- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Mix Music & Scene
Knock Out : Mix Music & Scene
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
6-3
91. John Murpy – Don Abandons Alice (28 Weeks Later) - 92. Henry Jackman – Big Daddy Kills (Kick-Ass)
0-1 inwisselbaar; soundtrack is bijna hetzelfde
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Pff. Als iemand nu nog durft te klagen dat mensen met een alternatieve smaak het forum domineren...
Met uitzondering (misschien) van de eindscène van Irréversible maken mijn favorieten geen schijn van kans.
1-1, maar als er twee scènes dicht bij elkaar liggen dan zijn het inderdaad deze wel
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Bij de laddercompetitie (van films: de andere volg ik niet) heb je inderdaad een punt, maar in KO's die een relatief brede groep aanspreken worden "alternatieve" opties massaal weggestemd. Zeker in deze KO vliegen abstracte scènes en scènes met elektronische muziek er in een rap tempo uit. Mensen met een "alternatieve" smaak beheersen misschien wel sommige topics (in de zin dat ze daar in de meerderheid zijn), maar dat ze bij alle KO's in de meerderheid zijn is (helaas voor mij) pertinent onwaar.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
5-1
93. Mozart - Don Giovani (Amadeus) - 94. Händel - Sarabande (Barry Lyndon)
1-0 maar is mij om het even
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
95. Echo & the Bunnymen - The Killing Moon (Donnie Darko) (vanaf 1:40) - 96. Aphrodite's Child - Rain and Tears (Three Times)
0-1
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4556 stemmen
4-5 (De director's cut van DD met INXS op de geluidsband vind ik beter overigens)
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
97. Nas - Life's a bitch (Fish tank) - 98. Kenji Kawai - Making of Cyborg (Ghost in the Shell)
0-0 ik stem maar niet, want ik vind ze beide niet om aan te horen
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
1-0 tweede deed in de vorige muziek KO al mee. Bovendien wil het met de zwarte muziek (rap, soul, R&B, jazz) hier niet echt lukken. Jammer.