- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène? #2
Uit welke film komt deze scène? #2
Ferdydurke
-
- 1353 berichten
- 854 stemmen
Nee... ik realiseerde me na plaatsing van de eerste still dat dit een miniserie is
, waar bovendien niet al te veel op gestemd is. Maar, from the bright side: tamelijk recent, adaptatie van roman die al eerder verfilmd is, niet bepaald obscure regisseur en hoofdrolspelers (dame in actie is toch wel een snel rijzende ster).
Ferdydurke
-
- 1353 berichten
- 854 stemmen
Dat is correct
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Yes, dan wil ik wel.
Meteen maar even 2 scenes. De film voldoet aan het minimum stemmen op MM voor dit spel (minimaal 25), maar heeft ook niet mega veel stemmen nog.
Wel is deze film veel, heel veel te zien geweest in NL bioscopen vorig jaar dus dit zijn meteen alvast hints 
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Oh gek, en via deze links dan?
https://i.ibb.co/HKywz1d/Knipsel1.jpg
https://i.ibb.co/52LHmFq/Knipsel2.jpg
Ik gebruik gewoon nog een andere site 
Kan ook in deze links via andere apparaten dus zou geen probleem moeten zijn ....
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
De 1e is imgur, post van gister.
En het gekke is - kijk ik snap dat mijn pc waarop ik dat heb ge-upload het ''onthoud'' als IP adres dus dat het dan zo zou kunnen zijn dat ik het als enige zie per ongeluk.
Maar ik heb ook op 2 hele andere PC's de links gevolgd + op een smartphone, en dan zie ik ze ook. Want als ik dan in dit topic kijk (uitgelogd) zie ik de 2 links, klik erop en zie de afb.
(Ik zie overigens de afb. nooit op in dit topic embedded, ik klik altijd op de links die erachter zitten om ze te kunnen zien.)
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Maar goed, als niemand het ziet geen idee. Dan moet misschien maar weer iemand anders gaan.
Jammer 
Nooit eerder problemen mee gehad dus ook gek - want heb wel vaker stills gepost in dit topic via dergelijke sites. Gewoon uploaden, link plaatsen, klaar.
Ferdydurke
-
- 1353 berichten
- 854 stemmen
Als je niet ingelogd bent, kun je die foto's van jou wel aanklikken en zien.
Maar je moet toch gewoon het adres (niet de link) van die foto kopiëren en dan via het tweede icoontje van rechts boven je bericht ('afbeelding invoegen') dat adres hier plakken?
Dus op deze manier:
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Maar je moet toch gewoon het adres (niet de link) van die foto kopiëren en dan via het tweede icoontje van rechts boven je bericht ('afbeelding invoegen') dat adres hier plakken?
Ah ja, ik snap wat je bedoelt,
Is het nu dan wel zichtbaar in mijn post van 15.12u vandaag ?
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Top, excuseer voor het oponthoud vr/za 
Ik zie dat het nog niet geraden is, dus hier nog 2 stills uit de film
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Hint:
Het is een Nederlandse film die dus veel te zien is geweest in NL bioscopen vorig jaar (2019). Films worden tegenwoordig al heel snel uit de running gehaald als er te weinig publiek op af komt, soms zelfs al na 1 of 2 weken. Maar deze film heeft in meer dan 70 bioscopen gedraaid, langer dan 2 maanden en met meer dan 1000 voorstellingen.
anne J
-
- 1525 berichten
- 976 stemmen
Schapenheld?
Schapenheld is correct!
hannes64
-
- 1926 berichten
- 5250 stemmen
hannes64
-
- 1926 berichten
- 5250 stemmen
mikey
-
- 28990 berichten
- 5141 stemmen
hey dat is die gast van kiss,
maar dat is geen magnum
Basto
-
- 11952 berichten
- 7411 stemmen
Wanted dead or Alive
En anders Runaway. Denk de laatste
hannes64
-
- 1926 berichten
- 5250 stemmen
Runaway lijkt me
En, dat is em ook.
Had echt gedacht dat `t een makje was.
De eerste afbeelding is Cynthia Rhodes, en de 2de is Tom Selleck a.k.a Magnum P.I (Die tv serie van de jaren 80?).
En de laatste is die van Kiss ja.....nl. Gene Simmons.
Tel dat tesamen op, en je hebt de film Runaway uit 1984.
Basto
-
- 11952 berichten
- 7411 stemmen