• 16.124 nieuwsartikelen
  • 179.464 films
  • 12.317 series
  • 34.175 seizoenen
  • 650.365 acteurs
  • 199.427 gebruikers
  • 9.402.839 stemmen

Knock-out: filmpersonages

zoeken in:

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

3-1

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

4-1

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

4-2

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

5-2

donnie darko

• 6142 berichten
  • 2829 stemmen

5-3

Onderhond

• 87627 berichten
  • 12904 stemmen

5-4

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

5-5

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

5-6

Wat een tempo zeg Morgen zal ik waarschijnlijk niet online komen en als ik niet op pas is de tweede ronde dan al voorbij. Het eruit stemmen van Andy Dufresne is volgens mij 100% gebaseerd op tegenstemmen in plaats van echte stemmen voor Gilda. En Hal 9000's verlies tegen die saaie, charismaloze Dwight (gespeeld door die saaie, charismaloze, overgwaardeerde Clive Owen) is belachelijk.

donnie darko

• 6142 berichten
  • 2829 stemmen

ho, al mijn favorieten liggen er al uit dankzij stomme lotingen, ik vind dit oneerlijk, waarom hebben ze niet gewoon de lotingen van de eerste ronde gepakt maar dan gewoon de winnaars achter elkaar tegen elkaar gezet, waarom heeft The One Ring een hele nieuwe loting uitgedacht?

Ik bedoel hier niks mee, maar eigenlijk kan hij gewoon alle mensen die hij stom vindt tegen onmogelijke tegenstanders zetten en al zijn favorieten tegen makkelijke zetten.

Normaal is er toch al een loting op voorhand en wordt die niet de hele tijd door elkaar gehaald?

Dat vind ik tenminste.

V

• 8369 berichten
  • 3372 stemmen

5-7

V

• 8369 berichten
  • 3372 stemmen

Amon Goeth (Ralph Fiennes, Schindler’s List) - Donald Darko (Jake Gyllenhaal, Donnie Darko)

0-1

donnie darko

• 6142 berichten
  • 2829 stemmen

Reinbo schreef:

Frank Booth (Dennis Hopper, Blue Velvet) - Lester Burnham (Kevin Spacey, American Beauty)

slaan we deze niet over??? en nog een boel?

Hoewel ik bovenstaande helemaal niet tegen kom op p1 en ze toch beide door zijn..

wat is eigenlijk de reden dat deze is overgeslagen?

donnie darko

• 6142 berichten
  • 2829 stemmen

0-2

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8869 stemmen

0-3

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

donnie darko schreef:

ho, al mijn favorieten liggen er al uit dankzij stomme lotingen, ik vind dit oneerlijk, waarom hebben ze niet gewoon de lotingen van de eerste ronde gepakt maar dan gewoon de winnaars achter elkaar tegen elkaar gezet, waarom heeft The One Ring een hele nieuwe loting uitgedacht?

Ik bedoel hier niks mee, maar eigenlijk kan hij gewoon alle mensen die hij stom vindt tegen onmogelijke tegenstanders zetten en al zijn favorieten tegen makkelijke zetten.

Normaal is er toch al een loting op voorhand en wordt die niet de hele tijd door elkaar gehaald?

Dat vind ik tenminste.

Het wordt wel vaker gedaan om na rondes nieuwe lotingen te maken. Het is in ieder geval geen uitvinding van mij. Maar goed, ik zal het de volgende ronde niet meer doen.

1-3

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nu ook Frank Booth eruit licht (samen met Jaws, Hal, terminator e.v.a) blijft er idd weinig meer over. Onthoud me bij deze totaal oninteressante personages van stemming.

Volgende keer graag met plaastingen werken zoals bij het tennis...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The One Ring schreef:

Het eruit stemmen van Andy Dufresne is volgens mij 100% gebaseerd op tegenstemmen in plaats van echte stemmen voor Gilda.

Gilda is een Babe. Andy is saai!

donnie darko

• 6142 berichten
  • 2829 stemmen

Reinbo schreef:

Nu ook Frank Booth eruit licht (samen met Jaws, Hal, terminator e.v.a) blijft er idd weinig meer over.

licht

donnie darko

• 6142 berichten
  • 2829 stemmen

The One Ring schreef:

(quote)

Het wordt wel vaker gedaan om na rondes nieuwe lotingen te maken. Het is in ieder geval geen uitvinding van mij. Maar goed, ik zal het de volgende ronde niet meer doen.

1-3

het maakt het voor jou toch ook een stukje makkelijker.

Ik wou misschien niet zo bits klinken, sorry daarvoor.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Excuses aanvaart. Toch zou ik je willen vragen om eens te kijken naar de lijst met personages van deze ronde. Érg veel (ik schat ruim 80%) daarvan hebben een grote schare fans. Het voor mezelf gemakkelijk maken is geen mogelijke optie. Voor mij zijn er net zo goed al een aantal favorieten uit. Maar goed, het zal niet meer gebeuren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hoe zit het nu met JJ Gites tegen Bickle???

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3711 stemmen

Amon Goeth (Ralph Fiennes, Schindler’s List) - Donald Darko (Jake Gyllenhaal, Donnie Darko)

1-4

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

1-5

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Reinbo schreef:

Hoe zit het nu met JJ Gites tegen Bickle???

Die is vals. Gittes moet deze ronde tegen Tony Montana en Bickle tegen Seth Gecko. Ik denk dat die confrontatie geplaatst is door iemand die het spel niet begreep.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik deed altyd degene met de hoogste overwinning speelt in de volgende ronde tegen de gene met de laagste overwinning.

Dat is super eerlijk , maja ik begrijp dat dat erg moeilijk is hier aangezien het grote veld.

Don Gertus

• 1543 berichten
  • 0 stemmen

1-6

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The One Ring schreef:

(quote)

Die is vals. Gittes moet deze ronde tegen Tony Montana en Bickle tegen Seth Gecko. Ik denk dat die confrontatie geplaatst is door iemand die het spel niet begreep.

aha...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Jack Traven (Keanu Reeves, Speed) - Rocky Balboa (Sylvester Stallone, Rocky)

Ik ga voor een overwinning op punten 0-1

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

1-1

Rocky is een beetje lomp.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

mikoz schreef:

Ik deed altyd degene met de hoogste overwinning speelt in de volgende ronde tegen de gene met de laagste overwinning.

Dat is super eerlijk , maja ik begrijp dat dat erg moeilijk is hier aangezien het grote veld.

Op dat systeem was ik niet gekomen, maar het is opzich wel eerlijk voor kleinere knock-outs, maar hier is het niet te doen, met name omdat de vorige ronde heel veel personages met 6-0 zijn door gegaan. Voor het samenstellen van de eerste ronde heb ik wel een dergelijk systeem gebruikt overigens. Ik heb expres niet alle populaire, grote namen gelijk tegenover elkaar gezet. Deze ronde heb ik een achteraf wat onhandig grabbel-systeem gebruikt. Alleen de confrontaties tussen de twee James Bonds, Mahatma Gandhi - Killerrabbit (vond ik een soort humor in zitten) en Andy Dufresne - Gilda (vanwege de film The Shawshank Redemption) waren geen toeval. De rest is door het lot min of meer beslist. Ik zal het niet meer doen. Vergeef me.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.