• 15.771 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.028 gebruikers
  • 9.373.194 stemmen

Knock-Out Persoonlijke Top Tien (2012)

zoeken in:

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

(quote)

Ehm ja dat is denk ik wel zo eerlijk of niet? Iedereen het daar mee eens?

Nee. Waarom zou dat moeten? Het is niet zo dat hij met twee accounts een stem heeft uitgebracht. Als een stem op het moment van plaatsen is geldig is blijft 'ie dat wat mij betreft ook.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12842 stemmen

Aangezien het om een geband persoon gaat heeft hij geen reden om hier te zijn. Door het mazen van het moderatornet glippen is geen geldig excuus om snel een beetje mee te stemmen, zeker niet in een nog lopende ronde.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Hij plaatst een stem terwijl hij hier niet 'thuis hoort'. Verder worden ook al zijn stemmen die hij geplaatst heeft/had bij een film verwijderd. Althans dat neem ik aan..?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

8-8

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

ik dacht dat de ko's nieuw bloed nodig had?

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

Hij plaatst een stem terwijl hij hier niet 'thuis hoort'.

Ja dus? Wat is het probleem? Hij heeft de gedragsregels van MovieMeter overtreden, akkoord, maar dat is toch niet van invloed op de stemmen die hij hier uitbrengt?

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Maar geen besmet bloed

8-7 is de tussenstand.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Ja dus? Wat is het probleem? Hij heeft de gedragsregels van MovieMeter overtreden, akkoord, maar dat is toch niet van invloed op de stemmen die hij hier uitbrengt?

Dat weten we niet. We weten niet waarom hij is geband. Waarschijnlijk heeft hij inderdaad de gedragsregels overtreden en is daarom niet meer welkom. Niet om te stemmen en niet om mee te doen aan filmgames.

Een sporter die is geschorst mag toch ook niet mee doen met een wedstrijd waarvoor hij is 'geband'?

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

(quote)

Dat weten we niet. We weten niet waarom hij is geband.

Ik weet wel dat zijn ban niks met activiteit in filmgames te maken had.

Een voetballer die is geschorst mag toch ook niet mee doen met een wedstrijd waarvoor hij is 'geband'?
Nee en dus begint 'ie uberhaupt niet aan die wedstrijd. Als je 'm toch laat starten, hij maakt een goal en je speelt verder wordt die goal later in die wedstrijd niet nog eens afgekeurd.

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Ik begrijp je punt, alleen het risico is te groot dat het een al bestaande gebruiker is. Daarnaast vind ik ook dat je stem niks waard is als je al zo snel de gedragsregels overtreed. Laatste is natuurlijk puur moreel.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Ik weet wel dat zijn ban niks met activiteit in filmgames te maken had.

(quote)
Nee en dus begint 'ie uberhaupt niet aan die wedstrijd. Als je 'm toch laat starten, hij maakt een goal en je speelt verder wordt die goal later in die wedstrijd niet nog eens afgekeurd.

Ik neem aan dat die wedstrijd dan overgespeeld moet worden. In principe zou die geschorste voetballer meteen geweerd worden van het voetbalveld. Hier is dat helaas niet gelukt. Als dat wel was gelukt had hij ook niet kunnen stemmen.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

maxroelofs schreef:

Ik begrijp je punt, alleen het risico is te groot dat het een al bestaande gebruiker is.

Nou nee, dat is in principe uitgesloten, daar gaat die hele ban over.

stfuympos

• 13359 berichten
  • 731 stemmen

kappeuter

(moderator)

[permalink] geplaatst op 19 december 2012, 10:53 uurIzgnanie; kloon van user met ban.

8-7

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

(quote)

Ik neem aan dat die wedstrijd dan overgespeeld moet worden.

Dat hoeft van mij ook niet, zijn we weer een dag verder. Maar mikey en Erwinner hebben impliciet ook aangegeven het er niet mee eens te zijn dat de stem van Izgnanie wordt verwijderd, dus daar leg ik me nog niet bij neer.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Nee, ik heb geen mening. Beslissen jullie maar.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12842 stemmen

Het is verder ook niet te verwachten dat hij op zo'n korte tijd de gedragregels zo overtreden heeft dat het meteen om een permanente ban zou gaan. Als je toch iets wil aannemen, neem dan aan dat het een oude gebande gebruiker is die sowieso niks op MM meer te zoeken heeft. En het is zeker niet de bedoeling dat die nog mee komen stemmen.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Dan doen we het volgende:

De stand is nu 8-8 (met alle stemmen)

Tot 14.11 uur wordt er niet gestemd op deze battle maar op de volgende battle:

Dan doen we het zo

Stem Izganie telt mee - Stem Izganie telt niet mee.

0-1

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

0-2

Goede aanpak.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

1-2

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Ik zie dat het over mijn battle gaat, dus die laatste stem laat ik aan me voorbij gaan, maar het staat voor de duidelijhkheid, als we alles wel meetellen 8-8, anders 8-7 als dat niet gebeurt.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Je hebt gelijk en ik heb het meteen in het bericht aangepast.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

1-3

Spetie

• 38871 berichten
  • 8150 stemmen

Het is inderdaad een oude bekende user die reeds geband was. Hij had hier in ieder geval niets te zoeken, dus om het eerlijk te spelen, zou ik zijn stem in ieder geval niet meetellen.

1-4 dus.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

2-4

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12842 stemmen

2-5

WhoKnowZ

• 5336 berichten
  • 2208 stemmen

2-6

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12842 stemmen

Sanity prevailed!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.