- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Nederlandse films
Knock Out: Nederlandse films
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik stel voor een extra ronde te doen op basis van de uitslagen. Simon had 8-4 Karakter 8-5 en deze is nog onbeslist.
Op basis van het goede gemiddelde van Simon zou deze direct naar de finale gaan.
Dan zou er een extra ronde moeten volgen tussen Karakter en de winnaar van deze Knock out. Eens ?
(op 3 films stemmen werkt namelijk niet echt goed)
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Je kunt er ook drie van maken:
A-B
A-C
B-C
Het totaal aantal behaalde stemmen levert de winnaar op.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Kun je in principe 3 winnaars hebben bij
8-6
6-8
8-6
Niet echt Knock Out-achtig.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik ga zelf toch voor de finale tussen 3 films. Dan moet je nog beter een keuze maken voor de film die je echt het best vindt, in plaats van eerst een keuze tussen 2 en daarna weer
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Dan houden we dat maar aan, ook omdat dat op pagina 1 al besloten is
Stand: Spoorloos - Soldaat van Oranje 7-6
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik ga zelf toch voor de finale tussen 3 films. Dan moet je nog beter een keuze maken voor de film die je echt het best vindt, in plaats van eerst een keuze tussen 2 en daarna weer
Het voorstel van Yekezzzz ? Daar kan ik wel in meegaan 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik vind jouw voorstel wel okay, maar dat Simon nu zo'n goed gemiddelde heeft kan ook aan de tegenstander liggen. Als Simon tegen Spoorloos had gemoeten en Van God Los tegen Karakter had je weer andere gemiddeldes gehad. Het blijft natuurlijk een beetje passen en meten 
Maar die optie van Y lijkt me eigenlijk ook wel leuk, nou we zien het straks wel 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Goed zo jongens, de Soldaat hoort toch wel in de finale 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Het gaat langzaam, maar het is wel spannend. Ik moedig degenen die nog niet gestemd hebben aan dit alsnog te doen
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
11-12 Spoorloos
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
We hebben nog wat stemmen nodig... 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik heb Spoorloos niet gezien, maar wat ik van Soldaat van Oranje gezien heb vond ik vreselijk.
13-13 Spoorloos
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Als je Soldaat van Oranje al vreselijk vond, vind je Spoorloos nog vreselijker, vrees ik.