- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horror Avatar Knock-Out
Horror Avatar Knock-Out
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
En ook proficiat Kondoro met zilver!
Jij gefeliciteerd met je bronzen plek. En dankje 606
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
606: 2
Hollywood: 3
Kondoro: 1
606: 50 pt
kondoro: 41 pt
Hollywood: 41 pt
Omdat het kan en een gedeelde tweede plaats is wel zo mooi 
Gefeliciteerd 606!
606
-
- 23879 berichten
- 12278 stemmen

Ik geloof dat ik niet een keer een 1 heb gehad, alleen 2 en 3.
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Haha mathijs. altijd mooi.
dus holly, ook jij gefeliciteerd met zilver ;p
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1309 stemmen
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2568 stemmen
Sorry 606 je heb van mij een 1 gehad

galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Gefeliciteerd 606!
En Kondoro0614 en Hollywood007 ook gefeliciteerd! Mogen jullie trots op zijn!
Ik ben blij dat ik kon helpen met het organiseren. Mijn credits gaan het meest uit naar alexspyforever, snel en foutloos gewerkt.
Ook de mede organisatoren, top! 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Congrats 606 met de titel van allereerste horroravatar KO. Ook proficiat aan Hollywood007 en Kondoro0614, ook zij waren straffe kandidaten. Ze verzoenen zich met een gedeelde 2de plaats dat vind ik mooi en bespaart mij werk om te kijken wie de meeste 3-punters scoorde 
Ik wil iedereen bedanken die heeft meegewerkt, meegestemd en meegedaan dat het allemaal zo vlot is kunnen verlopen en dat er evenveel enthousiasme en animo voor was als bij de algemene avatar KO 
Ik moet toegeven dat ik eerst niet wist of een KO als deze de mensen wel zou aanspreken. Mijn post in het algemene KO topic werd eerder lauw op gereageerd. De meesten vonden een nieuwe avatar KO specifiek voor een genre geen goed idee. galaxydriver32dacht er echter anders over en waagde de sprong, hij filterde de horroravatars uit zijn algemene KO lijst en startte dit topic. Een aantal vaste stemmers van de vaste kern zagen het helemaal zitten en wilden hun avatar zelfs tijdelijk aanpassen naar een horroravatar of een betere horroravatar dan die wat ze hadden: HALVE TAMME., Hollywood007, 606, Kondoro0614, Dying Rose, Flat Eric, Gang_Star, unreallerke, MovieMind, Film Pegasus galaxydriver32 en ook ikzelf waren hierbij.
Ik ben vervolgens naarstig op zoek gegaan naar meer horroravatars om tot een lijst van 64 te komen. Vervelend dat ik moest shiften. Boeikens bracht me op het idee om tot 96 te gaan omdat er nog zoveel mooie avatars waren die ontbraken en we tot tot een finale van 3 kwamen. Deze finale van 3 is dus een heel goed idee gebleken, ik vond dit puntensysteem heel leuk. Boeikens heeft dan nog een rist namen aangebracht, ook tattooboben MovieMind hebben nog enkele namen aangebracht vooral om de inactieve users te vervangen. Ik wil in het bijzonder ook MovieMind bedanken om battles te plaatsen en te herplaatsen bij mijn afwezigheid. Misschien is het nu wel zijn beurt om na galaxy en ik de organisatie van een KO op zich te nemen 
Galaxy, Boeikens, tattoobob ook bedankt voor het rondsturen van de uitnodigingen aan iedere deelnemer persoonlijk. Het heeft denk ik wel geholpen om hun betrokkenheid en enthousiasme te verhogen. Uiteindelijk haakten er denk ik slechts 2 personen af. Galaxy bedankt voor het opstellen van die uitnodiging alsook het stemmensysteem.
Ik heb het met veel plezier gedaan en bij een nieuwe KO met deze enthousiaste kern ben ik van de partij: medewerker, stemmer, battle plaatser allemaal goed 
Een nieuwe KO hoeft ook niet meteen, neem maar rustig alle tijd om over iets nieuws na te denken
Ik wil maar zeggen er kruipt toch best wat voorbereiding in, galaxy kan er van meespreken 
Nogmaals bedankt iedereen, jullie zijn een geweldige groep 
edit: Horror is populair daar twijfelde ik niet aan zelfs voor deze KO van start ging. Maar er is nog steeds dat gevoel dat het voor bepaalde filmliefhebbers toch het genre is waar nogal neerbuigend naar wordt gekeken. Een goed voorbeeld was te vinden op een van de eerste pagina's van een persoon met een avatar uit de videogame Mario Bros.
-
- 13471 berichten
- 1309 stemmen
Mooi stuk tekst alexspyforever, ik en vele anderen hebben het ontzettend naar ons zin gehad
.
Merci bien galaxydriver32, alexspyforever, MovieMind, Boeikens & tattoobob
.
Ik zeg: Op naar de volgende
.
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Van harte 606. 
De 3 finalisten waren zeker aan elkaar gewaagd!
En uiteraard de organisatie wederom enorm bedankt voor deze leuke en gezellige KO. Top gedaan!
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3849 stemmen
Ik wil iedereen nog even bedanken. Om te beginnen de mensen die deze battle hebben georganiseerd of op één of andere manier hebben geholpen. Dankzij jullie hebben we ons allemaal weer prima vermaakt!
Alle kandidaten, mogen deel uitmaken van zo een toffe groep maakt ons allemaal een beetje winnaar. En natuurlijk iedereen die gestemd heeft. Zonder jullie zou het niet gegaan zijn 
Jullie mogen me zeker iets laten weten als jullie een nieuwe battle opstarten.
Dit was echt fun. Bedankt daarvoor!

galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Ik heb ook veel plezier hier gehad!
Zoals alexspyforever al zei: een super leuke groep!
Zonder deze twee KO's was dat nooit geweest.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Jullie mogen het mij ook laten weten als er een nieuwe battle komt. Ik zal het zelf wel in de gaten houden, maar zonder een boeiende KO zal ik toch minder actief op het forum zijn en moviemeter vooral gebruiken om te kijken of ik een bepaalde film ga kijken
.
Heren, wederom bedankt voor de goede organisatie! Het verliep prima en alles liep lekker door.
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Een nieuwe KO is altijd leuk. Misschien inderdaad wel beter nu even rust te nemen aangezien we er nu twee hebben gehad achter elkaar. Ook deze was leuk, bedankt organisatoren voor het organiseren van dit. Was weer leuk.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
606: 2
Hollywood: 3
Kondoro: 1
606: 50 pt
kondoro: 41 pt
Hollywood: 41 pt
Omdat het kan en een gedeelde tweede plaats is wel zo mooi 
Gefeliciteerd 606!
Wat een mooi gebaar, en goed bedacht.

MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Dit was ook weer een geslaagde Knock-Out, aan de organisator en medewerkers....grote klasse! 
Ook alle stemmers hielpen hieraan mee, in het bijzonder een vast gezellig groepje...erg leuk!
Ik heb er in ieders geval weer van genoten....bedankt! 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Wie de KO's niet kan missen ik zie dat er ook druk wordt gestemd bij de Filmposter KO georganiseerd door Onderhond.
Ook wel leuk denk ik al is dat persoonlijk niet zo mijn ding. Ik vind het lastig om filmposters van soms totaal verschillende genres te vergelijken. Vind het ook vervelend dat ik op de links moet klikken om de posters te zien, eigenlijk wil ik die liever meteen naast elkaar zien in een oogopslag. Maar misschien zat er wel een reden achter dat men ervoor heeft gekozen om de posters niet als image te posten.
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Boeikens
-
- 4467 berichten
- 5330 stemmen
Bedankt voor de bloemen alexspyforever.
Het was leuk om erbij te zijn, ook al had ik tattoobob en mezelf toch verder verwacht
. Het was toch weer lachen gieren en brullen tussendoor 
606, zeker niet onverdiend gewonnen. Vooral de bewegende versie vind ik uitermate sterk!
Superleuke deelnemers allemaal en graag tot een volgende keer 
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2568 stemmen
Dank je wel Boeikens eens gelijks 
wij weten dat wij eigenlijk in de top tien horen,maar dat is tussen ons 
alexspyforever bedankt voor alles...je hebt top werk geleverd.
MovieMind jij ook bedankt....dat neemt niet weg dat ik je een beetje weird vind 
galaxydriver32 jij ook 
En HALVE TAMME. jij bedankt voor dat wij altijd gezellig biertjes knallen samen

-
- 13471 berichten
- 1309 stemmen
Proost kale rat
.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Een beetje maar, dat valt me dan nog mee

606
-
- 23879 berichten
- 12278 stemmen
Dankjewel allemaal voor de mooie woorden 
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Gefeliciteerd 606 met je overwinning, en uiteraard ook Kondoro0614 en Hollywood007 met jullie gedeelde 2e plaats
. En uiteraard gaat mijn dank uit naar de heren van de organisatie: alexspyforever , galaxydriver32 , MovieMind , Boeikens en tattoobob ..... Super werk heren... Top! 
Jammer dat ik de eerste ronde niet heb overleefd, maar desondanks heb ik met veel plezier meegedaan met deze KO.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Ik hoop het Kondoro0614, ik zou ervoor tekenen