- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Persoonlijke Top Tien (2012)
Knock-Out Persoonlijke Top Tien (2012)
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ehm ja dat is denk ik wel zo eerlijk of niet? Iedereen het daar mee eens?
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Aangezien het om een geband persoon gaat heeft hij geen reden om hier te zijn. Door het mazen van het moderatornet glippen is geen geldig excuus om snel een beetje mee te stemmen, zeker niet in een nog lopende ronde.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Hij plaatst een stem terwijl hij hier niet 'thuis hoort'. Verder worden ook al zijn stemmen die hij geplaatst heeft/had bij een film verwijderd. Althans dat neem ik aan..?
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
ik dacht dat de ko's nieuw bloed nodig had?
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Hij plaatst een stem terwijl hij hier niet 'thuis hoort'.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Maar geen besmet bloed 
8-7 is de tussenstand.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Dat weten we niet. We weten niet waarom hij is geband. Waarschijnlijk heeft hij inderdaad de gedragsregels overtreden en is daarom niet meer welkom. Niet om te stemmen en niet om mee te doen aan filmgames.
Een sporter die is geschorst mag toch ook niet mee doen met een wedstrijd waarvoor hij is 'geband'?
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Dat weten we niet. We weten niet waarom hij is geband.
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Ik begrijp je punt, alleen het risico is te groot dat het een al bestaande gebruiker is. Daarnaast vind ik ook dat je stem niks waard is als je al zo snel de gedragsregels overtreed. Laatste is natuurlijk puur moreel.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ik neem aan dat die wedstrijd dan overgespeeld moet worden. In principe zou die geschorste voetballer meteen geweerd worden van het voetbalveld. Hier is dat helaas niet gelukt. Als dat wel was gelukt had hij ook niet kunnen stemmen.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ik begrijp je punt, alleen het risico is te groot dat het een al bestaande gebruiker is.
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
kappeuter
(moderator)
[permalink] geplaatst op 19 december 2012, 10:53 uurIzgnanie; kloon van user met ban.
8-7
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ik neem aan dat die wedstrijd dan overgespeeld moet worden.
Maar mikey en Erwinner hebben impliciet ook aangegeven het er niet mee eens te zijn dat de stem van Izgnanie wordt verwijderd, dus daar leg ik me nog niet bij neer.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nee, ik heb geen mening. Beslissen jullie maar.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Het is verder ook niet te verwachten dat hij op zo'n korte tijd de gedragregels zo overtreden heeft dat het meteen om een permanente ban zou gaan. Als je toch iets wil aannemen, neem dan aan dat het een oude gebande gebruiker is die sowieso niks op MM meer te zoeken heeft. En het is zeker niet de bedoeling dat die nog mee komen stemmen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Dan doen we het volgende:
De stand is nu 8-8 (met alle stemmen)
Tot 14.11 uur wordt er niet gestemd op deze battle maar op de volgende battle:
Dan doen we het zo 
Stem Izganie telt mee - Stem Izganie telt niet mee.
0-1
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Ik zie dat het over mijn battle gaat, dus die laatste stem laat ik aan me voorbij gaan, maar het staat voor de duidelijhkheid, als we alles wel meetellen 8-8, anders 8-7 als dat niet gebeurt.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Je hebt gelijk en ik heb het meteen in het bericht aangepast.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8150 stemmen
Het is inderdaad een oude bekende user die reeds geband was. Hij had hier in ieder geval niets te zoeken, dus om het eerlijk te spelen, zou ik zijn stem in ieder geval niet meetellen.
1-4 dus.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
En we gaan weer verder:
05. http://www.moviemeter.nl/user/2 - http://www.moviemeter.nl/user/27415
8-7