- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Europese Cinema (2010)
Knock-Out: Europese Cinema (2010)
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
Nog een beslissende stem gezocht voor:
15. Ex Drummer (2007) - Ordet (1955)
6-6
16. Small Gods (2007) - Persona (1966)
1-0
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
1-1 Belgische films schijnen hier constant opgehemeld te moeten worden, terwijl Nederlandse doorgaans afgezeken worden.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2213 stemmen
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Bergman wordt er vakkundig uitgewerkt, dat zal Lord Flashheart goed doen 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
18. Delicatessen (1991) - Ardilla Roja, La (1993)
1-0
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
Querelle en eRCee blijken hier de enige mensen met smaak. De rest maakt deel uit van het bekende clubje. Er zal ook wel een film uit dat straatje winnen. Waarom doen we deze knock-outs nog vraag ik me geregeld af. Waarom überhaupt Bergman's in de lijst zetten? Maken toch nooit een kans. Neem gewoon de top 10 van Boogeyman's en de OH's en je bent klaar.
Deze knock-out ben ik klaar mee. Net zo'n zelfbevlekking als de laddercompetitie geworden. Jammer.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je valt in herhaling. Beetje smaakloos.
2-1!
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
Zal best. Maar wat is er leuk aan als iedereen dezelfde filmsmaak heeft? Dacht dat het een spel was. Dit is als een voetbalwedstrijd van 11 tegen 9. Anyway, ik zal me beperken tot de horror-knock out. De enige plek waar er nog wel eens een oudere film wint.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1981 stemmen
Zal best. Maar wat is er leuk aan als iedereen dezelfde filmsmaak heeft? Dacht dat het een spel was. Dit is als een voetbalwedstrijd van 11 tegen 9. Anyway, ik zal me beperken tot de horror-knock out. De enige plek waar er nog wel eens een oudere film wint.
Ach, het gaat helemaal niet om het winnen. Ik doe vooral mee omdat het leuk is om te zien wat mensen stemmen bij een bepaalde battle. En dat is regelmatig nog redelijk verrassend.
Dat irreversible een grote fanbase heeft hier is bekend, en dus niet verwonderlijk dat deze film gemakkelijk ver komt.
Daarnaast zal altijd de grootste gemeenschappelijke deler komen bovendrijven, een soort van regressie naar het gemiddelde. Dus voor degenen die zich in hun smaak graag proberen te onderscheiden van anderen kan het ook een compliment zijn als je persoonlijke favorieten er snel uit liggen.