- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Best of movie scores
Knock-out: Best of movie scores
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
7-8 dat eerste valt voor mij zelfs niet onder de term 'muziek'
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
dat eerste valt voor mij zelfs niet onder de term 'muziek'
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
7-8 dat eerste valt voor mij zelfs niet onder de term 'muziek'
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Dit is gewoon een beetje triest anti-Morricone stemmen, maar dat weet jij zelf ook wel.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hoe werkt dat dan? Heeft hij vroeger van enkele gebruikers een stel knikkers gestolen en is dat ons allen niet in de koude kleren gaan zitten? Neen, de stemmers vinden zijn muziek klaarblijkelijk geen hol aan. Maar dat kan eigenlijk helemaal niet, want het is Morricone. Toch?
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Dat "geluid" van Rabbits is inderdaad geen muziek nee, heeft Film Pegasus volkomen gelijk in.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Lijkt me sterk dat er hier volwassen mannen/vrouwen achter hun computer gaan zitten te giechelen bij het uitbrengen van hun stem enkel en alleen omdat Lord Flashheart dan weer eens de complottheorieën uit z'n toetsenbord ramt
.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Lijkt me sterk dat er hier volwassen mannen/vrouwen zitten die geniepig achter hun computer zitten te giechelen bij het uitbrengen van hun stem enkel en alleen omdat Lord Flashheart dan vast en zeker weer de complottheorieën uit z'n toetsenbord ramt
.

P.S. voorspelling halve finalisten: Rabbits theme, iets van Joe Hisaishi (denk Kikujiro), Parade Paprika en iets van Kenji Kawai, met Badalamenti als outsider.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Ik hoef niet bij een 'clubje' te horen voor alle duidelijkheid.
Maar vind gewoon de score van Rabbits theme niets.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Dat "geluid" van Rabbits is inderdaad geen muziek nee, heeft Film Pegasus volkomen gelijk in.

Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen