- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages
Knock-out: filmpersonages
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
5-6
Wat een tempo zeg
Morgen zal ik waarschijnlijk niet online komen en als ik niet op pas is de tweede ronde dan al voorbij. Het eruit stemmen van Andy Dufresne is volgens mij 100% gebaseerd op tegenstemmen in plaats van echte stemmen voor Gilda. En Hal 9000's verlies tegen die saaie, charismaloze Dwight (gespeeld door die saaie, charismaloze, overgwaardeerde Clive Owen) is belachelijk.
donnie darko
-
- 6142 berichten
- 2829 stemmen
ho, al mijn favorieten liggen er al uit dankzij stomme lotingen, ik vind dit oneerlijk, waarom hebben ze niet gewoon de lotingen van de eerste ronde gepakt maar dan gewoon de winnaars achter elkaar tegen elkaar gezet, waarom heeft The One Ring een hele nieuwe loting uitgedacht?
Ik bedoel hier niks mee, maar eigenlijk kan hij gewoon alle mensen die hij stom vindt tegen onmogelijke tegenstanders zetten en al zijn favorieten tegen makkelijke zetten.
Normaal is er toch al een loting op voorhand en wordt die niet de hele tijd door elkaar gehaald?
Dat vind ik tenminste.
V
-
- 8369 berichten
- 3372 stemmen
Amon Goeth (Ralph Fiennes, Schindler’s List) - Donald Darko (Jake Gyllenhaal, Donnie Darko)
0-1
donnie darko
-
- 6142 berichten
- 2829 stemmen
Frank Booth (Dennis Hopper, Blue Velvet) - Lester Burnham (Kevin Spacey, American Beauty)
slaan we deze niet over??? en nog een boel?
Hoewel ik bovenstaande helemaal niet tegen kom op p1 en ze toch beide door zijn.. 
wat is eigenlijk de reden dat deze is overgeslagen?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
ho, al mijn favorieten liggen er al uit dankzij stomme lotingen, ik vind dit oneerlijk, waarom hebben ze niet gewoon de lotingen van de eerste ronde gepakt maar dan gewoon de winnaars achter elkaar tegen elkaar gezet, waarom heeft The One Ring een hele nieuwe loting uitgedacht?
Ik bedoel hier niks mee, maar eigenlijk kan hij gewoon alle mensen die hij stom vindt tegen onmogelijke tegenstanders zetten en al zijn favorieten tegen makkelijke zetten.
Normaal is er toch al een loting op voorhand en wordt die niet de hele tijd door elkaar gehaald?
Dat vind ik tenminste.
Het wordt wel vaker gedaan om na rondes nieuwe lotingen te maken. Het is in ieder geval geen uitvinding van mij. Maar goed, ik zal het de volgende ronde niet meer doen.
1-3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nu ook Frank Booth eruit licht (samen met Jaws, Hal, terminator e.v.a) blijft er idd weinig meer over. Onthoud me bij deze totaal oninteressante personages van stemming.
Volgende keer graag met plaastingen werken zoals bij het tennis...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het eruit stemmen van Andy Dufresne is volgens mij 100% gebaseerd op tegenstemmen in plaats van echte stemmen voor Gilda.
Gilda is een Babe. Andy is saai!
donnie darko
-
- 6142 berichten
- 2829 stemmen
Nu ook Frank Booth eruit licht (samen met Jaws, Hal, terminator e.v.a) blijft er idd weinig meer over.
licht

donnie darko
-
- 6142 berichten
- 2829 stemmen
Het wordt wel vaker gedaan om na rondes nieuwe lotingen te maken. Het is in ieder geval geen uitvinding van mij. Maar goed, ik zal het de volgende ronde niet meer doen.
1-3
het maakt het voor jou toch ook een stukje makkelijker.
Ik wou misschien niet zo bits klinken, sorry daarvoor.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Excuses aanvaart. Toch zou ik je willen vragen om eens te kijken naar de lijst met personages van deze ronde. Érg veel (ik schat ruim 80%) daarvan hebben een grote schare fans. Het voor mezelf gemakkelijk maken is geen mogelijke optie. Voor mij zijn er net zo goed al een aantal favorieten uit. Maar goed, het zal niet meer gebeuren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hoe zit het nu met JJ Gites tegen Bickle???
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3711 stemmen
Amon Goeth (Ralph Fiennes, Schindler’s List) - Donald Darko (Jake Gyllenhaal, Donnie Darko)
1-4
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Hoe zit het nu met JJ Gites tegen Bickle???
Die is vals. Gittes moet deze ronde tegen Tony Montana en Bickle tegen Seth Gecko. Ik denk dat die confrontatie geplaatst is door iemand die het spel niet begreep.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik deed altyd degene met de hoogste overwinning speelt in de volgende ronde tegen de gene met de laagste overwinning.
Dat is super eerlijk , maja ik begrijp dat dat erg moeilijk is hier aangezien het grote veld.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die is vals. Gittes moet deze ronde tegen Tony Montana en Bickle tegen Seth Gecko. Ik denk dat die confrontatie geplaatst is door iemand die het spel niet begreep.
aha...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jack Traven (Keanu Reeves, Speed) - Rocky Balboa (Sylvester Stallone, Rocky)
Ik ga voor een overwinning op punten 0-1
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik deed altyd degene met de hoogste overwinning speelt in de volgende ronde tegen de gene met de laagste overwinning.
Dat is super eerlijk , maja ik begrijp dat dat erg moeilijk is hier aangezien het grote veld.
Op dat systeem was ik niet gekomen, maar het is opzich wel eerlijk voor kleinere knock-outs, maar hier is het niet te doen, met name omdat de vorige ronde heel veel personages met 6-0 zijn door gegaan. Voor het samenstellen van de eerste ronde heb ik wel een dergelijk systeem gebruikt overigens. Ik heb expres niet alle populaire, grote namen gelijk tegenover elkaar gezet. Deze ronde heb ik een achteraf wat onhandig grabbel-systeem gebruikt. Alleen de confrontaties tussen de twee James Bonds, Mahatma Gandhi - Killerrabbit (vond ik een soort humor in zitten) en Andy Dufresne - Gilda (vanwege de film The Shawshank Redemption) waren geen toeval. De rest is door het lot min of meer beslist. Ik zal het niet meer doen. Vergeef me.