- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène? #2
Uit welke film komt deze scène? #2
hannes64
-
- 1926 berichten
- 5250 stemmen
No Tears For The Dead?????
Ik herken de acteur uit brotherhood of war, en mijn comment bij 'Ajeossi' heb ik `t er ook over.
Maar dis gewoon een gok.
!!!!*Lucky
-
- 3933 berichten
- 2935 stemmen
Jazeker! Nice one.
Vond het wel grappig om meteen een film van dezelfde regisseur weer te gebruiken.
hannes64
-
- 1926 berichten
- 5250 stemmen
hannes64
-
- 1926 berichten
- 5250 stemmen
En nog maar 1.
!!!!*Lucky
-
- 3933 berichten
- 2935 stemmen
Ik weet het zo goed als zeker, dus post alvast brutaal een nieuwe, voorlopig niet meer in de gelegenheid om het te doen anders.
hannes64
-
- 1926 berichten
- 5250 stemmen
!!!!*Lucky
-
- 3933 berichten
- 2935 stemmen
Haha, het gaat hard.
helemaal goed.
hannes64
-
- 1926 berichten
- 5250 stemmen
hannes64
-
- 1926 berichten
- 5250 stemmen
mikey
-
- 28990 berichten
- 5141 stemmen
warning: extremely bad tasty
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Vrouwtje heeft wat weg van Bo Derek, maar zegt me verder niets.
Shadowed
-
- 11408 berichten
- 6711 stemmen
Dan pak ik hem wel op.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Dan pak ik hem wel op.
Shadowed
-
- 11408 berichten
- 6711 stemmen
Weet ik, maar toch 
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Weet ik, maar toch
Waarom de moeite om een scene te zoeken, dan kan je net zo goed meteen de titel plaatsen.

Shadowed
-
- 11408 berichten
- 6711 stemmen
Waarom de moeite om een scene te zoeken, dan kan je net zo goed meteen de titel plaatsen.
Kijk, ik weet dat het natuurlijk makkelijk is is als ik titel al in de URL stop maar uiteindelijk is het maar een spelletje waarvan ik de spelers ervan vertrouw gewoon naar de afbeelding te blijven kijken zonder op de URL te spieken. Bovendien win je er niks mee dus vind ik zo iets als een filmtitel niet erg hinderlijk. Makkelijk, maar de keuze is uiteindelijk aan de speler zelf of diegene daadwerkelijk wil raden of natuurlijk de titel gaat bekijken. 
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Kijk, ik weet dat het natuurlijk makkelijk is is als ik titel al in de URL stop maar uiteindelijk is het maar een spelletje waarvan ik de spelers ervan vertrouw gewoon naar de afbeelding te blijven kijken zonder op de URL te spieken. Bovendien win je er niks mee dus vind ik zo iets als een filmtitel niet erg hinderlijk. Makkelijk, maar de keuze is uiteindelijk aan de speler zelf of diegene daadwerkelijk wil raden of natuurlijk de titel gaat bekijken.
) waardoor het spelletje al is afgelopen voordat het begonnen is. 
Zelf probeer ik er wel rekening mee te houden.
Maar goed, ieder zijn ding. 
Shadowed
-
- 11408 berichten
- 6711 stemmen
Chained (2012)?
yes