- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
zoeken in:
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
us_raider schreef:
Ik ben verre van emotioneel instabiel, maar van alle scènes uit alle films die ik gezien heb, heeft deze scène de grootste impact op mij gehad. Van de immense kudde gnoes tot de hopeloosheid van Simba; van de steentjes en de hagedis tot de meedogenloosheid van Scar: geweldig.
De scène uit Re-Animator ziet er trouwens maar idioot uit.
4-2
(quote)
Ik ben verre van emotioneel instabiel, maar van alle scènes uit alle films die ik gezien heb, heeft deze scène de grootste impact op mij gehad. Van de immense kudde gnoes tot de hopeloosheid van Simba; van de steentjes en de hagedis tot de meedogenloosheid van Scar: geweldig.
De scène uit Re-Animator ziet er trouwens maar idioot uit.
4-2
Ik wil niet vervelend zijn maar die scene met die gnoes komt pas hierna.. En is volgens mij een andere scene..... Deze scene eindigd met de val. Begin nu wel te snappen waarom men hier steeds op stemt.....
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2862 stemmen
Reinbo schreef:
Ik wil niet vervelend zijn maar die scene met die gnoes komt pas hierna.. En is volgens mij een andere scene..... Deze scene eindigd met de val. Begin nu wel te snappen waarom men hier steeds op stemt.....
(quote)
Nee, hoor. De hyena `s jagen de gnoes het dal in, waardoor Simba in de problemen komt. Vervolgens komt Mufasa hem redden, met zijn laatste krachten klampt hij zich vast aan een rots. Waarna Scar zich meedogenloos toont Sterke scène!
4-4
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
maxcomthrilla schreef:
Nee, hoor. De hyena `s jagen de gnoes het dal in, waardoor Simba in de problemen komt. Vervolgens komt Mufasa hem redden, met zijn laatste krachten klampt hij zich vast aan een rots. Waarna Scar zich meedogenloos toont Sterke scène!
4-4
(quote)
4-4
Dan komt deze scene er blijkbaar na. Zie de gnoe scene toch los van de confrontatie tussen Mustafa en Scar. Maar zou 'm misschien nog eens moeten kijken of dat terecht is. Dan nog is de scene uit F&L iLV en deze leuker/beter.
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
67
Die scène uit Re-animator lijkt me leuker.
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Vraag me af wat zoiets als de Lion King kan verslaan?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Stelletje know-nots
Alle 11 de LK stemmers hebben de Re-animator niet gezien. Ga eens wat films kijken ipv dit spel frustreren....
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Misschien kun je eens de schaap-scene uit Bad Taste gebruiken 
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Denk het niet. En ik denk ook niet dat hij er lang zal inblijven
We kunnen wel een linkje naar youtube plaatsen voor de mensen die hem nog niet gezien hebben...
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
2-1
iedereen die nu nog op LK stemt heeft geen excuus, maar wel een ongelooflijke slechte smaak. 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
misschien wijzig ik mijn stem nog, ik heb het filmpje nog niet gezien
* denotes required fields.