- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Goed of slecht ? (+ of -)
Goed of slecht ? (+ of -)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Yups
En Vinnie Colaiuta en Terry Bozzio kunnen niet drummen, Steve Vai geen gitaar spelen en George Duke is een matig toetsenist. En dat is allemaal de schuld van Zappa 's onkunde....
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12846 stemmen
En Vinnie Colaiuta en Terry Bozzio kunnen niet drummen, Steve Vai geen gitaar spelen en George Duke is een matig toetsenist. En dat is allemaal de schuld van Zappa 's onkunde....
Of ze hun instrumentjes kunnen bespelen maakt mij echt geen flikker uit. Hoewel je in die optiek waarschijnlijk wel gelijk hebt, goeie muziekanten, gewoon zeikmuziek.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Of ze hun instrumentjes kunnen bespelen maakt mij echt geen flikker uit.
Dus jij bent in potentie fan van de Josti band....
gewoon zeikmuziek.
Van Klassiek tot Rock, van Soul tot Barok, van Jazz tot Rap, van Doo Wop tot Blues van Avantgardistische geluidscomposities tot psychedelische acapella zang en jij doet het allemaal af met de term zeikmuziek.
Toch jammer voor je dat je zo'n beperkte smaak hebt. 
(Al denk ik eigenlijk dat je nog geen 4% van wat de man gemaakt heeft ooit hebt gehoord.)
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12846 stemmen
Dus jij bent in potentie fan van de Josti band....
Moesten die mensen in staat zijn goeie composities uit te werken, liever dat ja.
Toch jammer voor je dat je zo'n beperkte smaak hebt. 
(Al denk ik eigenlijk dat je nog geen 4% van wat de man gemaakt heeft ooit hebt gehoord.)
Da's dan waarschijnlijk nog altijd 3.99% meer dan wat jij ooit van "mijn smaak" gehoord hebt.
Hetgeen ik van Zappa ken zijn vooral de avantgarde dingetjes, en die zijn echt brak in elkaar gezet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb inderdaad voor zo ver ik kan nagaan niet veel van wat jij goed vindt gehoord. Ik spreek daar dan ook geen oordeel over uit.
Dat jij Zappa' s 'avantgarde dingetjes' brak in elkaar gezet noemt, is weer erg kort door de bocht. Mensen met verstand van muziekgeschiedenis roemen hem juist op dit vlak. Hij sampelde al 20-30 jaar eerder dan de rest van de wereld. Dat het zich in retrospect wellicht niet meer kan meten met de oplossingen en mogelijkheden die inmiddels voor handen zijn doet niets af aan zijn prestatie.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12846 stemmen
Dat het zich in retrospect wellicht niet meer kan meten met de oplossingen en mogelijkheden die inmiddels voor handen zijn doet niets af aan zijn prestatie.
Het doet wel érg veel af van z'n muziek. En verder blijf ik erbij, qua compositie vind ik het niks, nul.
3+, 0- trouwens, geniale bijrolman!
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4896 stemmen
geniale bijrolman!
Precies. 4+
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
9+, en Steve Vai is inderdaad een erg matig gitarist. 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3125 stemmen

De man in het midden.Danny Trejo,naar mijn mening ook een briljante bijrol acteur.