- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Het beste van ...
Het beste van ...
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Bloodsport (2)
Timecop (1)
Hard Target (1)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bloodsport (3)
Timecop (1)
Hard Target (1)
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
Bloodsport (4)
Timecop (1)
Hard Target (1)
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
raar, heb nog geen film met meneer van damme gezien.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Bloodsport (5)***
Timecop (1)
Hard Target (1)
Bloodsport is zijn beste film ja
alhoewel ik Leggionaire, Hard Target en Universal Soldier ook goed vond 
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
zeg, wat voor een filmfan ben jij wel niet?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ook niet. Wil ik ook zou houden, eigenlijk.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
meen je dat nou sirieus? o mijn god, je moet gewoon wel 1 film van hem gezien hebben
zo niet, noem ik diegene geen filmfan 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
zo kan ik ook wel zeggen dat jij minimaal 1 film met chaplin, lloyd, lon chaney enz. moet hebben gezien. ik verwacht eigenlijk dat van damme slecht is dus ik heb ook geen zin om een film met hem te bekijken.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
een film met Chaplin heb ik zeker gezien met Lloyd ook wel en Lon Chansey ook wel.. en nu? Hoe weet jij nou dat Van Damme slecht is terwijl je geen 1 film van hem heb gezien???
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
een film met Chaplin heb ik zeker gezien met Lloyd ook wel en Lon Chansey ook wel.. en nu?
het was maar een voorbeeld, man.
niet alles zo serieus nemen.
verder met het topic..
Bloodsport (5)
Timecop (1)
Hard Target (1)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
meen je dat nou sirieus? o mijn god, je moet gewoon wel 1 film van hem gezien hebben
zo niet, noem ik diegene geen filmfan 
Zolang hij geen goede films maakt hoef ik ze ook niet te zien. Niemand noemt me geen filmfan omdat ik geen Paris Hilton film om dezelfde reden gezien heb.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Zolang hij geen goede films maakt hoef ik ze ook niet te zien. Niemand noemt me geen filmfan omdat ik geen Paris Hilton film om dezelfde reden gezien heb.
en trouwens hetzelfde geld ook voor jou..Hoe weet jij nou dat Van Damme geen goeie films maakt als je geen eens 1 film van hem heb gezien? Trailer zegt niets..
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Hoe weet jij nou dat Van Damme slecht is terwijl je geen 1 film van hem heb gezien???
geen idee, misschien ligt het daar niet aan. als er een keer bloodsport op tv komt ofzo dan ga ik wel even kijken als ik niks te doen heb. maar het komt omdat ik het te druk heb met andere films die boeiender zijn.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
De gemiddeldes hier liggen er niet om en het genre waarin hij speelt ligt me ook al niet. Ik zag van de week wel een stukje van een film van hem, maar ik was blij dat ik hem niet in zijn geheel bekeken heb. Daarbij is hij geen acteur te noemen. Hij zit in films omdat hij kan vechten en dat vind ik niet genoeg voor een acteur. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een film van hem bij mij een voldoende kan scoren.
Je zei overigens zelf dat ik geen filmfan was omdat ik niks met Van Damme gezien heb...
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
dat antwoord was nou net niet wat ik had verwacht..
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
dat antwoord was nou net niet wat ik had verwacht..
nogmaals hoe weet je nou dat Van Damme films niet boeiend zijn?
die interessanter zijn! die ikliever wil zien! van die oude films, je weet wel. ik heb het daar te druk mee dus die wil ik liever zien. tegenwoordig kijk ik niks meer want ik sta 5 onvoldoendes ofzo.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
die interessanter zijn! die ikliever wil zien! van die oude films, je weet wel. ik heb het daar te druk mee dus die wil ik liever zien. tegenwoordig kijk ik niks meer want ik sta 5 onvoldoendes ofzo.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
die oude films dus!
ik heb het te druk met school en tegelijkertijd wil ik liever die oudere films kijken dan van damme films. (pas als ik het niet meer druk heb met school).
maar nu stoppen met dit gedoe, verder met 't topic..
Bloodsport (5)
Timecop (1)
Hard Target (1)
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
nadat ik het antwoord van The One Ring heb gehoord kunnen we weer verder met het topic..
{verhaal}
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
nadat ik het antwoord van The One Ring heb gehoord kunnen we weer verder met het topic..
Ja, van allemaal niks gezien en heb er ook absoluut geen haast mee. Ze hebben toch ook allemaal, buiten Lee om, een b-film imago en ik heb niks met b-films.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
wojoow ik weet genoeg 
nu weer on topic:
Het beste van Jean-Claude Van Damme
Bloodsport (5)
Timecop (1)
Hard Target (1)
Herisson
-
- 3413 berichten
- 607 stemmen
Bloodsport (5)
Kickboxer (1)***
Timecop (1)
Hard Target (1)
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Ja we hebben niet allemaal zo'n geweldige smaak als jij. (van Damme) 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Oke even een nieuwe.. Topic is een beetje aan het doodgaan
Oke het beste van Kiefer Sutherland (Serie mag ook)
24 (1)