- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Abonneerlijst
Abonneerlijst
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Voor mensen die in de toekomst een challenge of knock-out tournament willen organiseren, heb ik besloten na bepaalde klachten waarbij mensen tegen hun wens in, voortdurend meldingen krijgen voor dergelijke toernooien, om een centraal topic te maken waarbij men in een handklik uiteindelijk een lijst kan kopiëren met mensen die je een melding kunt sturen. Op deze manier kan je er zeker van zijn dat bij een geupdate lijst je ergernissen zo veel mogelijk vermijdt, en ook geen nieuwe mensen die zich willen inschrijven niet vergeten, en zo kan men hun bereik vergroten.
Hoe kan je je inschrijven/uitschrijven?
- Stuur een bericht naar mij waarbij je wenst in de lijst te komen staan, of uitgeschreven wilt worden.
- Ik zal deze aanpassingen via het rapporteren van deze post naar een mod doorgeven.
- Vervolgens zal een mod de wijzigingen doorvoeren, en ben je van de abonneerlijst geschrapt of wordt je toegevoegd
Dit is de huidige abonneerlijst voor ko-toernooien en challenges:
mjk87 (moderator films)
-
- 14512 berichten
- 4509 stemmen
Hé goed idee.
Laat mij maar staan, ik doe niet overal aan mee maar better safe than sorry.
Flat Eric
-
- 6443 berichten
- 1026 stemmen
Laat maar staan, vind het wel leuk om te volgen wat er zoal georganiseerd wordt.
En de boze commentaren zijn sowiezo vermakelijk om te volgen 
U96
-
- 731 berichten
- 762 stemmen
Laat mij maar in de lijst staan ik heb geen probleem met het krijgen van meldingen over mogelijke challange
ikkegoemikke
-
- 3449 berichten
- 4882 stemmen
Mij laat je ook maar staan. Kzal niet pisnijdig worden als ik eens een melding krijg met de vraag om deel te nemen. Zo vind ik de reis rond de wereld persoonlijk een schitterend idee. Ik erger me ook niet aan de wekelijkse reclame in mijn brievenbus
En als ik geen tijd heb, negeer ik het gewoon 
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4621 stemmen
Die paar meldingen per week/maand kan ik ook nog wel aan, laat mij maar staan dus 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Schrap mij maar, haha neen natuurlijk mag je mij laten staan 
Zeer leuk heb ik meteen een goeie voor de horror challenge binnenkort. 
Wat een inspiratie plots TornadoEF5 kan ik binnenkort gaan inpakken ...
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Laat mij ook maar in de lijst staan. Ik wil niet achter komen te liggen op mm.nl.
Door drukte zit ik al wat minder op de website, maar wil wel als het kan alles in de gaten houden.
Kondoro
-
- 11518 berichten
- 2861 stemmen
Yep, laat mij er ook maar gewoon rustig in staan. Als ik niet mee wilt doen meld ik het bij de desbetreffende KO wel
.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Laatste tijd zeer weinig actief geweest op MovieMeter. Oorzaak - wat denk je - de zeer mooie zomer natuurlijk!. Dus, laat mij maar mooi staan. 
scorsese
-
- 13155 berichten
- 11068 stemmen
Hé goed idee.
Laat mij maar staan, ik doe niet overal aan mee maar better safe than sorry.
Same here
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik zie je zo weinig bij challenges de laatste tijd.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Laat mij ook maar staan. KO's pak ik meestal wel mee.
scorsese
-
- 13155 berichten
- 11068 stemmen
Ik zie je zo weinig bij challenges de laatste tijd.
Klopt. Voelt voor mij toch aan als film kijken met regeltjes, zeg maar.
IH88
-
- 9725 berichten
- 3182 stemmen
Laat mij er maar in staan. Ik doe niet altijd mee, maar bij bijvoorbeeld de Horrorchallenge volgende maand ga ik actief meedoen, net zoals de top 1000 volgend jaar.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Laat mij er maar in staan. Ik doe niet altijd mee, maar bij bijvoorbeeld de Horrorchallenge volgende maand ga ik actief meedoen, net zoals de top 1000 volgend jaar.
top 1000 valt wel niet onder filmgames maar onder toplijsten en favorieten, maar aangezien je vorig jaar meedeed zal je bij volgende edities ook wel een melding krijgen. Nu, ik zal wel de organisator eraan herinneren om deze lijst met meldingen ook in de top 1000 topic van volgend jaar te plaatsen.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
top 1000 valt wel niet onder filmgames maar onder toplijsten en favorieten, maar aangezien je vorig jaar meedeed zal je bij volgende edities ook wel een melding krijgen. Nu, ik zal wel de organisator eraan herinneren om deze lijst met meldingen ook in de top 1000 topic van volgend jaar te plaatsen.
Voor de top 1000 hoef ik eigenlijk geen meldingen, daar doe ik toch nooit aan mee. Maar als dat het enige niet-game gerelateerde topic is waarvoor ik word getagd 1 keer per jaar is het ook niet erg.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Voor de top 1000 hoef ik eigenlijk geen meldingen, daar doe ik toch nooit aan mee. Maar als dat het enige niet-game gerelateerde topic is waarvoor ik word getagd 1 keer per jaar is het ook niet erg.
Ja, er zullen wel meer challenges en filmgames zijn waar je niet aan zal meedoen en wel voor een melding zal krijgen omdat je in deze lijst staat. De top 1000 is zelfs maar 1 keer om de 2 jaar, en het is ook nog niet zeker of die van volgend jaar wel doorgaat. Er moet een persoon zijn die de organisatie op zich kan nemen en de tijd er voor kan en wilt vrijmaken.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Je mag mij best laten staan. Doe al zo lang mee met van alles (inclusief organisatie) dus geen probleem om meldingen te krijgen. Maar of ik overal aan mee doe, dat betwijfel ik.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Laat maar staan. Tijdje niet actief geweest, maar ik kom er weer aan denk ik 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Bij het samenstellen van mijn taglijst voor de horror challenge zag ik dat users als Hollywood007 en Baggerman ontbreken. Die willen wellicht ook wel op deze lijst gezien hun activiteit in deze sectie?
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3835 stemmen
Ik wil me ook inschrijven op deze lijst 
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1725 stemmen
Bij het samenstellen van mijn taglijst voor de horror challenge zag ik dat users als Hollywood007 en Baggerman ontbreken. Die willen wellicht ook wel op deze lijst gezien hun activiteit in deze sectie?
Ik mag maar 1 keer per week ongeveer een update sturen, dus daarom kan ik niet alle veranderingen direct invoeren. Ik kan de openingspost niet bewerken.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Dus we krijgen morgen een nieuwe (momentele) update van de lijst te zien?