• 12.906 nieuwsartikelen
  • 168.990 films
  • 11.072 series
  • 31.727 seizoenen
  • 629.182 acteurs
  • 196.119 gebruikers
  • 9.176.759 stemmen

Knock-out: Komedie

zoeken in:

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7499 stemmen

Dat is toch in principe een Beste Film Knock Out? Die hebben we al gehad.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1746 stemmen

Beste regisseur lijkt mij het leukst, wil hem best maken als niemand anders zich aanbied.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Beste Europese film wil ik wel graag eens doen. Misschien is het wel leuk om van elk land in Europa een aantal films te nemen (volgens de top lijsten per land) en die dan tegen lkaar uit te laten komen, op die manier zitten er ook wat verrassingen tussen. Ik zal eens kijken wat er mogelijk is met dat systeem (Italie of Frankrijk zouden dan wel wat meer films krijgen dan pakweg Zwitserland, maar toch zo dat ook Zwitserland eens mee mag doen, in de eerste ronde dan)

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

feanaro surion schreef:

Beste regisseur lijkt mij het leukst

Dat was inderdaad de leukste knock-out tot nu toe vind ik, maar die hebben we dus al gehad. Bovendien zou dat ook de tweede keer uitlopen op Lynch-Kubrick, weinig verrassingen te verwachten .

RolfWolf

• 1016 berichten
  • 1206 stemmen

Freud schreef:

maar toch zo dat ook Zwitserland eens mee mag doen, in de eerste ronde dan)

Heidi!

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Het lijkt me wel leuk om de belangrijkste knock-outs (acteurs, regiseurs en films) bijvoorbeeld jaarlijks te doen. Liefst zonder de winnaar van het vorige jaar te laten deelnemen. Om het op dit moment alweer te doen lijkt me wat vlug. Ik stel voorlopig voor om met wat nieuwe ideeën te komen. Ik zag overigens tussen mijn word-bestanden nog een knock-out: avonturenfilms staan. Die ben ik vergeten online te zetten toen ik eenmaal begon met de personages knock-out. Die kunnen we misschien nog eens gebruiken als tussendoortje. Daarbij is het uitgebreidste genre, drama, nooit aan bod gekomen.

Hier zijn de tot nu toe genoemde ideeën:

- Beste scéne

- Beste Europese film

- Beste Filmbiografieën

- Beste Dramafilm

- Beste soundtrack

- Beste film via IMDB (een beetje overbodig in mijn ogen)

En er valt vast nog veel meer te bedenken. Zo nu en dan krijg ik wel eens een idee, maar die vergeet ik vaak. Beste scéne lijkt me het leukst als zo'n lijst te maken valt. Het is in ieder geval niet iets wat maar één persoon kan samenstellen, want niemand hier zal alle beroemde en favoriete scénes kennen. Nou ja, Stinnissen misschien

P.S. Is het geen goed idee om een apart topic te maken om dit te bespreken. Veel mensen missen deze discussie zo en het staat sowieso onhandig.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7499 stemmen

The One Ring schreef:

Het lijkt me wel leuk om de belangrijkste knock-outs (acteurs, regiseurs en films) bijvoorbeeld jaarlijks te doen. Liefst zonder de winnaar van het vorige jaar te laten deelnemen.

Jaarlijks ben ik het helemaal mee eens. Ze waren te leuk om nooit meer te doen. Winnaar van vorig jaar weglaten ben ik het niet mee eens. De beste is de beste. Er zijn een hoop nieuwe users bijgekomen die meedoen met de spelletjes, de uitkomst zal hoogstwaarschijnlijk anders komen te liggen.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Misschien. Maar elk jaar een nieuwe winnaar is leuker dan bijvoorbeeld 2 jaar op een rij dezelfde. Magnolia had de grote eer de eerste winnaar te zijn van de knock-out films. Nu is het de beurt aan een nieuwe. Een beetje als de Gouden Televisierring.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7499 stemmen

Juist bij Beste Film verwacht ik zeker een andere winnaar, de andere 2 ben ik niet zeker.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Als bij die andere twee een andere winnaar komt dan zal dat waarschijnlijk zijn omdat sommige users niet twee keer dezelfde willen zien winnen. Dat vind ik altijd zo flauw.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Uiteindelijk kan de winnaar me weinig schelen, het is het spel zelf dat ik zo leuk vind .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.