- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Filmgames : Algemeen discussietopic
Filmgames : Algemeen discussietopic
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dat spelletje moviepop is trouwens best wel briljant. Spelen jullie dat?
Een tijdje gedaan, maar toen het meer aankwam op fragmenten herkennen dan films herkennen, ben ik ermee gestopt.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Zelf vind ik KO's over de Moviemeter users altijd het leukste. KO gebruikersnaam, avatar, top 10 etc.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk dat dit best wel mee valt toch? Op Gamesmeter is er 2x per jaar een avatar KO, bijna altijd een andere winnaar en ook niet met het gevoel dat het een populariteitswedstrijd is. Ik zie zoveel mooie avatars voorbij komen op MM, dat een avatar KO nog wel leuk is. En als een groepje dan perse stemt op hun favoriete user, dan doen ze dat maar lekker. Ik denk dat een groot deel best objectief kan oordelen.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik doelde ook vooral op die persoonlijke top 10 KO, zoals je uit mijn tekst kan opmaken. 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
De Avatar KO is vorig jaar trouwens wel gehouden:) Zou jammer zijn als het dit jaar niet door gaat. Is altijd een vermakelijke KO.
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
Dat spelletje moviepop is trouwens best wel briljant. Spelen jullie dat?
Zal eens kijken.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ik heb "mijn" resultaten even opgezocht.
Mijn top 10 heeft 4x aan een KO meegedaan:
- 1x 3e ronde
- 1x kwartfinale
- 1x halve finale
- 1x verliezend finalist
Mijn avatar heeft ook 4x aan een KO meegedaan:
- 1x 3e ronde
- 1x kwartfinale
- 1x halve finale
- 1x winnaar
Volgens Lord Flashheart ben ik dus zo'n beetje Mr. Populair. 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ach ik zie het. Vorige jaar heeft mijn avatar zowaar de vierde ronde bereikt. Een record (en ik was toen niet eens actief op de site). Was nog nooit verder dan de eerste ronde geraakt. Mijn persoonlijke top 10 is geloof ik één keer een eerste ronde doorgekomen, maar niet meer dan dat. Beide KO's zal ik hoe dan ook niet aan mee doen, mochten ze nog gehouden worden.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
En je hebt nog wel zoveel werk in je avatar gestoken!
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Ach ik zie het. Vorige jaar heeft mijn avatar zowaar de vierde ronde bereikt. Een record (en ik was toen niet eens actief op de site). Was nog nooit verder dan de eerste ronde geraakt. Mijn persoonlijke top 10 is geloof ik één keer een eerste ronde doorgekomen, maar niet meer dan dat. Beide KO's zal ik hoe dan ook niet aan mee doen, mochten ze nog gehouden worden.
Klopt, heb nog een paar x op je gestemd geloof ik. Jouw avatar vertelt op cynische toon precies wat er mis gaat in de gemiddelde k.o. op het forum. Lekker houden die avatar, Flashheart 
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Jouw avatar vertelt op cynische toon precies wat er mis gaat in de gemiddelde k.o. op het forum.
En dat is?
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Vriendjes politiek, massale voorkeur voor dezelfde cinema en populariteitspolletjes.
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Vandaar mijn idee:
stemmen met behulp van polls.
Het zal allemaal een andere opzet zijn, maar je kunt nog steeds met rondes werken.
Je zal minder afhankelijk zijn van wie op het moment online is. Je kunt een lange ronde 1 sneller afwerken (div opties op welke manier dan ook).
Stel polls in op 24 uur. En je hoeft niet lastig te doen met 24-uurs regels etc.
Maar, ook dan blijf je vriendjes politiek en dergelijke houden. Alleen veel minder omdat het niet meer uitmaakt wie tussen 14.00 en 15.00 online is.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
BBarbie
-
- 12893 berichten
- 7675 stemmen
MovieMeter contest #185 staat vanaf nu online.
Neem de uitdaging aan en test je kennis van films
!
BBarbie
-
- 12893 berichten
- 7675 stemmen
MovieMeter contest #191 is online.
Test je kennis van films.
Voor de spelregels e.d. ga naar MovieMeter contest #191
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
Vind het wel jammer dat de spelletjes niet meer zo populair zijn, waar is de tijd gebleven dat als je stemde de volgende battle al was begonnen. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Als je veel deelnemers wil bereiken, moeten sommige spelletjes een pak toegankelijker gemaakt worden. Minimum aantal stemmen zou al helpen. Je zult zien dat een KO met films uit de top 250 het veel beter zal doen dan een KO met Scandinavische films waar veel films amper 50 stemmen hebben...
Waarmee ik ineens wil zeggen dat er niets mis is met Scandinavische films natuurlijk. 
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Mijn Movie Meter Contest nr 210 is hiermee geopend. Zie voor meer informatie Film >> Filmgames >> MovieMeter Contest
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Mijn contest nr 212 staat on line. Zie Film >> Filmgames >> MovieMeter Contest
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Komt er weer een keer een genre-KO of is iedereen daar klaar mee? Tijdje niet meer gehad.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Ik wil best wel een keertje de Science-fiction K.O. organiseren. Die was volgens mij alfabetisch ook aan de beurt. Het probleem is alleen dat je altijd van die eindeloze discussies krijgt van welke film nu wel of niet in dat genre thuis hoort.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Ik ga komende weken eens een poging wagen. 
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Ik heb het topic Film >> Filmgames >> Knock-out: Sciencefiction (2014) al vast geopend. 
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
We zijn inmiddels begonnen met de 1e ronde van de Knock-out: Sciencefiction (2014)
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
De Knock-out: vrouwelijke filmpersonages 2015 is van start gegaan.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Beste mede-MM-gebruikers kom ook eens een kijkje nemen bij:
Film >> Filmgames >> Animatie Poster Knock-Out.
Film >> Filmgames >> Marvel/DC Superhero and Villain Character KO.
En schroom u eigen niet om uw eigen persoonlijke stem achter te laten.
Tot kijk,
H. T.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Beste filmliehebber,
In navolging van de geslaagde horror avatar knock-out zijn we aan de slag gegaan
om dit genre ook te vertegenwoordigen met een nieuwe knock-out.
Dit keer gaat het om een geïllustreerde poster knock-out waarbij de klassieke tot
de hedendaagse horrorfilm is vertegenwoordigd.
Wij zouden ons verheugen als je ook van de partij wil zijn en je stem achter te
laten en dit op het Moviemeter forum in de sectie Film / Filmgames / Illustrated
Horror Poster Knock-Out.
Tot kijk.
alexspyforever, Halve Tamme, Boeikens, Gang_Star en tattoobob.