- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: MM Gebruikers "onbekende" Top 50
Knock-Out: MM Gebruikers "onbekende" Top 50
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2764 stemmen
Poule #1:
01. - 3,63* - 10,9 - 03 - Notti Bianche, Le (1957)
02. - 3,30* - 09,9 - 03 - Locataire, Le (1976)
03. - 0,00* - 00,0 - 00 - Invisible Waves (2006)
04. - 0,00* - 00,0 - 00 - Biyeolhan Geori (2006)
Poule #2:
01. - 4,55* - 09,1 - 02 - Grande Illusion, La (1937)
02. - 3,83* - 11,5 - 03 - Adventures of Robin Hood, The (1938)
03. - 3,80* - 15,2 - 04 - Ace in the Hole (1951)
04. - 3,50* - 07,0 - 02 - Frontière(s) (2007)
4,1* Locataire, Le (1976)
3,1* voor Adventures of Robin Hood, The (1938)
3,6* voor Ace in the Hole (1951)
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3030 stemmen
Poule #1:
01. - 4,70* - 04,7 - 01 - Invisible Waves (2006)
02. - 4,70* - 04,7 - 01 - Biyeolhan Geori (2006)
03. - 3,52* - 14,1 - 04 - Notti Bianche, Le (1957)
04. - 3,25* - 13,0 - 04 - Locataire, Le (1976)
Poule #2:
01. - 3,70* - 11,1 - 03 - Grande Illusion, La (1937)
02. - 3,56* - 10,7 - 03 - Frontière(s) (2007)
03. - 3,54* - 17,7 - 05 - Ace in the Hole (1951)
04. - 3,10* - 12,4 - 04 - Adventures of Robin Hood, The (1938)
4,7* Biyeolhan Geori
4,7* Invisible Waves
3,7* Frontière(s)
3,2* Le Notti Bianche
3,1* Le Locataire
2,5* Ace in the Hole
2,0* Grande Illusion
Vooral een film die te weinig indruk heeft gemaakt. (...) veel snel-weer-vergeten materiaal.
Inderdaad al snel weer vergeten. Gaat een halfje af.
0,9* Adventures of Robin Hood
Rodajc
-
- 11534 berichten
- 1387 stemmen
3,6* Biyeolhan Geori
3,5* Ace in the Hole
3,5* The Adventures of Robin Hood
2,8* Le Locataire
Poule #1:
01. - 4,70* - 04,7 - 01 - Invisible Waves (2006)
02. - 4,15* - 08,3 - 02 - Biyeolhan Geori (2006)
03. - 3,52* - 14,1 - 04 - Notti Bianche, Le (1957)
04. - 3,16* - 15,8 - 05 - Locataire, Le (1976)
Poule #2:
01. - 3,70* - 11,1 - 03 - Grande Illusion, La (1937)
02. - 3,56* - 10,7 - 03 - Frontière(s) (2007)
03. - 3,53* - 21,2 - 06 - Ace in the Hole (1951)
04. - 3,18* - 15,9 - 05 - Adventures of Robin Hood, The (1938)
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
4.70* Invisible Waves
4.50* Frontieres
Poule #1:
01. - 4,70* - 09,4 - 02 - Invisible Waves (2006)
02. - 4,15* - 08,3 - 02 - Biyeolhan Geori (2006)
03. - 3,52* - 14,1 - 04 - Notti Bianche, Le (1957)
04. - 3,16* - 15,8 - 05 - Locataire, Le (1976)
Poule #2:
01. - 3,80* - 15,2 - 04 - Frontière(s) (2007)
02. - 3,70* - 11,1 - 03 - Grande Illusion, La (1937)
03. - 3,53* - 21,2 - 06 - Ace in the Hole (1951)
04. - 3,18* - 15,9 - 05 - Adventures of Robin Hood, The (1938)
the pope
-
- 5380 berichten
- 2389 stemmen
4.5* Frontière(s)
4.0* Adventures of Robin Hood, The
Poule #1:
01. - 4,70* - 09,4 - 02 - Invisible Waves (2006)
02. - 4,15* - 08,3 - 02 - Biyeolhan Geori (2006)
03. - 3,52* - 14,1 - 04 - Notti Bianche, Le (1957)
04. - 3,16* - 15,8 - 05 - Locataire, Le (1976)
Poule #2:
01. - 3,94* - 19,7 - 05 - Frontière(s) (2007)
02. - 3,70* - 11,1 - 03 - Grande Illusion, La (1937)
03. - 3,53* - 21,2 - 06 - Ace in the Hole (1951)
04. - 3,31* - 19,9 - 06 - Adventures of Robin Hood, The (1938)
AddictedToMovies
-
- 1780 berichten
- 0 stemmen
4,0* voor Ace in the Hole
3,0* voor The Adventures of Robin Hood
Poule #1:
01. - 4,70* - 09,4 - 02 - Invisible Waves (2006)
02. - 4,15* - 08,3 - 02 - Biyeolhan Geori (2006)
03. - 3,52* - 14,1 - 04 - Notti Bianche, Le (1957)
04. - 3,16* - 15,8 - 05 - Locataire, Le (1976)
Poule #2:
01. - 3,94* - 19,7 - 05 - Frontière(s) (2007)
02. - 3,70* - 11,1 - 03 - Grande Illusion, La (1937)
03. - 3,60* - 25,2 - 07 - Ace in the Hole (1951)
04. - 3,27* - 22,9 - 07 - Adventures of Robin Hood, The (1938)
Ik hoop La Grande Illusion nog te kunnen zien, daar ben ik erg benieuwd naar.
Spetie
-
- 38582 berichten
- 5499 stemmen
3,10* voor Biyeolhan Geori, een degelijk misdaadfilmpje dat echter nergens echt in uitblinkt, maar verder wel lekker wegkijkt.
Poule #1:
01. - 4,70* - 09,4 - 02 - Invisible Waves (2006)
02. - 3,80* - 11,4 - 03 - Biyeolhan Geori (2006)
03. - 3,52* - 14,1 - 04 - Notti Bianche, Le (1957)
04. - 3,16* - 15,8 - 05 - Locataire, Le (1976)
Poule #2:
01. - 3,94* - 19,7 - 05 - Frontière(s) (2007)
02. - 3,70* - 11,1 - 03 - Grande Illusion, La (1937)
03. - 3,60* - 25,2 - 07 - Ace in the Hole (1951)
04. - 3,27* - 22,9 - 07 - Adventures of Robin Hood, The (1938)
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
Hoe kunnen er nou minder stemmen gegeven zijn dan in de vorige ronde?
Frontière en Robin Hood missen zelfs 3(!) stemmen.
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
Verminderde interesse, niet zo heel vreemd bij een langlopend topic als dit.
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
Was van tevoren bekend dat het lang zou gaan duren. Moet elke KO (hoewel het geen KO is) dan snel gaan?
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
Je stelde een vraag, ik geef gewoon een antwoord. Attention span van de meeste mensen is gewoon niet zo hoog, dat wat ook al van tevoren bekend.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Poule #1:
01. - 4,70* - 09,4 - 02 - Invisible Waves (2006)
02. - 3,80* - 11,4 - 03 - Biyeolhan Geori (2006)
03. - 3,52* - 14,1 - 04 - Notti Bianche, Le (1957)
04. - 3,30* - 19,8 - 06 - Locataire, Le (1976)
Poule #2:
01. - 3,94* - 19,7 - 05 - Frontière(s) (2007)
02. - 3,70* - 11,1 - 03 - Grande Illusion, La (1937)
03. - 3,60* - 25,2 - 07 - Ace in the Hole (1951)
04. - 3,27* - 22,9 - 07 - Adventures of Robin Hood, The (1938)
Nog vier sterren voor de zwartkomische thriller Le Locataire. Fijn filmpje.
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
Je stelde een vraag, ik geef gewoon een antwoord. Attention span van de meeste mensen is gewoon niet zo hoog, dat wat ook al van tevoren bekend.
Het is jammer dat ik te druk ben met school om films te kijken, anders had ik dit topic met een stem telkens weer omhoog kunnen schoppen. De bovenste topics worden doorgaans veel sneller bekeken.
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
2,9* voor Locataire, Le (1976). Zie link. Zelden zo'n saaie film met zo'n sterk slot gezien.
Poule #1:
01. - 4,70* - 09,4 - 02 - Invisible Waves (2006)
02. - 3,80* - 11,4 - 03 - Biyeolhan Geori (2006)
03. - 3,52* - 14,1 - 04 - Notti Bianche, Le (1957)
04. - 3,24* - 22,7 - 07 - Locataire, Le (1976)
Poule #2:
01. - 3,94* - 19,7 - 05 - Frontière(s) (2007)
02. - 3,70* - 11,1 - 03 - Grande Illusion, La (1937)
03. - 3,60* - 25,2 - 07 - Ace in the Hole (1951)
04. - 3,27* - 22,9 - 07 - Adventures of Robin Hood, The (1938)
Nog vier sterren voor de zwartkomische thriller Le Locataire. Fijn filmpje
Rodajc
-
- 11534 berichten
- 1387 stemmen
Vanmiddag La Grande Illusion gezien. Voor mij niet meer dan een standaard film over Franse krijgsgevangenen in WO I. Veel te fragmentarisch, waardoor ik geen enkele binding met de hoofdpersonages en het verhaal krijg. Naarmate de film vordert, wordt deze wel steeds beter. 3,1*
Poule #1:
01. - 4,70* - 09,4 - 02 - Invisible Waves (2006)
02. - 3,80* - 11,4 - 03 - Biyeolhan Geori (2006)
03. - 3,52* - 14,1 - 04 - Notti Bianche, Le (1957)
04. - 3,24* - 22,7 - 07 - Locataire, Le (1976)
Poule #2:
01. - 3,94* - 19,7 - 05 - Frontière(s) (2007)
02. - 3,60* - 25,2 - 07 - Ace in the Hole (1951)
03. - 3,55* - 14,2 - 04 - Grande Illusion, La (1937)
04. - 3,27* - 22,9 - 07 - Adventures of Robin Hood, The (1938)
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1717 stemmen
3.8 Voor Robin Hood
4 voor de illusie
Poule #1:
01. - 4,70* - 09,4 - 02 - Invisible Waves (2006)
02. - 3,80* - 11,4 - 03 - Biyeolhan Geori (2006)
03. - 3,52* - 14,1 - 04 - Notti Bianche, Le (1957)
04. - 3,24* - 22,7 - 07 - Locataire, Le (1976)
Poule #2:
01. - 3,94* - 19,7 - 05 - Frontière(s) (2007)
02. - 3,60* - 25,2 - 07 - Ace in the Hole (1951)
03. - 3,64* - 18,2 - 05 - Grande Illusion, La (1937)
04. - 3,34* - 26,7 - 08 - Adventures of Robin Hood, The (1938)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
niet meer dan een standaard film over Franse krijgsgevangenen in WO I.
Ieder zijn mening natuurlijk, maar soms vraag ik me af hoe bepaalde meningen mogelijk zijn.
Rodajc
-
- 11534 berichten
- 1387 stemmen
Ieder zijn mening natuurlijk, maar soms vraag ik me af hoe bepaalde
meningen mogelijk zijn.
Wat zou het leven saai zijn, als we allemaal dezelfde mening zouden hebben.
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
Dan zijn we het ten minste daar over eens.
Aantal stemmen (erachter het aantal stemmen in ronde 1):
Goldenskull: 8 (44)
The One Ring: 5 (33)
AddictedToMovies: 4 (27)
Spetie: 7 (27)
Onderhond: 2 (19)
Chevy: 2 (18)
Rodajc: 5 (17)
Co Jackso: 3 (15)
Erwinner: (14)
Morgana7: (11)
simonvinkie: (11)
Jeroentjuhhhhh: 1 (9)
13woutie13: (8)
Justinw: 2 (8)
Maikeru: (7)
Jesse93: (7)
The pope: 2 (7)
Melvddonk: 1 (6)
DonOswaldo: (5)
Merk: (5)
Elineloves: (4)
MNV2: (2)
Wilfred Genee: (2)
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
Nieuwe poules (t/m 3 april)
Poule #3:
02. Crna Mačka, Beli Mačor (1998)
Poule #4:
01. Stroszek (1977)
03. Fresh (1994)
04. Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom (2008)
Poule #3:
01. - 4,00* - 04,0 - 01 - Ônibus 174 (2002)
02. - 3,50* - 03,5 - 01 - Crna Mačka, Beli Mačor (1998)
03. - 3,10* - 03,1 - 01 - Nattevagten (1994)
04. - 0,00* - 00,0 - 00 - Cheung Gong 7 Hou (2008)
Poule #4:
01. - 0,00* - 00,0 - 00 - Stroszek (1977)
02. - 0,00* - 00,0 - 00 - Angel Heart (1987)
03. - 0,00* - 00,0 - 00 - Fresh (1994)
04. - 0,00* - 00,0 - 00 - Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom (2008)
the pope
-
- 5380 berichten
- 2389 stemmen
5* voor Angel Heart
3.5* voor Nattevagten
3.0* voor Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom
Poule #3:
01. - 4,00* - 04,0 - 01 - Ônibus 174 (2002)
02. - 3,50* - 03,5 - 01 - Crna Mačka, Beli Mačor (1998)
03. - 3,30* - 06,6 - 02 - Nattevagten (1994)
04. - 0,00* - 00,0 - 00 - Cheung Gong 7 Hou (2008)
Poule #4:
01. - 5,00* - 05,0 - 01 - Angel Heart (1987)
02. - 3,00* - 03,0 - 01 - Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom (2008)
03. - 0,00* - 00,0 - 00 - Stroszek (1977)
04. - 0,00* - 00,0 - 00 - Fresh (1994)
AddictedToMovies
-
- 1780 berichten
- 0 stemmen
4,0* voor Ônibus 174
4,0* voor Crna Mačka, Beli Mačor
3,2* voor Nattevagten
3,0* voor Angel Heart
3,3* voor Fresh
Poule #3:
01. - 4,00* - 08,0 - 02 - Ônibus 174 (2002)
02. - 3,75* - 07,5 - 02 - Crna Mačka, Beli Mačor (1998)
03. - 3,27* - 09,8 - 03 - Nattevagten (1994)
04. - 0,00* - 00,0 - 00 - Cheung Gong 7 Hou (2008)
Poule #4:
01. - 4,00* - 08,0 - 02 - Angel Heart (1987)
02. - 3,30* - 03,3 - 01 - Fresh (1994)
03. - 0,00* - 00,0 - 00 - Stroszek (1977)
04. - 3,00* - 03,0 - 01 - Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom (2008)
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
4,5* voor Angel Heart
3,8* voor CJ7
Poule #3:
01. - 4,00* - 08,0 - 02 - Ônibus 174 (2002)
02. - 3,80* - 03,8 - 01 - Cheung Gong 7 Hou (2008)
03. - 3,75* - 07,5 - 02 - Crna Mačka, Beli Mačor (1998)
04. - 3,27* - 09,8 - 03 - Nattevagten (1994)
Poule #4:
01. - 4,25* - 12,5 - 03 - Angel Heart (1987)
02. - 3,30* - 03,3 - 01 - Fresh (1994)
03. - 0,00* - 00,0 - 00 - Stroszek (1977)
04. - 3,00* - 03,0 - 01 - Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom (2008)
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Nattevagten wil ik nog erg graag kijken, maar kan hem echt nergens vinden. Ook niet via de pindakaas. Iemand?
AddictedToMovies
-
- 1780 berichten
- 0 stemmen
Mediamarkt al geprobeerd? Ik had 'm daar voor een vijfje gevonden, maar vervolgens doorverkocht (of geruild, weet ik niet meer).
chevy93
-
- 12691 berichten
- 1243 stemmen
Nattevagten wil ik nog erg graag kijken, maar kan hem echt nergens vinden. Ook niet via de pindakaas. Iemand?
En als je wilt kopen:
Nightwatch [DVD] [1994]: Amazon.co.uk: Nikolaj Waldau, Kim Bodnia, Lotte Andersen, Ole Bornedal: DVD
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Hopelijk gaat het me lukken om de vier films te bekijken, maar ik weet niet of ik er veel tijd voor zal hebben de komende weken. Nattevagten moet goed te doen zijn om tijd voor te maken. The Good, the Bad and the Weird duurt helaas nog altijd heel lang en Onibus heb ik nog altijd niet gevonden. Maar Fresh, ik kan me niet eens herrinneren dat ie mee deed de vorige ronde. Ondanks de goede reviews aldaar kan ik ook niet zeggen dat het me een vreselijk boeiende film lijkt. Heeft de minste prioriteit, dus die zal ik alleen kijken als ik er een gaatje voor vind.
Poule #3:
01. - 4,00* - 08,0 - 02 - Ônibus 174 (2002)
02. - 3,90* - 11,7 - 03 - Crna Mačka, Beli Mačor (1998)
03. - 3,50* - 07,0 - 02 - Cheung Gong 7 Hou (2008)
04. - 3,27* - 09,8 - 03 - Nattevagten (1994)
Poule #4:
01. - 4,20* - 04,2 - 01 - Stroszek (1977)
02. - 3,98* - 15,9 - 04 - Angel Heart (1987)
03. - 3,30* - 03,3 - 01 - Fresh (1994)
04. - 3,00* - 03,0 - 01 - Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom (2008)
4,20* voor Crna Macka, Beli Macor
3,20* voor Cheung Gong 7 Hou
4,20* voor Stroszek
3,40* voor Angel Heart
Rodajc
-
- 11534 berichten
- 1387 stemmen
Nattevagten (1994) - 3,5*
Crna Mačka, Beli Mačor (1998) - 3,4*
Fresh (1994) - 3,4*
Poule #3:
01. - 4,00* - 08,0 - 02 - Ônibus 174 (2002)
02. - 3,78* - 15,1 - 04 - Crna Mačka, Beli Mačor (1998)
03. - 3,50* - 07,0 - 02 - Cheung Gong 7 Hou (2008)
04. - 3,33* - 13,3 - 04 - Nattevagten (1994)
Poule #4:
01. - 4,20* - 04,2 - 01 - Stroszek (1977)
02. - 3,98* - 15,9 - 04 - Angel Heart (1987)
03. - 3,35* - 06,7 - 02 - Fresh (1994)
04. - 3,00* - 03,0 - 01 - Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom (2008)
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2764 stemmen
4,7* - Stroszek (1977)
3,6* - Angel Heart (1987)
4,2* - Crna Mačka, Beli Mačor (1998)
Poule #3:
01. - 4,00* - 08,0 - 02 - Ônibus 174 (2002)
02. - 3,86* - 19,3 - 05 - Crna Mačka, Beli Mačor (1998)
03. - 3,50* - 07,0 - 02 - Cheung Gong 7 Hou (2008)
04. - 3,33* - 13,3 - 04 - Nattevagten (1994)
Poule #4:
01. - 4,45* - 08,9 - 02 - Stroszek (1977)
02. - 3,90* - 19,5 - 05 - Angel Heart (1987)
03. - 3,35* - 06,7 - 02 - Fresh (1994)
04. - 3,00* - 03,0 - 01 - Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom (2008)
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1717 stemmen
Crna Mačka, Beli Mačor (1998) 4.3*
Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom (2008) 4.7*
Nattevagten 3* Toch maar afgekeken. De sfeer is overigens wel goed.
Poule #3:
01. - 4,00* - 08,0 - 02 - Ônibus 174 (2002)
02. - 3,93* - 19,3 - 06 - Crna Mačka, Beli Mačor (1998)
03. - 3,50* - 07,0 - 02 - Cheung Gong 7 Hou (2008)
04. - 3,26* - 16,3 - 05 - Nattevagten (1994)
Poule #4:
01. - 4,45* - 08,9 - 02 - Stroszek (1977)
02. - 3,85* - 07,7 - 02 - Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom (2008)
02. - 3,76* - 19,5 - 06 - Angel Heart (1987)
04. - 3,35* - 06,7 - 02 - Fresh (1994)
EDIT: 01:35
Angel Heart 3.1. Vage shit, maar wel een goede sfeer.