- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Goed of slecht ? (+ of -)
Goed of slecht ? (+ of -)
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Nee weet ik, maar ik heb echt niks met hem! sorry 
Hoe kun je oordelen als je niet weet hoe of wat, laag 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7974 stemmen
Fantastisch!!! Dikke plus voor mij 
2+, 0-
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Vanavond om kwart voor negen op Ned 2 een heel programma gewijt aan deze 2 mannen.
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Ze zei toch dat ze de acteur zelf beoordeelde niet het karakter. Hij speelt in zoveel films mee. Dus het is helemaal niet laag wat ze deed.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Het walgelijkste van het walgelijkste. Je hebt dingen die je in je jeugd ziet en die je daarna blijft waarderen en je hebt dingen waarvan je erachter komt dat ze eigenlijk verschrikkelijk zijn.
6+,1-!
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat jij zo reageert na hetgene wat ik erna gepost heb, is pas een teken van laag 
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2337 stemmen
7+, 2-
Zeker niet slecht, maar nooit echt erg dol op geweest.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Dat jij zo reageert na hetgene wat ik erna gepost heb, is pas een teken van laag 
Mijn excuus
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2849 stemmen
Dus dan maar gelijk een min? 
Nee, hoor. Zeker niet alleen op basis van 1 film. Dat zou vrij zwak zijn. In o.a. Apocalypse Now stoorde hij mij niet maar hij viel ook zeker niet op.
9-2 Adriaantje!
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Oké, dank voor je antwoord
Maar ik zou Apocalypse Now nog eens bekijken als ik jou was, opvallen doet ie absoluut! 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dikke plus. McKellen is zo'n acteur die niks anders hoeft te doen dan op het scherm aanwezig te zijn om de show te stelen. Iets wat opvallend genoeg wel meer Britse acteurs lijken te hebben. Waardoor dat komt weet ik ook niet.
4+ 1-