• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.014 gebruikers
  • 9.372.320 stemmen

Knockout Filmposters 2015

zoeken in:

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Ik weet eigenlijk niet waar mijn voorkeur ligt. Beide zijn sterke beelden, beide hebben (aardig wat) imperfecties - en toch staat het geheel door de rustige uitwerking.

5-12 (Enemy) toch maar.

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2563 stemmen

6-12 Enemy

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

7-12

JustMike

• 3218 berichten
  • 751 stemmen

8-12

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

8-13

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

9-13 Enemy

Gelukkig niet die enorm overschatte Innocence poster in de finale!

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

9-14

Flat Eric

• 6443 berichten
  • 1026 stemmen

10-14 enemy

tbouwh

• 5809 berichten
  • 5400 stemmen

11-14 enemy

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

McSavah schreef:

Gelukkig niet die enorm overschatte Innocence poster in de finale!

Overschat?!

stfuympos

• 13359 berichten
  • 731 stemmen

11-15 armoe troef

mjk87 (moderator films)

• 14515 berichten
  • 4513 stemmen

Innocence was dus een ex-winnaar? En ik snapte al niet wat die überhaupt in de Contest deed. Vrij lelijke poster is het immers.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12841 stemmen

Fijne winnaar! (en volgens mij ook ex-winnaar).

- Apart dat Perfect Bride zo ver gekomen is. Mijn persoonlijke favoriet, maar die lag er in voorgaande edities al in de eerste rondes uit.

- Enemy is echt een flauwe finalist. Doorsnee postertje, matige afwerking, saaie vormgeving.

- Positionering van de vertikale teksten op de 5cm poster zijn geweldig!

- Putty Hill de lelijkste verrassing.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Fijne winnaar, die mijn Japanse-cinema-liefhebberhart sneller doet kloppen

leatherhead

• 3556 berichten
  • 1813 stemmen

Trieste winnaar. Snap niet wat iedereen erin ziet. Saai en doorsnee. Enemy is ook niet bepaald geweldig, maar zou in ieder geval waardiger geweest zijn dan deze. Met uitzondering van Martha Marcy May Marlene, lagen de meeste van m'n favorieten er sowieso al snel uit.

Wel props voor de organisatie uiteraard .

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Uitstekende winnaar

en bedankt voor de organisatie Onderhond.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Ja zeg, Rokuro. Straks denkt men hier nog dat dat onding heeft gewonnen

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Dit soort kunst hangt bij mijn afhaalchinees aan de muur. De meest kitscherige poster die er tussen zat heeft gewonnen. Maar goed, de quiz op zich is wel leuk.

John Barry

• 3410 berichten
  • 638 stemmen

Om eerlijk te zijn ben ik niet zo tevreden met de winnaar. Echt lelijk vind ik de winnende poster niet, ( zonder die letters in het midden was het best nog wel een aardige poster ) maar er deden naar mij mening zoveel mooiere posters mee. Maar aan de andere kant, er deden ook een paar echt lelijke posters mee. Ik ben in ieder geval blij dat niet een van die als winnaar uit de bus kwam.

En bedankt voor de organisatie Onderhond.

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Redlop schreef:

Dit soort kunst hangt bij mijn afhaalchinees aan de muur. De meest kitscherige poster die er tussen zat heeft gewonnen. Maar goed, de quiz op zich is wel leuk.

Dat soort kunst doe ik elk jaar met kerst op de post, met een tekst van "fijne dagen" en zo...

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2563 stemmen

Inderdaad niet echt"de mooiste''als je het mij vraagt.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4689 stemmen

Erg mooie poster. Zeker één van de betere bij de laatste 16. MMMM had van mij ook nog verder mogen komen. Zelf was ik ook fan van The Quiet Ones, Rofuto en natuurlijk 2046.

Dank voor de organisatie, Onderhond! Eén van de leukste KO's tout court. En dacht inderdaad ook dat deze poster al eens eerder gewonnen had. Blijkbaar toch een algemeen aanvaarde 'mooie' poster. Of in ieder geval weinig tegenstanders.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12841 stemmen

arno74 schreef:

Dat soort kunst doe ik elk jaar met kerst op de post, met een tekst van "fijne dagen" en zo...

Doe mij volgend jaar zo'n kaart aub. Alvast bedankt

Binnen een jaar of 2 weer nieuwe kansen! Organisatie van deze KO is toch altijd een heel gebeuren, maar vind het zelf wel altijd één van de leukere. Ook deze keer weer genoeg animo, dus een volgende keer zit er zeker in.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Mooie winnaar. Er waren persoonlijk nog mooiere natuurlijk, maar hier kan ik zeker mee leven. Onderhond bedankt voor de organisatie!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Een persoonlijke favoriet:

Kijk aan, iemand met smaak De typografie is alleen niet zo fraai wat mij betreft, maar vond 'm toch zeker de moeite waarde om te nomineren. De film zelf begint ook steeds meer een favorietje te worden.

Aardige winnaar. Enemy had ik een betere winnaar gevonden, maar was nou ook weer geen topfavoriet van me, al toch wel zeker een van de betere die meedeed.

Haha, Onderhond (ook nog bedankt voor de organisatie!) met zijn Putty Hill. Ik had 'm genomineerd, maar eigenlijk vind ik hem ook helemaal niet bijzonder. Blijkbaar zag ik er toen wel iets in. Maar de lelijkste (verrassing) lijkt me ook weer nogal overtrokken.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12841 stemmen

Dat gevoel werd vooral gevoed door het immer doorgaan van die poster .. ik werd er moedeloos van

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Prima winnaar! Bedankt voor de organisatie OH! Altijd leuk dit soort knockouts.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Inderdaad een hele mooie winnaar, maar de mooiste poster blijft voor mij toch deze;

(afbeelding)

Zal wel verloren hebben omdat die in de battles niet uitvergroot was.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.