- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Er staat op dit moment één film duidelijk aan kop. Wat mij betreft mag de verliezer vervangen worden aangezien dit duel al 129uur zonder verandering is.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1475 stemmen
Vozvrashcheniye - Lock, stock: "you fuckin bastard!" 0-1
Kan even geen foto's vinden
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2884 stemmen
Ik weet eigelijk echt niet welke scene dat is. Kan er een (spoiler) omschrijving komen?
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1475 stemmen
naja zo kan t ook, 2:30-5:30 is de scene die ik bedoel
http://www.youtube.com/watch?v=tixaq6MKB8U
(alleen voor mensen die lock stock gezien hebben natuurlijk)
Apollinisch
-
- 21300 berichten
- 0 stemmen
Voortaan maar weer gewoon een foto plaatsen lijkt me.
Apollinisch
-
- 21300 berichten
- 0 stemmen
Zelf een screenshotje maken, beter zoeken of gewoon een andere scène plaatsen. Voor mij is dit spel in ieder geval een stuk leuker als ik meteen zie om welke scène het gaat.; iets dat bij de scène van Lock, Stock nu niet het geval is. Alleen daarom al stem ik op Vozvrashcheniye (wat ik ook gedaan zou hebben als er wel een screenshot geplaatst was, domweg omdat de scène uit Vozvrashcheniye beter is dan elke scène uit een Ritchie-film. Maar dit terzijde.).
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1475 stemmen
Ik ben veel te lui voor al dit dingen, ik poste de match alleen maar om het spel op gang te houden, en ik ben het er mee eens dat het veel beter is met screenshots.
Apollinisch
-
- 21300 berichten
- 0 stemmen
Vozvrashcheniye

-
Little Miss Sunshine

Die tweede scène werkt in 99 van de 100 films niet, maar LMS is net die ene film waar het wel werkt. De scène op het podium is trouwens ook geweldig. Lang geleden dat ik zo heb kunnen lachen. Feelgood zoals het moet zijn.
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1832 stemmen
2-0 eens met Apollinisch, maar die 1e scene was nog beter!
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2884 stemmen
3-1
Zowel Vozvrashcheniye als LMS waren lichte tegenvallers, maar deze scenes zorgde ervoor dat beide films alsnog een 3,5 kregen omdat ze het niveau in een klap omhoog haalden.
[Preketero]
-
- 8531 berichten
- 2450 stemmen
Vozvrashcheniye niet gezien, maar die van LMS is heerlijk