- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wordt tijd dat 4 van de 5 users die op The Lion Kong stemmen eens F & L in LV gaan kijken....
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12909 stemmen
Zeikfilm. Zit te wachten op een leuke scene zodat ik eindelijk eens kan stemmen.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
7-8,
Die lifter is leuk, maar mag niet eens de schijn hebben dat hij voor een betere scène kan zorgen dan Long live the king!.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Wordt tijd dat 4 van de 5 users die op The Lion Kong stemmen eens F & L in LV gaan kijken....
Ze zullen weinig missen
8-9
Ruudje
-
- 917 berichten
- 4504 stemmen
9-9, een van de weinige leuke scenes in Fear and Lothing, maar toch niet leuk genoeg...
Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2153 stemmen
10-9
Kon er eigenlijk helemaal niet mee lachen (Fear And Loathing)
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Moeilijk, leuke scene maar Las Vegas haalt het toch niet bij The Lion King.
12-10
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat ziet iedereen toch in die eendimensionale scene uit de Lion King? Begrijp me goed ik vind het een geweldige film, maar dit 'dramatische' moment ligt er toch veel te dik op en is in niets bijzonder apart of uitzonderlijk goed.... Eerder een van de simpelste scenes uit de hele film....
Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2153 stemmen
Omdat dit één van de zeer weinige scènes is die me kunnen ontroeren! Dat alleen al verdient te winnen.
Die uit Fear And Loathing vind ik pas belachelijk slecht.
Ieder zijn mening 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat ziet iedereen toch in die eendimensionale scene uit de Lion King? Begrijp me goed ik vind het een geweldige film, maar dit 'dramatische' moment ligt er toch veel te dik op en is in niets bijzonder apart of uitzonderlijk goed.... Eerder een van de simpelste scenes uit de hele film....
Nee ?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee ?
Sterke toelichting, ik ben om..... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
2-0
en nu maar hopen dat die emotioneel instabiele Lion King liefhebbers het laten afweten. 
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Nu maar hopen dat die emotioneel instabiele Lion King liefhebbers het laten afweten. 
Ik ben verre van emotioneel instabiel, maar van alle scènes uit alle films die ik gezien heb, heeft deze scène de grootste impact op mij gehad. Van de immense kudde gnoes tot de hopeloosheid van Simba; van de steentjes en de hagedis tot de meedogenloosheid van Scar: geweldig.
De scène uit Re-Animator ziet er trouwens maar idioot uit.
4-2