Film / Filmgames / Knock Out Game Regisseurs
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2005, 13:48 uur
Lynch, dan maar, omdat de meeste stemmen naar K. lijken te gaan. 
6-9 hier?

6-9 hier?
0
geplaatst: 25 mei 2005, 13:50 uur
0
geplaatst: 25 mei 2005, 13:52 uur
Weet je, ik verander mijn stem. Lynch heeft nog een toekomst voor zich, dat is toch ook mooi
en voor de rest kan het me weinig schelen, vind alleen niet dat Kubrick zo maar over Lynch heen mag lopen dus ik schaar me tijdelijk bij het andere kamp.
7-9 Lynch

7-9 Lynch
0
Sowieso ben ik hier blijer mee dan met het films-spel. Alleen dat Lucas van Visconti won is wel echt een lelijke smet.
0
Onderhond schreef:
Waar komt die 10de van Kubrick vandaan ?
Waar komt die 10de van Kubrick vandaan ?
Jawel, het klopt.
0
geplaatst: 25 mei 2005, 13:54 uur
Inderdaad, bericht op deze pagina van Freud was ook een stem, geen telling
Maar hij heeft ze weeral omgewisseld

Maar hij heeft ze weeral omgewisseld

0
geplaatst: 25 mei 2005, 13:54 uur
Freud schreef:
Weet je, ik verander mijn stem. Lynch heeft nog een toekomst voor zich, dat is toch ook mooi
7-9 Lynch

7-9 Lynch
Als we zo gaan beginnen verander ik ook m'n stem, want eigenlijk heeft Kubrick nog wel iets meer bereikt en geen enkele slechte film gemaakt.
6-10

0
geplaatst: 25 mei 2005, 13:55 uur
Freud schreef:

Wel een wrede argumentatie dit.
0
geplaatst: 25 mei 2005, 13:55 uur
Freud schreef:
en voor de rest kan het me weinig schelen, vind alleen niet dat Kubrick zo maar over Lynch heen mag lopen dus ik schaar me tijdelijk bij het andere kamp.
7-9 Lynch

7-9 Lynch
En ik trek mijn stem voor Lynch in ronde 6 alsnog terug. Wat nu?

0
geplaatst: 25 mei 2005, 13:56 uur
Toch opvallend hoe het (gecreeerd) imago van regisseurs in dit spelletje heeft meegespeeld. De klassieke films waren er een pak sneller uit, de klassieke regisseurs deden het een pak beter.
0
geplaatst: 25 mei 2005, 13:57 uur
Kom op zeg. Kubrick is gewoon een terechte winnaar! (ondanks dat al mijn persoonlijke favoriete er achter elkaar uitgaan, een mooie finale met een terechte winnaar!)
0
geplaatst: 25 mei 2005, 13:57 uur
Kan ik moeilijk vinden, met twee 1* in m'n stemmenlijst, en niks hoger dan 4* 

* denotes required fields.