- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Actiehelden (2012)
Knock-Out Actiehelden (2012)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Onderhond
-
- 87601 berichten
- 12861 stemmen
Behalve de wat ridicule titel van het filmpje kan je die scene voor 99% op naam van Woo schrijven. Fat is matig als serieuze actieheld.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je kunt altijd de credits van de film op naam van de regisseur zetten. Vind Fat na Stallone en Arnold de grootste actieheld van allemaal. En ja, dat heeft hij vooral te danken aan Woo en Arnold aan Cameron en die man uit Yip Man aan Bruce Lee. 
Onderhond
-
- 87601 berichten
- 12861 stemmen
Vind Fat na Stallone en Arnold de grootste actieheld van allemaal.
Ik kan er mij helemaal niks bij voorstellen, maar misschien verwacht ik gewoon van een actieheld dat hij ook echt in staat is tot wat actie.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Denk dat de rol wel wat belangrijker is. Stallone en Arnold kunnen lang niet zo goed vechten als veel van die Aziatische vechters, maar staan wel garant voor meer destructie en zijn gewoon veel stoerder 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk dat de rol wel wat belangrijker is. Stallone en Arnold kunnen lang niet zo goed vechten als veel van die Aziatische vechters, maar staan wel garant voor meer destructie en zijn gewoon veel stoerder
Amen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik kan er mij helemaal niks bij voorstellen, maar misschien verwacht ik gewoon van een actieheld dat hij ook echt in staat is tot wat actie.
Dat heet acteren....
Onderhond
-
- 87601 berichten
- 12861 stemmen
't is maar wat je stoer noemt. Verder valt lenigheid, finesse en snelheid niet echt te acteren. Kijk maar naar Reeves of Thurman.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zie eigenlijk niet wat dat met actie te maken heeft. En Reeves zijn shoot out in The Matrix is een geweldige actiescene. Verder vind ik lenigheid en finesse niet erg stoer. Zijn immers ook kwaliteiten van een balletdanser of yoga leraar.
Onderhond
-
- 87601 berichten
- 12861 stemmen
Wat je van die Matrix scene vindt moet je verder zelf weten natuurlijk, maar het is een actiehelden KO, geen actiescenes KO. Reeves is een stijve plank en een compleet belachelijk actiefiguurtje in The Matrix.
Want van die goed ingeoliede ijdeltuitjes zijn natuurlijk wel stoer?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Actiehelden zijn de hoofdrolspelers in actiescenes, al zou Reeves of eigenlijk Neo niet snel mijn stem krijgen, daarvoor zijn de vervolgen te slecht. En mijn favoriten zijn niet echt ingeoliede vechtjassen. Maar die man in pyama ook zeker niet. Kan leuk vechten, maar verder saaie druif.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
23. Rorschach (Watchmen) - Marv (Sin City)
1-0