- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Wie ben ik? (noem de bad guy/girl)
Wie ben ik? (noem de bad guy/girl)

mikey
-
- 28120 berichten
- 4847 stemmen
Even alles op een rijtje: ik ben vermoord, ik kom terug, ik geef mijn moordenaar een gewelddadige opdracht, ik ben een viervoeter en in 1977 heeft een legendarische popband een overbekend liedje over mij geschreven jaren voordat mijn verhaal werd verfilmd (echt gebeurd).

film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
Even alles op een rijtje: ik ben vermoord, ik kom terug, ik geef mijn moordenaar een gewelddadige opdracht, ik ben een viervoeter en in 1977 heeft een legendarische popband een overbekend liedje over mij geschreven jaren voordat mijn verhaal werd verfilmd (echt gebeurd).
De enige die ik nog kan bedenken is The Thing (gemuteerde hond). Misschien nog een hint?

mikey
-
- 28120 berichten
- 4847 stemmen
Het is een hond, en die bestond echt. Het is volgens mij een grote zwarte hond maar de naam van het type ben ik kwijt. Die hond maakt je helemaal gek want hij blaft de hele nacht door. In 1977 in NYC waar vele dames dood gevonden werden.

mikey
-
- 28120 berichten
- 4847 stemmen
Een sociaal geengangeerde filmmaker uit NYC heeft deze film met deze hond gemaakt over de zomer van 1977.

geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Hè hè, na veel gezoek ben ik er eigenlijk achter. Maar ja, ik heb deze film nooit echt gezien (heel kein stukje maar), dus ik weet niet of ik dan 't antwoord mag geven.

mikey
-
- 28120 berichten
- 4847 stemmen
Zal ik er nog maar eentje doen?
Ik werk in mijn vaders bedrijf en ik baal daar ongelooflijk van!!

geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Hhhh dit komt me zó bekend voor, he! Maar ik kan er maar niet op komen

Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
de zoon in pusher 2 (niet echt een bad guy per se)

geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Die oudste broer uit Mouse Hunt? Gespeeld door eh... die ene ook uit eh.. The Bird Cage.

mikey
-
- 28120 berichten
- 4847 stemmen
Ik maak ruzie met mijn 'luie' collega over mijn broertje, films en muziek.

Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2104 stemmen
Misschien wordt het tijd voor een duidelijkere hint en niet één à la "ik maak italiaans eten" of "ik draag kleren", concreter dus.

mikey
-
- 28120 berichten
- 4847 stemmen
Je hebt hem ook niet gezien. Althans niet op gestemd.
Het mag natuurlijk best een beetje vaag en cryptisch blijven.
Ik werk in vaders bedrijf met mijn broertje, een italiaans restaurant met een collega waar ik constant ruzie mee maak over films, muziek en wederom mijn broertje. En ik ben een hufter

geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Die film met Stanley Tucci ... eh...

mikey
-
- 28120 berichten
- 4847 stemmen
Iemand nog een idee voor een nieuwe ronde?

Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2104 stemmen
Misschien eerst iemand de badguy laten noemen uit Do The Right Thing en dan kan die een nieuwe bedenken.