- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Mooiste Actrice 2013
Knock-Out Mooiste Actrice 2013
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Oeh oeh oeh. Laatste battle before THE battle.
052. Demi Lovato - Paget Brewster - Rachel Weisz
0-0-1
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
7-0-8 Moeilijk. Toch Weisz vanwege een aantal fijne rollen waar ze er goed uitziet.
053. Rochelle Aytes - Lacey Chabert - Kristin Kreuk
0-1-0 Lacey en Kristin beide erg leuk, Lacey net ff leuker. Zag er wel zeer appetijtelijk uit in Mean Girls.
Knisper
-
- 13040 berichten
- 1279 stemmen
Ik ben benieuwd wat voor invloed de blootstelling aan Gemma Arterton voor deze KO heeft.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Die is groot. Erg fijne dame. Kan heel ver komen, al behoort ze, mijn inziens, niet tot de grote favorieten. Dan denk ik eerder aan Jennifer Lawrence, Jennifer Connelly, Claudia Cardinale, Megan Fox, Lyndsy Fonseca en Mila Kunis. En dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een paar.
Al is nu al erg duidelijk dat de verschillen in smaak enorm uiteenlopen, dus kan ik er ook zomaar helemaal naast zitten. Wel zo leuk.
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Die is groot. Erg fijne dame. Kan heel ver komen, al behoort ze, mijn inziens, niet tot de grote favorieten. Dan denk ik eerder aan Jennifer Lawrence, Jennifer Connelly, Claudia Cardinale, Megan Fox, Lyndsy Fonseca en Mila Kunis. En dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een paar.
Al is nu al erg duidelijk dat de verschillen in smaak enorm uiteenlopen, dus kan ik er ook zomaar helemaal naast zitten. Wel zo leuk.
Volgens mij bedoelt Knisper dat wanneer je een link opent, je eerst de naam Gemma Arterton ziet. Ditzelfde gold overigens voor Scarlett Johansson een lijstje geleden (en die had geloof ik wel gewonnen
)
1-4-3
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ik was ook meteen aan het googlen geslagen...