- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horror Avatar Knock-Out
Horror Avatar Knock-Out
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik houd je niet tegen...
Een algemene KO brengt nog meer werk mee trouwens...
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Schrap mij al maar, ik verander mijn avatar niet.
Niet dat je die van jou echt zou moeten veranderen...
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik zal mijn avatar behouden. Ik ben een Mac(Apple)fanaat en een grote liefhebber van Hammer Films (griezel). Deze avatar weerspiegelt mijn interesses.
En ook die van jou kan doorgaan voor horror dus hoef je niet te veranderen.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Ik verander de mijne ook niet. Ik wil een algemene avatar K.O., anders wordt de beer boos. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Is het toeval dat je mij in die enorme lijst van je niet noemt? Aangezien ik vrij veel horror kijk?
My thoughts exactly 
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Ik hou ook graag vast aan mijn huidige avatar maar wil wel meestemmen. Mijn avatar is een schilderij van Dali waarin de tijd vergaat, best eng eigenlijk 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik verander de mijne ook niet. Ik wil een algemene avatar K.O., anders wordt de beer boos.
Ik meen me te herinneren dat je een wolf had voorheen die had wel kunnen doorgaan voor een horroravatar
DjFrankie
-
- 3423 berichten
- 3506 stemmen
http://www.moviemeter.nl/user/94390 ik heb hem ook voor het eerst veranderd, doe wel mee
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Ik meen me te herinneren dat je een wolf had voorheen die had wel kunnen doorgaan voor een horroravatar
Woland
-
- 4802 berichten
- 3820 stemmen
Ja hoor, lijkt me een leuk idee. Ik zal binnenkort nog even rondsnuffelen naar eventueel alternatief avatar-materiaal. Al is m'n huidige avatar een prima begin.
leatherhead
-
- 3556 berichten
- 1813 stemmen
Persoonlijk zou ik toch banger worden van een Russische beer met een kalashnikov dan van een wolf, maar ach, ieder zo zijn eigen 'horror'
.
Verder ben ik zelf ook meer te porren voor een algemene avatar knock-out, dan voor één met een specifiek thema.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Sorry, avatar blijft. Nobody fucks with Frank Booth!
Maar ik zal zoals gewoonlijk wel af en toe meestemmen.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11924 berichten
- 5327 stemmen
Ook niet echt behoefte om uberhaupt een avatar te nemen
maar stemmen zal ik zeker.
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Zonde van de vele afmeldingen. Maar wie weet, als er iemand tijd vind komt er ook een neutrale avatar KO.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Kijk, ik wil best na deze KO wel een algemene avatar KO organiseren tenzij er voor de horror nauwelijks geïnteresseerden overblijven.
Maar dan wil ik wel dat men zich tevreden stelt met de regels die de organisatie opstelt. Vorig jaar waren er soms mensen van buiten de organisatie die zeiden hoe het moest gebeuren en andere kritiek die helemaal niet leuk was.
Het staat natuurlijk altijd vrij voor iemand anders om die algemene avatar KO te organiseren.
Sowieso wacht ik nog de reacties af , hou ik bij wie wel en niet mee zal doen en bekijk ik vrijdag of er genoeg kandidaten zijn.
leatherhead, Halcyon en wibro jullie kan ik schrappen ondanks dat jullie avatars toch horror uitstralen?
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
I'm in. Heb mijn avatar van de week al aangepast. Kerst was al even voorbij en de KO ook
. Ik ga nog wel even verder snuffelen, maar ik neem aan dat de startdatum ruim van te voren bekend is? Als jullie hulp nodig hebben omtrent de organisatie, geef je maar een gil. Vanaf volgende week geen tentamens meer, dus de tijd van mijn leven! 
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
leatherhead, Halcyon en wibro jullie kan ik schrappen ondanks dat jullie avatars toch horror uitstralen?
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Ik doe ook mee als mijn avatar wordt geaccepteerd 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
I'm in. Heb mijn avatar van de week al aangepast. Kerst was al even voorbij en de KO ook
. Ik ga nog wel even verder snuffelen, maar ik neem aan dat de startdatum ruim van te voren bekend is? Als jullie hulp nodig hebben omtrent de organisatie, geef je maar een gil. Vanaf volgende week geen tentamens meer, dus de tijd van mijn leven!
Sowieso wil ik niet vóór zaterdag beginnen. Zondag lijkt me een goede startdag mits genoeg kandidaten. Maar ik ben positief, ook met een kleine groep kan het best leuk zijn dat had vorig jaar bewezen.
wibro voor mij is die avatar goed
en die van jou ook arno74
De kans is wel groter dat jullie er dan sneller uit zullen gaan als anderen schrikwekkender avatars nemen 
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Sowieso wil ik niet vóór zaterdag beginnen. Zondag lijkt me een goede startdag mits genoeg kandidaten. Maar ik ben positief, ook met een kleine groep kan het best leuk zijn dat had vorig jaar bewezen.
Klein is altijd leuk, een tussentijdse battle.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
wibro voor mij is die avatar goed
en die van jou ook arno74
De kans is wel groter dat jullie er dan sneller uit zullen gaan als anderen schrikwekkender avatars nemen
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik ga mijn avatar nu niet speciaal wijzigen voor zoiets, maar zal wel eens kijken wanneer het spelletje aan de gang is
El ralpho
-
- 1482 berichten
- 1093 stemmen
Leuk iniatief! Maar ik verander mijn avatar liever ook niet. Zal wel eens een aantal keer bij het spel gaan kijken, misschien verander ik mijn gedachten voor een volgende editie 
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Ik doe ook mee als mijn avatar aanvaard wordt.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ja, maar als leatherhead het niet had gezegd, had ik niet geweten dat het een kalasnikov was 
Als je van gevaarlijke beren houdt, kijk dan maar naar Dolls (1987), heeft een hele leuke (teddy)beren scène.
TornadoEF5 ik heb je op de lijst van deelnemers gezet maar als je die avatar behoudt, kan ik je moeilijk laten meedoen. Die avatar straalt totaal geen horror uit. Maar voor een algemene avatar KO kan ie zeker wel.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Ja, maar als leatherhead het niet had gezegd, had ik niet geweten dat het een kalasnikov was 
Als je van gevaarlijke beren houdt, kijk dan maar naar Dolls (1987), heeft een hele leuke (teddy)beren scène.
TornadoEF5 ik heb je op de lijst van deelnemers gezet maar als je die avatar behoudt, kan ik je moeilijk laten meedoen. Die avatar straalt totaal geen horror uit. Maar voor een algemene avatar KO kan ie zeker wel.
Ik vind hem eigenlijk best nog wel eng 
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
alexspyforever voor iemand die een aantal maanden terug aangaf te willen stoppen op moviemeter, vervolgens al afscheid aan het nemen was van de vaste ko kern en nog een keer zou terugkeren voor de kerst ko, ben je nog vaak aanwezig. Betekent dit dat je van gedachten bent veranderd en dat je blijft?
Wat betreft de ko, ik denk dat er meer kans is op succes met een algemene avatar ko. En anders misschien toch beide als je er de tijd voor kunt vrijmaken.
Toch een beetje vreemd om te zien dat mijn naam niet bij de organisatie staat, moet er toch nog een beetje aan wennen