- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Avatars (2012)
Knock-Out: Avatars (2012)
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
2-4
Sowieso lastig te begrijpen dat al die cartoon achtige plaatjes mooi gevonden worden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
1-1 twee duels waar de zwart/wit avatar langs rechts slecht is uitgesneden.
Jij kent de film en de scène. Jij weet dus dat er rechts een boom staat, die staat er nu éénmaal op als je het personage fatsoenlijk wil centreren met een deel van de grond erbij.
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13042 stemmen
Dan is ofwel het beeld niet geschikt, of moet je iets inzoomen om de boom eruit te krijgen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dan is ofwel het beeld niet geschikt, of moet je iets inzoomen om de boom eruit te krijgen.
Jammer dat de avatar niet kan weergeven wat er in het totale plaatje gaande is.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Ik vind het prima zo, anders zie je die katana links onderaan ook niet.
Jammer dat de avatar niet kan weergeven wat er in het totale plaatje gaande is.
Inderdaad jammer, in zijn totaliteit kan ik jouw avatar veel beter plaatsen.

