- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Stallone vs Schwarzenegger
Stallone vs Schwarzenegger
fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
Ik was verrast door het feit dat dit topic nog niet bestond
. Daarom heb ik hem toch maar gemaakt.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25161 stemmen
Leuk, waar is de match te volgen ?
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Als ze gaan boksen zet ik me geld op Sly..
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
ik kies voor stallone, omdat rocky en rambo films wel heel erg bekend en leuk zijn. En arnold heeft geen oscarnominaties gehad, wel in gemiddeld betere films gespeeld
maar als rambo en rocky er niet waren...dan had ik duidelijk schwarzenegger gekozen, omdat hij gewoon veel te grappig is in zijn films
fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
Ik kies ook voor Stallone. Ik vind Stallone in films al Rocky en Rambo erg goed spelen en in Lock Up stelt hij mij ook niet teleur
.
Schwarzenegger is natuurlijk "The Terminator" en doet dat ook erg goed
. Maar ik ga voor Stallone
.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2312 stemmen
Als ik puur op acteerwerk moet afgaan zeg ik Stallone.
Als ik op de films waarin Stallone of Schwarzenegger in speelt kies ik voor de films met Stallone.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Chuck Norris kickt both hun asses.
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
Charles Bronson eats them for breakfast.
Moest hij nog leven weliswaar.
dennis1979
-
- 468 berichten
- 453 stemmen
Stallone is de betere acteur, daar mag geen twijfel over bestaan.
Mensen die roepen dat Stallone niet kan acteren raad ik aan om Copland te gaan kijken. Hij had daar een Oscar moeten krijgen voor Actor in a Supporting Role.
fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
Chuck Norris kickt both hun asses.
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
Maar dat doet er verder niet toe. If Chuck Norris has 5 dollars and Stallone has 5 dollars, Stallone has more money than Chuck Norris.
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
There is no chin under Chuck Norris' Beard. There is only another fist. 
Bla
-
- 769 berichten
- 2146 stemmen
Altijd liever naar Arnie gekeken dan Sly.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Arnie heeft de leukere films, maar Sly heeft de betere.
Oh, enne...
Chuck Norris ordered a Big Mac at Burger King, and got one.
fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
Hahah, die zijn allebei wel erg grappig .. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Schwarzenegger maakt gehakt van die slissende Italiaan.
Beiden hebben een aantal hele sterke films op hun naam, maar ik vind de rol van Arnold in Terminator 2 het meest memorabel van allemaal en wat Arnold voor heeft op Sly is dat hij behoorlijk veel zelfspot en humor in zijn films heeft gestopt en daardoor kijkt het allemaal een stuk prettiger.
Bij Stallone kom ik niet verder dan wat Rambo rollen die ik leuk vond van hem.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Bij Stallone kom ik niet verder dan wat Rambo rollen die ik leuk vond van hem.
stallone's zes rocky-films zijn heel populair, veel geld opgebracht, en de eerste film heeft zelfs 3 oscars gewonnen. Maar zonder deze films is de stem natuurlijk voor schwarzenegger
Maar kijk ik liever naar arnold...behalve als sly rocky of rambo speelt
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Das persoonlijk maar ik vind Rocky geen hol aan.
Doe mij maar Arnold met prachtige classics vol actie en humor als Terminator 1 en 2, Commando, True Lies, Predator en Total Recall.
MR APOCALYPSE
-
- 610 berichten
- 0 stemmen
Rocky deel 1 is dan officieel een goede film,hoewel ik het persoonlijk weinig aan vind..
Maar daarna kan ik alleen cliffhanger bedenken die echt super is...
Rambo zijn wel leuke films maar zeker geen betere....
Films als terminator 1 + 2,total recall,predator,true lies,end of days zijn betere films die Stallone gemaakt heeft.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Allebei top ! Arnold lekker lomp en hulkachtig, Stallone iets realistisch brutaler en misschien zelfs nog dreigender. Maar Arnie en zijn accent, dwaze blik en overtollige spiermassa staan altijd garant voor een hoop fun !
finalman
-
- 1767 berichten
- 1579 stemmen
Moesten ze allebei tegen elkaar vechten, denk ik dat Stallone zonder twijfel zou winnen.
Die is nog altijd actief en gespierd, Schwarzenegger daarintegen...
Maar vroeger zou het andersom geweest zijn. Stallone was toen wat magerder, Schwarzenegger gespierder en forser. (kon waarschijnlijk wel 100 kg heffen of meer)
GuyB
-
- 1299 berichten
- 0 stemmen
Interessant topic.
Ben zelf opgegroeid met Stallone, Norris, Van Damme en Seagal, zowel Rambo als Rocky als Cobra als Cliffhanger en kies dus voor Stallone. Is maar sinds kort dat ik me verdiep in Arnold's oeuvre die vooral luchtiger is. Stallone is in zijn films meestal dreigender dan Arnold, in het echt is dit omgekeerd.
Het valt wel op hoe qua score Arnold's films veel meer gewaardeerd worden en vaak als beter worden aanzien, heeft hij te danken aan James Cameron natuurlijk, en hoe mensen de kwaliteit van pakweg 'Cobra' niet opmerken. Voor de knok-fans (en vooral Arnold fans) onder ons die ze graag eens in het echte leven willen zien op de vuist gaan moet ik wel teleurstellen. Stallone wint met zijn ogen toe.
STALLONE dus, maar zit vol ongeduld te wachten op SCHWARZENEGGER zijn comeback. Nog nét niet zoveel als op de onaangekondigde comeback van NORRIS.
Warren Stantin
-
- 185 berichten
- 0 stemmen
Ik vind beiden bagger (maar minder bagger dan figuren als Norris, van Damme of Seagal). Wel ben ik van mening dat Stallone in "Copland" boven zichzelf uitstijgt en dat Terminator I en II met Schwarzenegger gewoon klassiekers binnen het SF-genre zijn.
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
Arnold is bagger. Stallone mag er zijn, alhoewel hij wel erg tegenviel in Expandables, The.
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
Arnold! Ik neem het actiegenre niet heel erg serieus en Arnold staat meestal toch wel garant voor simpele entertainment value. Wie een betere acteur is zou ik niet weten, beide staan bij mij niet echt hoog aangeschreven...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dit bericht past wel hier denk ik.
Blu-Ray Review: The Last Stand vs. Bullet in the Head - Recensie op FilmTotaal
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
Stallone is mijn grote favoriet
altijd al geweest.
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
Voor de liefhebber,
Leuk interview over Escape Plan.
Vanaf 4.45 spreken ze over The Expendables 3.
Devedeetje
-
- 65 berichten
- 84 stemmen
Ik heb altijd een (lichte) voorkeur gehad voor Arnold Schwarzenegger,
maar heb ook (bijna) altijd genoten van Stallone's films.
Dit is een late reactie op een oude topic, maar met een reden...
Er worden bovenstaand enkele grote films genoemd van deze grote mannen,
en het valt me opnieuw op dat niemand spreekt over F.I.S.T.
Volgens mijn bescheiden mening, (wellicht) de beste film van Sly..,
Goede film, goed geacteerd en met enkele (heerlijke..?!) knokscenes.
Devedeetje
-
- 65 berichten
- 84 stemmen
F.I.S.T. (1978) Sylvester Stallone ! ZIEN !