- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Dit of dat spel
Dit of dat spel
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
Aliens. Meer Giger is altijd beter
Zwart/wit of kleur ?
Goodfella_90
-
- 10401 berichten
- 2493 stemmen
Kan ik niet tussen kiezen. Als het een goede film is maakt het jaartal me niets uit.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7162 stemmen
Nieuwe films. Gedateerdheid speelt oude films net iets te vaak parten.
Aktie of humor?
Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3418 stemmen
Humor.
The Texas Chainsaw Massacre of Night of the Living Dead ?
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7162 stemmen
Night of the Living Dead
Zombiefilms zijn leuker dan slashers.
Waar kijk je meer naar uit?
War of the Worlds of Batman Begins
starbright boy (moderator films)
-
- 21292 berichten
- 4462 stemmen
Geen van beiden eigenlijk, eerder Brokeback Mountain, Last Days of Tian Bian Yi Duo Yun. Maar als ik moet kiezen kies ik denk ik voor War of the Worlds.
Europees of Aziatisch?
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7162 stemmen
Europees
Heb ik betere films in gezien.
Roger Moore of Pierce Brosnan?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 30451 berichten
- 5199 stemmen
Pierce Brosnan. Roger Moore is geen Bond in mijn ogen. Maar daar kan je over blijven discussieren natuurlijk.
Indiana Jones of Lara Croft
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
De professor tegen de miljonaire. Ik kies Indy, omdat ik vind dat je geen miljoenen nodig hebt om een spannend avontuur te beleven.
Mystery of Fantasy
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
Mystery. Fantasy doet mij teveel aan LOTR denken.
Onder of boven de 90 minuten grens ?
kappeuter (crew films)
-
- 72623 berichten
- 5779 stemmen
Liever onder de 90 minuten dan (88 minuten is een mooi getal). Ik heb vaak het gevoel dat films een half uur te lang zijn. Dat doet de waardering vaak enorm kelderen (anti-climax).
Blote voeten of laarzen?
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Blote voeten. In laarzen krijg ik vreselijke zweetvoeten
Edit: Ice Storm of In America
Sorry OH, overheen gelezen
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
... aldus de originele poster.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
In America.
Space jam of Looney tunes: back in action
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Space Jam, betere humor
Sequel of remake
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Thriller, met gemak
Westerse tekenfilms of anime
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
anime
Europese arthouse Vs Amerikaanse arthouse.
aegron
-
- 4030 berichten
- 1118 stemmen
europese arthouse
engelse humor vs amerikaanse humor
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Engelse humor Zeker weten.
Stanley Kubrick of Quintin Tarrantino
Goodfella_90
-
- 10401 berichten
- 2493 stemmen
Quintin Tarantino.
Taxi Driver vs. Raging Bull
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Taxi Driver
Robert de Niro vs. Al Pacino
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Disney toch wel
Donald Duck of Micky Mouse
Art
-
- 13507 berichten
- 3548 stemmen
Mickey Mouse
Jeroen Krabbé vs. Rutger Hauer
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Rutger Hauer
The Shawshank Redemption vs The green mile
Film Pegasus (moderator films)
-
- 30451 berichten
- 5199 stemmen
Shawshank redemption. In het geval van Green Mile heb ik een pak meer genoten van het boek.
DVD of Cinema
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
DVD , omdat je kan kijken waneer je wil , met wie je wil . ff op pauze drukken om te pissen etc ,
Jurrasic Park of Walking with dinosaurs ( Documentaire )
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7162 stemmen
Jurassic Park.
Schitterende film was dat toen, met voor toen verbluffende vernieuwende effecten. Walking With Dinosaurs is ook 'slechts' een reactie geweest op de Dino-hype en daardoor niet helemaal vernieuwend. Een goede film wint het bij mij altijd van een goede docu. Ik vond Walking overigens best mooi!
Bassie of Adriaan