- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène?
Uit welke film komt deze scène?
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
Zullen we een 2 uurs regel instellen? anders moeten we zolang wachten voor dit spelletjes. Na 2 uur een nieuwe plaatsen anders mag een andere.
Ch3wb4cc4h
-
- 116 berichten
- 0 stemmen
Misschien zijn sommige mensen die reageren op dit topic, hier terecht gekomen via het menu updates en weten zij niet dat ze na het raden van een foto zelf een nieuwe moeten plaatsen.
En die regel lijkt mij wel een goed idee.
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Dus dan kan ik wel een nieuwe plaatsen?

Mochizuki Rokuro
-
- 18947 berichten
- 16774 stemmen
Allegro
"probleem" met het tempo in dit topic is dat iemand die de foto plaats niet altijd online is als iemand een (goed) antwoord geeft en die persoon niet altijd online is als de plaatser het antwoord goedkeurt. Dus daarom is volgens mij ooit ongescreven vastgelegd dat we 12 uur zouden wachten.
Maar een beetje tempo kan geen kwaad.
Als dit goed is... mag iemand anders...
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Helemaal goed! Nog een dan maar.

Als er meer tempo in zou zitten vind ik dit wel een van de leukste games. 
EDIT: Andere naam... 
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Je moet de plaatjes onder een andere naam opslaan 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Kwam me ook al zo bekend voor, heb [Rec] 2 net een paar weken terug gezien 
Ch3wb4cc4h
-
- 116 berichten
- 0 stemmen
Hoe voegen jullie een afbeelding toe? Ik ga naar google, zoek daar een afbeelding en voeg hier de URL van de gevonden site in. Alleen als ik dat doe dan zien jullie de titel als je de afbeelding opslaat.
Mochizuki Rokuro
-
- 18947 berichten
- 16774 stemmen
Hoe voegen jullie een afbeelding toe? Ik ga naar google, zoek daar een afbeelding en voeg hier de URL van de gevonden site in. Alleen als ik dat doe dan zien jullie de titel als je de afbeelding opslaat.
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Goed! Ik twijfelde al of hij te makkelijk was. Erg herkenbare fotografie.
Observator mag!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
2 UURS regel
Nieuwe regel ofwat?
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2339 stemmen
De smiley dat knipoogt mag je letterlijk nemen denk ik.
Mochizuki Rokuro
-
- 18947 berichten
- 16774 stemmen
"probleem" met het tempo in dit topic is dat iemand die de foto plaats niet altijd online is als iemand een (goed) antwoord geeft en die persoon niet altijd online is als de plaatser het antwoord goedkeurt. Dus daarom is volgens mij ooit ongescreven vastgelegd dat we 12 uur zouden wachten.
12 uur was het altijd, vind ik op zich prima, maar er willen enkelen wat sneller geloof ik.
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
Ik wil niet de baas spelen, maar het er is toch een kleine overeenkomst bereikt. een neiwue vrijwilliger als de winnaar zich nog niet heeft gemeld met een neiuwe afbeelding?
dat is wel leuker. soms wacht je wel 3 dagen.. want men vergeet dat het spel bestaat na 12 uur.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.