- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Mooiste Actrice 2013
Knock-Out Mooiste Actrice 2013
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
6-9 wat ziet iedereen toch in die Chriqiwi
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Meer dat ik Penelope nooit zo bijzonder heb gevonden en ik hoor meteen haar stem en accent erbij en dat vind ik niet echt sexy.
Sergio Leone
-
- 4410 berichten
- 3094 stemmen
7-9 om de spanning er wat in te houden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
6-9 wat ziet iedereen toch in die Chriqiwi
Entourage gaan kijken, ook een geweldige serie. Weet zeker dat je daarna overtuigt ben van Chriqui, is op beeld echt onweerstaanbaar. Vooral in Entourage.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Entourage gaan kijken, ook een geweldige serie. Weet zeker dat je daarna overtuigt ben van Chriqui, is op beeld echt onweerstaanbaar. Vooral in Entourage.
Geld voor de meeste actrices heb ik de indruk. Op foto zijn ze soms niet zo wow maar op beeld zijn ze onweerstaanbaar. Bij maakt het soms echt het verschil mocht ik ze ergens van kennen of ze nu pas voor de eerste keer zie.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Bij mij heeft het in ieder geval wel geholpen nu. Wat Entourage clips bekeken, veel mooier dan op google pics
dus wijziging:
7-11
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
8-11 zou tijd worden dat Cuoco eruit ligt 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geld voor de meeste actrices heb ik de indruk. Op foto zijn ze soms niet zo wow maar op beeld zijn ze onweerstaanbaar. Bij maakt het soms echt het verschil mocht ik ze ergens van kennen of ze nu pas voor de eerste keer zie.
Bij Chriqui is het verschil zo groot maar klopt inderdaad, bijna geen enkele actrice is op foto representatief voor haar live counterpart. Monroe, Hudgens, en dan houdt het voor mij gauw op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind Cruz vooral in Volver erg mooi. Al geef ik net de voorkeur aan de Marokkaanse uitstraling van Chriqui. Maar Cruz is ook niet verkeerd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij mij heeft het in ieder geval wel geholpen nu. Wat Entourage clips bekeken, veel mooier dan op google pics
dus wijziging:
7-11

McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
In Wrong Turn ook niet te missen.
Vind dat verschil tussen foto en beeld vaak wel meevallen eigenlijk.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
In Wrong turn valt ze in het niet bij Eliza Dushku.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In Wrong Turn ook niet te missen.
Vind dat verschil tussen foto en beeld vaak wel meevallen eigenlijk.
Daar ook erg leuk idd.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
013. Reika Hashimoto - Brigitte Bardot
1-0 Reika