• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.540 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.282 acteurs
  • 199.154 gebruikers
  • 9.381.258 stemmen

Horror Avatar Knock-Out

zoeken in:

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ja!

Zou leuk zijn als dit weer wordt georganiseerd.

Ik houd je niet tegen...

Een algemene KO brengt nog meer werk mee trouwens...

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Halcyon schreef:

Schrap mij al maar, ik verander mijn avatar niet.

Niet dat je die van jou echt zou moeten veranderen...

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Ik zal mijn avatar behouden. Ik ben een Mac(Apple)fanaat en een grote liefhebber van Hammer Films (griezel). Deze avatar weerspiegelt mijn interesses.

En ook die van jou kan doorgaan voor horror dus hoef je niet te veranderen.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Ik verander de mijne ook niet. Ik wil een algemene avatar K.O., anders wordt de beer boos.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Is het toeval dat je mij in die enorme lijst van je niet noemt? Aangezien ik vrij veel horror kijk?

My thoughts exactly

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Ik hou ook graag vast aan mijn huidige avatar maar wil wel meestemmen. Mijn avatar is een schilderij van Dali waarin de tijd vergaat, best eng eigenlijk

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

wibro schreef:

Ik verander de mijne ook niet. Ik wil een algemene avatar K.O., anders wordt de beer boos.

Ik meen me te herinneren dat je een wolf had voorheen die had wel kunnen doorgaan voor een horroravatar

DjFrankie

• 3423 berichten
  • 3506 stemmen

http://www.moviemeter.nl/user/94390 ik heb hem ook voor het eerst veranderd, doe wel mee

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

Geen horror met Luigi.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Ik meen me te herinneren dat je een wolf had voorheen die had wel kunnen doorgaan voor een horroravatar

Ja, die coyote had ik maar omdat ik nu met een top 100 bezig ben van films uit landen uit de voormalige Sovjet Unie heb ik mijn avatar veranderd. Wat je nu ziet is een Russische beer met een kalashnikov.

Woland

• 4802 berichten
  • 3820 stemmen

Ja hoor, lijkt me een leuk idee. Ik zal binnenkort nog even rondsnuffelen naar eventueel alternatief avatar-materiaal. Al is m'n huidige avatar een prima begin.

leatherhead

• 3556 berichten
  • 1813 stemmen

wibro schreef:

(quote)
Ja, die coyote had ik maar omdat ik nu met een top 100 bezig ben van films uit landen uit de voormalige Sovjet Unie heb ik mijn avatar veranderd. Wat je nu ziet is een Russische beer met een kalashnikov.

Persoonlijk zou ik toch banger worden van een Russische beer met een kalashnikov dan van een wolf, maar ach, ieder zo zijn eigen 'horror' .

Verder ben ik zelf ook meer te porren voor een algemene avatar knock-out, dan voor één met een specifiek thema.

Deerect2007

• 127 berichten
  • 1184 stemmen

Ik ben een roze ninja.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Sorry, avatar blijft. Nobody fucks with Frank Booth! Maar ik zal zoals gewoonlijk wel af en toe meestemmen.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11924 berichten
  • 5327 stemmen

Ook niet echt behoefte om uberhaupt een avatar te nemen maar stemmen zal ik zeker.

Kondoro

• 11526 berichten
  • 2867 stemmen

Zonde van de vele afmeldingen. Maar wie weet, als er iemand tijd vind komt er ook een neutrale avatar KO.

ScarFish

• 744 berichten
  • 3502 stemmen

Ik doe mee! Avatar is veranderd.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Kijk, ik wil best na deze KO wel een algemene avatar KO organiseren tenzij er voor de horror nauwelijks geïnteresseerden overblijven.

Maar dan wil ik wel dat men zich tevreden stelt met de regels die de organisatie opstelt. Vorig jaar waren er soms mensen van buiten de organisatie die zeiden hoe het moest gebeuren en andere kritiek die helemaal niet leuk was.

Het staat natuurlijk altijd vrij voor iemand anders om die algemene avatar KO te organiseren.

Sowieso wacht ik nog de reacties af , hou ik bij wie wel en niet mee zal doen en bekijk ik vrijdag of er genoeg kandidaten zijn.

leatherhead, Halcyon en wibro jullie kan ik schrappen ondanks dat jullie avatars toch horror uitstralen?

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

I'm in. Heb mijn avatar van de week al aangepast. Kerst was al even voorbij en de KO ook . Ik ga nog wel even verder snuffelen, maar ik neem aan dat de startdatum ruim van te voren bekend is? Als jullie hulp nodig hebben omtrent de organisatie, geef je maar een gil. Vanaf volgende week geen tentamens meer, dus de tijd van mijn leven!

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

alexspyforever schreef:

leatherhead, Halcyon en wibro jullie kan ik schrappen ondanks dat jullie avatars toch horror uitstralen?

Als je mijn avatar accepteert - ik ga hem niet veranderen - dan wil ik wel mee doen hoor.

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Ik doe ook mee als mijn avatar wordt geaccepteerd

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Miszmi schreef:

I'm in. Heb mijn avatar van de week al aangepast. Kerst was al even voorbij en de KO ook . Ik ga nog wel even verder snuffelen, maar ik neem aan dat de startdatum ruim van te voren bekend is? Als jullie hulp nodig hebben omtrent de organisatie, geef je maar een gil. Vanaf volgende week geen tentamens meer, dus de tijd van mijn leven!

Sowieso wil ik niet vóór zaterdag beginnen. Zondag lijkt me een goede startdag mits genoeg kandidaten. Maar ik ben positief, ook met een kleine groep kan het best leuk zijn dat had vorig jaar bewezen.

wibro voor mij is die avatar goed

en die van jou ook arno74

De kans is wel groter dat jullie er dan sneller uit zullen gaan als anderen schrikwekkender avatars nemen

Kondoro

• 11526 berichten
  • 2867 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Sowieso wil ik niet vóór zaterdag beginnen. Zondag lijkt me een goede startdag mits genoeg kandidaten. Maar ik ben positief, ook met een kleine groep kan het best leuk zijn dat had vorig jaar bewezen.

Klein is altijd leuk, een tussentijdse battle.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

wibro voor mij is die avatar goed

en die van jou ook arno74

De kans is wel groter dat jullie er dan sneller uit zullen gaan als anderen schrikwekkender avatars nemen

Te hopen van niet. Heb je trouwens al gezien wat ik in mijn bereklauwen heb.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik ga mijn avatar nu niet speciaal wijzigen voor zoiets, maar zal wel eens kijken wanneer het spelletje aan de gang is

El ralpho

• 1482 berichten
  • 1093 stemmen

Leuk iniatief! Maar ik verander mijn avatar liever ook niet. Zal wel eens een aantal keer bij het spel gaan kijken, misschien verander ik mijn gedachten voor een volgende editie

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Ik doe ook mee als mijn avatar aanvaard wordt.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

wibro schreef:

(quote)
Te hopen van niet. Heb je trouwens al gezien wat ik in mijn bereklauwen heb.

Ja, maar als leatherhead het niet had gezegd, had ik niet geweten dat het een kalasnikov was

Als je van gevaarlijke beren houdt, kijk dan maar naar Dolls (1987), heeft een hele leuke (teddy)beren scène.

TornadoEF5 ik heb je op de lijst van deelnemers gezet maar als je die avatar behoudt, kan ik je moeilijk laten meedoen. Die avatar straalt totaal geen horror uit. Maar voor een algemene avatar KO kan ie zeker wel.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Ja, maar als leatherhead het niet had gezegd, had ik niet geweten dat het een kalasnikov was

Als je van gevaarlijke beren houdt, kijk dan maar naar Dolls (1987), heeft een hele leuke (teddy)beren scène.

TornadoEF5 ik heb je op de lijst van deelnemers gezet maar als je die avatar behoudt, kan ik je moeilijk laten meedoen. Die avatar straalt totaal geen horror uit. Maar voor een algemene avatar KO kan ie zeker wel.

Ik vind hem eigenlijk best nog wel eng

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

alexspyforever voor iemand die een aantal maanden terug aangaf te willen stoppen op moviemeter, vervolgens al afscheid aan het nemen was van de vaste ko kern en nog een keer zou terugkeren voor de kerst ko, ben je nog vaak aanwezig. Betekent dit dat je van gedachten bent veranderd en dat je blijft?

Wat betreft de ko, ik denk dat er meer kans is op succes met een algemene avatar ko. En anders misschien toch beide als je er de tijd voor kunt vrijmaken.

Toch een beetje vreemd om te zien dat mijn naam niet bij de organisatie staat, moet er toch nog een beetje aan wennen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.