- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Actiefilms
Knock-out: Actiefilms
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Hm, dit zou ik niet al te hard roepen gezien je reacties bij die andere knock out-games 
Die volg ik eigenlijk niet zo. Heb altijd naar de aard van het spelletje gestemd (dan wel voor of tegen). Mag je hier straks Dolls tegen Die Hard zetten, dan stem ik voor Die Hard.
Zou lachen zijn, zo'n Seven Samurai of Shaolin Soccer bovenaan als beste actiefilm.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het is inderdaad een beetje een vreemd gezicht, Shaolin Soccer als beste actiefilm
Maar ik heb die genres hier niet ingevuld, alleen de lijst samengesteld.
Stem je deze ronde trouwens niet, Onderhond?
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Nopes, beiden niet gezien, al werd me wel ingefluisterd dat Seven Samurai verre van een actiefilm zou zijn ... The Warriors ziet er zo slecht uit dat ik het maar aan de kenners overlaat 
Mis hier wel Time & Tide. Jammer dat die verder met een laag gemiddelde gepaard gaat, maar op actiegebied wat mij betreft onovertroffen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik heb ze beide ook niet gezien, maar ik heb gestemd op welke me het leukste lijkt. Anders komt er nooit een einde aan. Ik heb het animatielijstje ook al gemaakt en daar stikt het van de animes die vaak niet meer dan 50 stemmen hebben. Als iedereen dan zou kiezen om niet te stemmen als ze geen van beide hebben gezien lijkt die me niet te doen.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Dan stem ik wel voor 2
. Aan die animatielijst doe ik zeker mee 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik had ook niet anders verwacht
Seven Samurai - The Warriors
2-2
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
5-4 dan toch maar. Voor wat mij de beste actiefilm lijkt. 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Pff, echt compleet appels met schroevendraaiers vergelijken dit... beetje een waardeloze game.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
1 - 1
Zo moeilijk is het toch niet ? Vraag jezelf welke film het hoogst scoort als actiefilm, en stem.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Pff, echt compleet appels met schroevendraaiers vergelijken dit... beetje een waardeloze game.
Ik stel een knock-out game tussen knock-out topics voor. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Dat komt vast nog wel.
In de tussentijd dan maar 1-2 voor Hero
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Zo moeilijk is het toch niet ?
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Tuurlijk niet, al heeft stemmen op MM verder ook geen waarde, berichten posten vaak nog minder.
En het feit dat je vaak afwegingen moet maken tussen films die verder moeilijk te vergelijken zijn vind ik niet eens zo slecht. Denkt een mens misschien eens twee keer na over wat voor films hem het meest bevallen. Dit soort zwart/wit beslissingen vind ik best boeiend om nemen, al is het maar voor mezelf.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Heb ik ook ... de rest die aan dit soort spelletjes meedoet ook ... je lijkt Rogier wel tov, lighten up 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Helemaal met Onderhond eens natuurlijk. Het is ook niet geheel toevallig dat ik af en toe twee compleet verschillende tegenover elkaar heb gezet. Deze keuze is trouwens erg makkelijk.
4-2 Batman
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Wat een duel
Ik ben enorm fan van Batman, maar de actie uit Hero is wel onovertroffen.
4-3 Hero
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Tuurlijk niet, al heeft stemmen op MM verder ook geen waarde, berichten posten vaak nog minder.
.