• 155.384 films
  • 9.292 series
  • 27.639 seizoenen
  • 604.194 acteurs
  • 346.056 gebruikers
  • 8.759.114 stemmen

Anthony Hopkins plaatsvervanger in Silence of the Lambs

zoeken in:

slaapkamermug

• 15 berichten
  • 0 stemmen

Wie zou volgens jou een goede tweede zijn, of zelfs een verbetering? retrospectief gezien natuurlijk, want de film is bijna perfect.

Je mag ook een jongere acteur kiezen die je in gedachten wat ouder maakt. Zo ben ik ook wel weer.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Toevallig heb ik net een film gezien met Jack Nicholson. En het viel me maar weer eens op dat hij geweldig acteert en ook een veelzijdig acteur is.

Hij zou een perfecte plaatsvervanger voor Anthony Hopkins zijn.

slaapkamermug

• 15 berichten
  • 0 stemmen

ja, ik zat zelf meer te denken aan Cees Geel of John Malkovich.

Of een Nederlandse remake met Ramses Shaffi als Hannibal en Liesbeth List als agente Starling

starbright boy (moderator films)

• 20984 berichten
  • 4199 stemmen

Misschien een aardig idee om dit topic algemeen te maken en een keer in de zoveel tijd een andere film te noemen waarvan we dan de hoofdrolspeler gaan vervangen? Ik verander eventueel de titel wel.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Samuel L. Jackson als Hannibal en Hayden Christensen als agent Starling.

Katharina

• 715 berichten
  • 1041 stemmen

Jack Nicholson als Hannibal zou goed zijn, maar Tom Cruise misschien ook (die heeft van die indringende ogen). Jodie Foster vind ik niet geweldig, Nicole Kidman had wat mij betreft beter geweest, en van de Nederlandse acteurs Carice van Houten .

Drs. DAJA

• 4331 berichten
  • 4413 stemmen

Klaus Kinski zou een geweldige Hannibal Lecter zijn geweest.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.