- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) acteurs game
Knappe (?) acteurs game
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Sorrie hoor, dat ik even tussendoor kom... Heb dit topic net ontdekt.
Tot mijn schrik ontdekte ik na wat terugbladeren dat jullie mijn obsessie hebben afgekeurd... 
Hoe is dat in godsnaam mogelijk mensen??
Kan het toch niet laten nog even een plaatje van hem te plaatsen (don't hate me for doing that!
)

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Hier stem ik zeker plus op. Virtueel staat het dus 1+, 0-
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Mogen we weer op dezelfde stemmen dan?
Benicio is toch al geweest.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
haha... ik zei het jullie toch... de man is extremely stalkable! 
Zullen we gewoon virtueel gaan stemmen op deze foto?? Hij verdient zeker een tweede kans!!
dan is het bij deze dus 3+, 0-
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Nee, het is virtueel 2+, 0- want je mag niet op je eigen foto stemmen 
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het een beetje raar, iemand die al geweest is mag gewoon weer. Volgens mij zijn dat de regels niet.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik ben niet begonnen met stemmen... Ik heb alleen maar geschreven dat ik toch nog even een plaatje wilde posten...
sorrie als ik jullie topic nu heb verstoord...
dat was niet mijn bedoeling... maar ja, van zo'n foto raakt iedereen van slag natuurlijk! 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het een beetje raar, iemand die al geweest is mag gewoon weer. Volgens mij zijn dat de regels niet.
Next..
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
waar kan ik vinden welke acteurs er allemaal zijn geweest? ik weet nl. wel iemand.. maar ik moet er dan wel zeker van zijn dat ie nog niet geweest is...
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik heb er een gevonden...
Dames (en heren), graag jullie mening over

Michael Vartan
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Next..
Ik had het over de acteur die geplaats werd Diesel.
Die mag maar 1 keer, daar had ik het ook over.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
U-96
-
- 11875 berichten
- 2158 stemmen
Excuse moi. 
Het zal wel weer aan U-96 liggen, maar na dit tig keer gelezen te hebben snap ik er nogsteeds niks van...
JS zegt dat het volgens haar niet de regel is dat je akteurs 2 keer mag plaatsen. Diesel bevestigt dit, en daarna zegt JS dat ze het over de akteurs had... ?
2+, 7-
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
[quote]U-96 schreef:
Het zal wel weer aan U-96 liggen, maar na dit tig keer gelezen te hebben snap ik er nogsteeds niks van...
JS zegt dat het volgens haar niet de regel is dat je akteurs 2 keer mag plaatsen. Diesel bevestigt dit, en daarna zegt JS dat ze het over de akteurs had... ?
Ik zeg toch dat het de regels niet zijn, dan zeg diesel toch dat het de regels wel zijn, dus bevestigd hij het toch niet. Iets beter lezen toch Rogier, het zijn niet de regels om de acteur 2x te plaatsen en Diesel dacht denk ik de persoon die het plaats mag niet 2x. Maar dat mag natuurlijk wel.