- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horror Avatar Knock-Out
Horror Avatar Knock-Out
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31157 berichten
- 5452 stemmen
Wie het Knock-Out'en niet kan laten, kan hier nog altijd terecht:
¿?ImAmused?¿
-
- 163 berichten
- 965 stemmen
Oh wat jammer,ik was een lange tijd niet online geweest en heb deze k.o dus gemist.anders had ik mijn avatar nog veranderd.maar ik wil de winnaars feliciteren met hun aangrijpende avatars.
Pestiis
-
- 191 berichten
- 127 stemmen
hoe is t verder nog verlopen met de K.O?
wie heeft er gewonnen?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1309 stemmen
Wie heeft er gewonnen?
606.
606
-
- 23879 berichten
- 12278 stemmen
Ik met deze,
-
- 13471 berichten
- 1309 stemmen
Film >> Filmgames >> Christmas Poster Knock-Out (2015).
Officiële start: Vandaag om 13u!
Wees welkom allemaal
.
HALVE TAMME., alexspyforever, Boeikens, Gang_Star & Kondoro0614.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ondertussen is het bijna een jaar geleden dat we nog eens een avatar KO hebben gedaan. Mijn voorkeur gaat uit naar een horror-avatar KO op dezelfde manier zoals we dat vorig jaar hebben gedaan. Mensen die willen deelnemen moeten dus een griezelige avatar nemen die ze voor de duur van de KO behouden. Heb je al een enge avatar staat je nog steeds vrij om een andere te nemen.
Ik zou het liever wat groter willen dan vorig jaar en mik op 128 deelnemers (ipv 96). Moest er uiteindelijk niet genoeg animo voor zijn dan wil ik in de plaats een algemene avatar KO houden. Ik heb de deelnemerslijst van vorig jaar als basis genomen. Ik heb verder nog namen uitgezocht die vaak actief waren bij KO's en/of mij een gezonde interesse in horror hebben.
Mensen die geen idee hebben wat een avatar KO is, we zetten de avatars (plaatjes) van 2 users tegenover elkaar (loting gebeurt via randomizer) en dan kunnen andere users hierop gaan stemmen. Degene die als eerste het nodige aantal stemmen heeft, wint en gaat door naar de volgende ronde en dit gaat zo door totdat er uiteindelijk nog 2 avatars overblijven.
Deelnemers vorig jaar nog actief op MM (79 users):
Mogelijk andere kandidaten (actief met meestemmen in KO's en/of actief in horrortopics): 44 users
Nog andere potentiële horrorliefhebbers? (nog actieve leden geplukt uit horrortopics en topics horrorfilms met hoge waardering): 52 users
Vooral aan de personen die niet hebben deelgenomen aan deze KO vorig jaar wil ik vragen of ze aan dit spel willen meedoen. Dit kan je doen door hier een berichtje te plaatsen of een pm naar één van deze mensen te doen:
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Schrap mij al maar, ik verander mijn avatar niet.
Mac Hammer Fan
-
- 6029 berichten
- 7450 stemmen
Ik zal mijn avatar behouden. Ik ben een Mac(Apple)fanaat en een grote liefhebber van Hammer Films (griezel). Deze avatar weerspiegelt mijn interesses.
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4522 stemmen
Dank voor de uitnodiging maar voor alleen een KO ga ik m'n avatar niet veranderen. Stemmen die ik wel met alle liefde.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3128 stemmen
Ook mijn avatar mag worden uitgesloten. Ga hem ook niet veranderen.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Bij nader inzien ga ik ook liever voor een reguliere avatar-KO zodat ik deze kan houden.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Ik ga mijn avatar niet veranderen, maar ik wil wel meedoen. Met een beetje geluk haal ik ronde 2. Je weet maar nooit ...
notsub
-
- 1485 berichten
- 1470 stemmen
Ik doe hier niet aan mee..... veel plezier met het spel!
Richard_Voorhees
-
- 2311 berichten
- 2135 stemmen
Vooruit, ik doe mee. Voor het eerst sinds mijn inschrijving mijn avatar gewijzigd. 
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Ik wil een normale avatar KO
Eens, hopelijk komt deze misschien hierna?
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2552 stemmen
Ik sla ook over, maar ik zal af en toe wel meestemmen.
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3426 stemmen
De 'normale' avatar KO vind ik persoonlijker leuker dan de horror variant.
Ik ga mijn avatar alleszins niet wijzigen voor de moment, dus hier pas ik voor. Evt hier en daar een stem uitbrengen.
Wel mooi dat je er weer je tijd en werk in wil steken, alexspy!
606
-
- 23879 berichten
- 12278 stemmen
Ik doe mee, voor nu. snuffel nog wel door voor een plaatje
-
- 13471 berichten
- 1309 stemmen
606
-
- 23879 berichten
- 12278 stemmen
Hmm, ook een goeie hoe kom je daaraan. Ik ga nog eens even snuffelen 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nog andere potentiële horrorliefhebbers?
Is het toeval dat je mij in die enorme lijst van je niet noemt? Aangezien ik vrij veel horror kijk?
Ik wil een normale avatar KO
Ja!
Zou leuk zijn als dit weer wordt georganiseerd.