• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.487 stemmen

DVD-scenes game

zoeken in:

E V

• 1105 berichten
  • 3048 stemmen

L.A. Confidential?

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Rujar schreef:

(quote)

Zeker Googled .

Nee is hem niet..

Dat ontken ik niet. Maar ik deed het omdat er bijna een maand niet meer op gereageerd was en ik 'm van de vergetelheid wou redden. Maar als dit 'm niet is, is het wel erg toevallig dat er een film bestaat met dezelfde scéne-indeling. Daarbij ben jij toch niet degene die deze scéne-indeling geplaatst hebt. Hoe weet jij dan zozeker dat ie niet goed is, terwijl je wel weet dat het gegoogled is?

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

haha omdat ik absoluut het antwoord niet wist dus ook gegoogeld had! (ik moet het dan ook geijk weten)

Toen kwam Big Sleep als eerste uit de test! Na verder kijken kwam ik bij een ander...

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik heb het nogmaals gecontroleerd en kom weer op Big Sleep uit. Laat iemand Queto Yurlunjur erbij halen zodat hij zijn oordeel kan vellen. Als het de Bog sleep niet is begrijp ik er niks meer van.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

The One Ring schreef:

Ik heb het nogmaals gecontroleerd en kom weer op Big Sleep uit. Laat iemand Queto Yurlunjur erbij halen zodat hij zijn oordeel kan vellen. Als het de Bog sleep niet is begrijp ik er niks meer van.

Het is The Big Sleep. Ik heb net mijn dvd gechecked.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Spoiler-achtig "spel" vind ik. Ik bedoel, het kan wendingen verraden.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Dan ben ik benieuwd welke Rujar bedoeld

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

tja ik denk dat ik hier mijn excusues moet aanbieden....

Ik had er een gezien met marilyn monroe.. titel ben ik kwijt... maar bij herziening is big sleep toch goed!!

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik ga ervan uit dat ik er nu eentje mag neerzetten. Of is dat nu een probleem geworden, gezien Fisherkings reactie?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ga je gang.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

The One Ring schreef:

Of is dat nu een probleem geworden, gezien Fisherkings reactie?

Wat is dit nou. Dus FK's wil is wet?

Plaats maar een nieuwe zou ik zeggen..

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Sorry dat ik afwezig was de afgelopen tijd, maar het was dus inderdaad The Big Sleep. Maar als je jezelf tot doel stelt via Google de film bij de scene-indeling te vinden, is wat mij betreft het spel-concept weg en kun je er beter mee ophouden. Ik snap ook niet wat mensen er op die manier voor lol aan kunnen beleven. Ik gooi er vanmiddag (als ik thuis ben) zelf wel een nieuwe neer dan, want zo gaan we dus niet verder.

Wat betreft die opmerking van FK; wie hier een opgave plaatst zou er zichzelf van moeten verzekeren dat de genoemde scenetitels geen spoilers bevatten (dat is, in mijn definitie, geen vooraf interpreteerbare informatie die het verloop of de afloop van scenes weergeven, uitgezonderd misschien scenes in de eerste 20 à 30 minuten). Eigenljik zou de producent van de dvd daar al voor moeten zorgen, maar dat kunnen we niet beïnvloeden. Aangezien degene die de opgave geeft zelf kan kiezen welke dvd hij neemt, en daarbinnen nog eens welke scenetitels hij daarvan geeft, lijkt het me - mits je daar even op let - eenvoudig genoeg om spoilers te voorkomen.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Yup, dat is mogelijk. Maar dan wordt het een ondoenbaar spelletje. Omdat zoveel films gelijknamige scenes hebben. Mijn insteek is dan wellicht, dat zonder spoilers de film niet te raden is.

(/me overdrijft even enorm)

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Omgekeerd moet je natuurlijk ook geen vijf heel algemene beschrijvingen nemen, want dan wordt het inderdaad niet meer te raden. Toch is daartussen volgens mij een vrij groot gebied van goed te raden spoilervrije opgaven (hetzelfde probleem speelt trouwens net zo goed bij het citaat-raden).

Hier een nieuwe poging tot een opgave dan:

2. Death of a legend

11. What modern weapons do

14. "We need a miracle"

32. Quicksand

40. "It's clean"

Moet te doen zijn zo, lijkt me. En niet valsspelen deze keer graag.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

3000 miles to Graceland

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Lawrence of Arabia.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

The Longest Day?

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

J.S. schreef:

Lawrence of Arabia.

Juist! J.S. mag de volgende doen.

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Zit nu op school als ik thuis kom zal ik er even eentje uitzoeken.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Oempf, ik zat er wel heel erg naast.

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

5.Drifting Basket.

8.Throne Princess.

13.Treasure City.

22.The Wilderness of Shur.

33.Bound to a Shepherd Girl.

Best te doen...

Art

• 13507 berichten
  • 3658 stemmen

Een drijvend mandje. Ai, dat kunnen er voor mij twee zijn. Dat wordt een gokje wagen. En dan gok ik op The Ten Commandments.

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Juist Art!

Jij mag.

Art

• 13507 berichten
  • 3658 stemmen

Goeie gok Hier de volgende:

3. Seeking Sax and Bass

5. A Whole Different Sex

7. "Party in Upper 7"

10. Millionaire Swap

14. Run from Commitment

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

Sorry dat ik afwezig was de afgelopen tijd, maar het was dus inderdaad The Big Sleep. Maar als je jezelf tot doel stelt via Google de film bij de scene-indeling te vinden, is wat mij betreft het spel-concept weg en kun je er beter mee ophouden. Ik snap ook niet wat mensen er op die manier voor lol aan kunnen beleven. Ik gooi er vanmiddag (als ik thuis ben) zelf wel een nieuwe neer dan, want zo gaan we dus niet verder.

Ik ben het wel met je eens, maar als een spel doodgelopen is, is het geen schande om het dan op te zoeken, toch? Anders wordt het spel niet meer gespeeld. Ik heb het pas opgezocht nadat er bijna een maand niet meer gereageerd was.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Kan ik me iets bij voorstellen, maar post dan gewoon het goede antwoord, zeg erbij dat je gegoogled hebt, en geef meteen een nieuwe opgave (want dat is immers je doel; het spel weer op gang krijgen). Dus niet quasi-onschuldig vragen of het heel misschien soms The Big Sleep is, om vervolgens 'in spanning' af te wachten of dat goedgekeurd zal worden of niet (als je toch op mijn reactie gaat wachten, had je ook gewoon kunnen vragen of de opgave niet eens beeindigd/vervangen/uitgebreid zou moeten worden). Op de manier waaarop jij het deed, neigt het toch echt naar valsspelerij en hypocrisie.

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Art schreef:

Goeie gok Hier de volgende:

3. Seeking Sax and Bass

5. A Whole Different Sex

7. "Party in Upper 7"

10. Millionaire Swap

14. Run from Commitment

Who's Your Daddy?

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

The Blues Brothers?

Art

• 13507 berichten
  • 3658 stemmen

Tweemaal een fout antwoord.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Original Sin?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.