- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Goed of slecht ? (+ of -)
Goed of slecht ? (+ of -)
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Dikke plus. McKellen is zo'n acteur die niks anders hoeft te doen dan op het scherm aanwezig te zijn om de show te stelen. Iets wat opvallend genoeg wel meer Britse acteurs lijken te hebben. Waardoor dat komt weet ik ook niet.
4+ 1-
Heb het gevoel dat het kan komen doordat veel van ze ook veel theaterervaring hebben.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
1+, 1- wat ik gezien heb tot nu toe vond ik niks.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Alleen op basis van Swimming Pool? Of ben je 8 Femmes al vergeten? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alleen op basis van Swimming Pool? Of ben je 8 Femmes al vergeten? 
Gister Les Amants Criminels en Sous le Sable (beiden krijgen 4*) gezien. 8 Femmes was echt niks voor mij maar dat zegt niet dat Ozon slecht werk heeft geleverd, het is gewoon niet echt iets voor mij.
Maar mijn praises krijgt hij inderdaad voornamelijk voor het geweldige Swimming Pool die verhoogt is naar de maximale score. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
4+ leuk verfrissend regisseur (Meestal
)
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2849 stemmen
7+ 1-
Fijne regisseur! Zijn films zijn inderdaad lekker fris en speels. Ik weet nooit wat er komen gaat. En zijn films zijn wars van clichès.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Gister Les Amants Criminels en Sous le Sable (beiden krijgen 4*) gezien. 8 Femmes was echt niks voor mij maar dat zegt niet dat Ozon slecht werk heeft geleverd, het is gewoon niet echt iets voor mij.
Maar mijn praises krijgt hij inderdaad voornamelijk voor het geweldige Swimming Pool die verhoogt is naar de maximale score. 
Helder
Onderstaande schreef ik een tijdje terug bij het discussieforum van Ozon:
Ik heb nu 4 films van hem gezien en allemaal hebben ze een 3,5* als beoordeling. Zijn films zijn altijd wel bijzonder, boeiend en orgineel maar hij mist toch iets waardoor hij niet meer dan een degelijk regisseur is. Het is dus wachten op een echte topper van deze toch wel bijzondere regisseur.
Ben nu zeer benieuwd wat je van 5x2 gaat vinden, en eventuele andere films van deze regisseur 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Interessant regisseur waarvan ik wat meer moet gaan zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. 
Helder
Onderstaande schreef ik een tijdje terug bij het discussieforum van Ozon:
Ik heb nu 4 films van hem gezien en allemaal hebben ze een 3,5* als beoordeling. Zijn films zijn altijd wel bijzonder, boeiend en orgineel maar hij mist toch iets waardoor hij niet meer dan een degelijk regisseur is. Het is dus wachten op een echte topper van deze toch wel bijzondere regisseur.
Ben nu zeer benieuwd wat je van 5x2 gaat vinden, en eventuele andere films van deze regisseur 
Interessant stuk. 
Ik zet hem hoog op mijn to see list, al zou Ozon's hele oeuvre nog aan bod komen. Ik ben benieuwd. 
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Een nieuwe maar, duurt allemaal te lang

Jeff Goldblum
1+ waard