- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2015
Knockout Filmposters 2015
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Ik weet eigenlijk niet waar mijn voorkeur ligt. Beide zijn sterke beelden, beide hebben (aardig wat) imperfecties - en toch staat het geheel door de rustige uitwerking.
5-12 (Enemy) toch maar.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
9-13 Enemy
Gelukkig niet die enorm overschatte Innocence poster in de finale! 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig niet die enorm overschatte Innocence poster in de finale!
Overschat?! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 berichten
- 4513 stemmen
Innocence was dus een ex-winnaar? En ik snapte al niet wat die überhaupt in de Contest deed. Vrij lelijke poster is het immers.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
Fijne winnaar! (en volgens mij ook ex-winnaar).
- Apart dat Perfect Bride zo ver gekomen is. Mijn persoonlijke favoriet, maar die lag er in voorgaande edities al in de eerste rondes uit.
- Enemy is echt een flauwe finalist. Doorsnee postertje, matige afwerking, saaie vormgeving.
- Positionering van de vertikale teksten op de 5cm poster zijn geweldig!
- Putty Hill de lelijkste verrassing.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Fijne winnaar, die mijn Japanse-cinema-liefhebberhart sneller doet kloppen 
leatherhead
-
- 3556 berichten
- 1813 stemmen
Trieste winnaar. Snap niet wat iedereen erin ziet. Saai en doorsnee. Enemy is ook niet bepaald geweldig, maar zou in ieder geval waardiger geweest zijn dan deze. Met uitzondering van Martha Marcy May Marlene, lagen de meeste van m'n favorieten er sowieso al snel uit.
Wel props voor de organisatie uiteraard
.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Uitstekende winnaar 
en bedankt voor de organisatie Onderhond.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Een persoonlijke favoriet:
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ja zeg, Rokuro. Straks denkt men hier nog dat dat onding heeft gewonnen 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Dit soort kunst hangt bij mijn afhaalchinees aan de muur. De meest kitscherige poster die er tussen zat heeft gewonnen. Maar goed, de quiz op zich is wel leuk.
John Barry
-
- 3410 berichten
- 638 stemmen
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo tevreden met de winnaar. Echt lelijk vind ik de winnende poster niet, ( zonder die letters in het midden was het best nog wel een aardige poster ) maar er deden naar mij mening zoveel mooiere posters mee. Maar aan de andere kant, er deden ook een paar echt lelijke posters mee. Ik ben in ieder geval blij dat niet een van die als winnaar uit de bus kwam. 
En bedankt voor de organisatie Onderhond. 
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Dit soort kunst hangt bij mijn afhaalchinees aan de muur. De meest kitscherige poster die er tussen zat heeft gewonnen. Maar goed, de quiz op zich is wel leuk.
Dat soort kunst doe ik elk jaar met kerst op de post, met een tekst van "fijne dagen" en zo... 
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2563 stemmen
Inderdaad niet echt"de mooiste''als je het mij vraagt.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4689 stemmen
Erg mooie poster. Zeker één van de betere bij de laatste 16. MMMM had van mij ook nog verder mogen komen. Zelf was ik ook fan van The Quiet Ones, Rofuto en natuurlijk 2046.
Dank voor de organisatie, Onderhond! Eén van de leukste KO's tout court. En dacht inderdaad ook dat deze poster al eens eerder gewonnen had. Blijkbaar toch een algemeen aanvaarde 'mooie' poster. Of in ieder geval weinig tegenstanders.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
Dat soort kunst doe ik elk jaar met kerst op de post, met een tekst van "fijne dagen" en zo...
Doe mij volgend jaar zo'n kaart aub. Alvast bedankt 
Binnen een jaar of 2 weer nieuwe kansen! Organisatie van deze KO is toch altijd een heel gebeuren, maar vind het zelf wel altijd één van de leukere. Ook deze keer weer genoeg animo, dus een volgende keer zit er zeker in. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Mooie winnaar. Er waren persoonlijk nog mooiere natuurlijk, maar hier kan ik zeker mee leven. Onderhond bedankt voor de organisatie!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Een persoonlijke favoriet:
Kijk aan, iemand met smaak
De typografie is alleen niet zo fraai wat mij betreft, maar vond 'm toch zeker de moeite waarde om te nomineren. De film zelf begint ook steeds meer een favorietje te worden.
Aardige winnaar. Enemy had ik een betere winnaar gevonden, maar was nou ook weer geen topfavoriet van me, al toch wel zeker een van de betere die meedeed.
Haha, Onderhond (ook nog bedankt voor de organisatie!) met zijn Putty Hill. Ik had 'm genomineerd, maar eigenlijk vind ik hem ook helemaal niet bijzonder. Blijkbaar zag ik er toen wel iets in. Maar de lelijkste (verrassing) lijkt me ook weer nogal overtrokken.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
Dat gevoel werd vooral gevoed door het immer doorgaan van die poster .. ik werd er moedeloos van 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Prima winnaar! Bedankt voor de organisatie OH!
Altijd leuk dit soort knockouts.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
Nog even voor de goede orde: De Winnaar!
http://www.onderhond.com/temp/posters2015/By_soku_5_senchim_toru_1255852346_2007.jpg
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Inderdaad een hele mooie winnaar, maar de mooiste poster blijft voor mij toch deze;

Zal wel verloren hebben omdat die in de battles niet uitvergroot was.