- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène?
Uit welke film komt deze scène?
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Death Trance
Yups.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Yups, dat zal Ja zijn.
Danuz' en jouw post lezend bij deze film en Vresus kennende kan ik me er wat bij voorstellen. Ook ik sla deze film even over denk ik.
Ik weet deze opgave trouwens bijna nooit. The Age of Innocence: kom er maar op (hoewel ik nu Michelle Pfeiffers heupen denk te herkennen - klopt dat?). Casualties of War dan weer wel.
Knap hoor, danuz doe maar een nieuwe en bij voorkeur ook een van mijn favorieten 
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3574 stemmen
Ik weet deze opgave trouwens bijna nooit. The Age of Innocence: kom er maar op (hoewel ik nu Michelle Pfeiffers heupen denk te herkennen)

danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Iemand anders mag hoor 
En Mochizuki: op de een of andere manier weet ik soms zelfs films te raden die ik nog niet gezien heb. Vaak krijg ik door het over een film lezen (en trailers te bekijken bijvoorbeeld) al snel de feeling van een film. Zo hou ik die ook wanneer ik een film gezien heb, wat het raden van scenes vaak niet heel moeilijk maakt.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Erg mooi shot. Staat nog steeds op de 'to see' lijst.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Nope. Deze parkeergarage is overigens beroemd geworden door de betreffende film en en er zijn zelfs rondleidingen geweest.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
En Mochizuki: op de een of andere manier weet ik soms zelfs films te raden die ik nog niet gezien heb. Vaak krijg ik door het over een film lezen (en trailers te bekijken bijvoorbeeld) al snel de feeling van een film. Zo hou ik die ook wanneer ik een film gezien heb, wat het raden van scenes vaak niet heel moeilijk maakt.
Durf je hier te beweren dat ik genoeg over film lees? 
Dat van die feeling ben ik met je eens, maar als ik een vrouw in een klassiek kostuum bij een meer zie staan kunnen dat in mijn herinnering wel 50 films zijn. Kijk die Suna no Onna wist ik natuurlijk ook wel weer.
stinissen (crew films & series)
-
- 23503 berichten
- 77023 stemmen
Kiss of the Spiderwoman
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3574 stemmen
Deze zal ook wel snel gaan.....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.