- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène?
Uit welke film komt deze scène?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Het was wel de beurt aan Silvio Dante...
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Heeft er al iemand een nieuwe geplaatst dan?
Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2153 stemmen
@ Diesel: Da's nou juist de sterkte van de film, voor meer uitleg, lees m'n recensie
Next:

dannyB
-
- 83 berichten
- 20 stemmen
Niet voor het spel perse, want ik weet het zelf niet. Maar waar komt dit shot vandaan??

Iketes
-
- 1968 berichten
- 1379 stemmen
Jij smiecht, en dan straks als antwoord insturen op FilmTotaal 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Heeft er al iemand een nieuwe geplaatst dan?
Ja er was iemand die al had geplaatst maar heeft het blijkbaar nu verwijdert...
movieking
-
- 659 berichten
- 4818 stemmen
Niet voor het spel perse, want ik weet het zelf niet. Maar waar komt dit shot vandaan??
(afbeelding)
Komt uit de film "Rescue Dawn" met Christian Bale en de man op de foto is Steve Zahn
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
The Maltese Falcon? Dat lijkt me in ieder geval Mary Astor, toch?
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Bericht aan Bert1 en Silvio Dante, en alle anderen die hier niet van op de hoogte zijn:
Als je een foto upload, zorg dan dat de naam van de film niet in het bestand of link voorkomt. Als je hier rechtermuis klikt op de foto, en daarna eigenschappen doet, kan je gewoon aflezen welke film het is. 
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
Ik was me ervan bewust, perongeluk de naam vergeten te veranderen, dacht dat het beter was de aandacht er niet op te vestigen. Ben er ook vrij zeker van dat The One Ring niet naar de naam heeft gekeken. 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik zou mezelf ook schamen als ik Mary Astor na 3 keer The Maltese Falcon gezien te hebben niet zou herkennen. Gelukkig heeft ze geen andere bekende films, waardoor het raden makkelijk was.
Nieuwe:

Geen idee hoe ik de naam verander van de link, maar dat hoeft hier gelukkig niet, want de naam staat er toch niet bij.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Geen idee hoe ik de naam verander van de link, maar dat hoeft hier gelukkig niet, want de naam staat er toch niet bij.
Je moet het plaatje dan zelf uploaden via bijvoorbeeld photobucket.com of imageshack.us . Is sowieso wel zo netjes, omdat de sites anders bandbreedte aan ons kwijt zijn (ook wel hotlinken genoemd).
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Tegenwoordig maak ik dan ook vooral zelf screenshots van de dvd af, maar in dit geval kon dat even niet.
The Age of Innocence is inderdaad goed. Zwaar ondergewaardeerde film.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3574 stemmen
Onderschatte film !
Magistrale scene in De Palma's geliefkoosde split focus 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Is dat niet die scene waar die railway dan toch ontploft? Waarna we een van de hoofdrolspelers vol afschuw zien kijken?. In mijn herinnering was dit een scene uit Platoon, maar nu blijkt het dus niet zo te zijn. Leer ik weer eens wat 
movieking
-
- 659 berichten
- 4818 stemmen
Iemand anders mag doen want ik weet niet hoe je een foto plaatst
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.