ad
  • 141.838 films
  • 6.871 series
  • 20.905 seizoenen
  • 470.673 acteurs
  • 285.344 gebruikers
  • 8.182.244 stemmen

KO Serie 2012

zoeken in:

WhoKnowZ

• 5336 berichten
  • 2150 stemmen

AHWA schreef:

Liever The Wire en Breaking Bad dan The Sopranos, maar soit. Volgende keer The West Wing of Friday Night Lights.

3 keer alle seizoen van The Sopranos bekijken. Dan verander je wel van mening !

stfuympos

• 13313 berichten
  • 718 stemmen

Ataloona

• 734 berichten
  • 3667 stemmen

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

Geen Twin Peaks? Kan het me niet voorstellen....

Glacius

• 4172 berichten
  • 2584 stemmen

ZO goed is Twin Peaks ook alweer niet. Met name zodra de moord wordt "opgelost" wordt het ronduit saai, met allerlei slappe zijplotten. Als de serie meerdere seizoenen het niveau van seizoen 1 had kunnen vasthouden, dan misschien...

dutchtuga

• 16923 berichten
  • 4050 stemmen

Zelfs met slappe zijplotjes is Twin Peaks veruit de meest fascinerende serie die ik ooit heb gezien. Had hier met gemak moeten winnen, zulke series met zoveel talent achter de camera zie je eigenlijk nooit.

WhoKnowZ

• 5336 berichten
  • 2150 stemmen

Reinbo schreef:

Geen Twin Peaks? Kan het me niet voorstellen....

Toch een hemelsbreed verschillen tussen seizoen 1 en seizoen 2. De serie heeft voor mij nooit echt bevestigd.

JustMike

• 3218 berichten
  • 751 stemmen

Jammer, Breaking Bad was mijn favoriet

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.