- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) acteurs game
Knappe (?) acteurs game
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Next,

Mehmet Gunsur (Turkse Acteur)
krijgt een + van mij 
1+
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
soom, u geeft aan alle lelijke acteurs een + en als er eindelijk een knappe acteur wordt geplaatst geeft u een -.. (ik geloof dat u in een omgekeerde wereld ofzo zit..)
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
soom, u geeft aan alle lelijke acteurs een + en als er eindelijk een knappe acteur wordt geplaatst geeft u een -.. (ik geloof dat u in een omgekeerde wereld ofzo zit..)

Ik vind het trouwens een beetje vervelend dat je nu weer u zegt tegen me, bij Tagline Game deed je hetzelfde, en toen vroeg ik of je dat niet wilde doen. Zo oud ben ik nou ook weer niet. 
Maar goed,
on topic maar weer.
1-
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
ik behandel iedereen (echt iedereen) die ouder dan mij zijn met respect.. zo ben ik nou eenmaal.. dat kunt u mij Niet afleren sorry 
en nu weer ontopic
stand 2+,2-
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
ik behandel iedereen (echt iedereen) die ouder dan mij zijn met respect.. zo ben ik nou eenmaal.. dat kunt u mij Niet afleren sorry 
en nu weer ontopic
stand 2+,2-
Als iemand 17 is zeg je toch geen u dat klinkt gewoon lomp waarom zou je het bij iemand van 20 dan wel doen? We zijn tenslotte van dezelfde generatie.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Als iemand 17 is zeg je toch geen u dat klinkt gewoon lomp waarom zou je het bij iemand van 20 dan wel doen? We zijn tenslotte van dezelfde generatie.
Inderdaad.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
misschien heb je wel gelijk by_the_way.
Next,

R.C. Everbeck..