menu

Film / Cast en crew / Verwachtingen 2007

zoeken in:
L.P
Welke nieuwe talenten (regisseurs, acteurs, etc) zullen in 2007 hun doorbraak maken?

Kristen Stewart denk ik. Ze acteert in een film(In the Land of Woman) met Adam Brody en Meg Ryan die in 2007 uitkomt. En daarna speelt ze nog in 3 films in 2007. En een van de 3 films; Into The Wild met een paar redelijke bekende acteurs.

En verder Garrett Hedlund. Vond hem wel goed in Troy waar die de neefje van Brad Pitt speelde en in 2007 acteert die samen met Lindsay Lohan in Georgia Rule, en met nog een paar andere acteurs. En over een paar weken in Eragon

Hoop dat Martin Scorsese, samen met Leonardo di Caprio, weer een topfilm brengt ( na in 2006 The Departed).
Maar onder de voorwaarde dat Robert de Niro een hoofdrol vertolkt. Niet dat Jack Nicholson het slecht deed in The Departed, hij deed dat namelijk superieur.

neo (crew)
Een nieuwe Scorsese, met Dicaprio, Nicholson, De Niro? Wat heeft dat met dit topic te maken?

Joe Flynn. Ik heb Kruistocht in Spijkerbroek helaas nog niet gezien, maar wat ik in de trailer heb gezien, doet me wel denken dat deze acteur in 2007 meer van zichzelf kan laten zien.

En dat baseer je allemaal op een trailer?

U-96 schreef:
En dat baseer je allemaal op een trailer?
Ja, ik ben ervan overtuigd, dat als ik Joe Flynn in de film heb gezien, dat hij me genoeg kan overtuigen...... en ik denk dat hij ook wel gewoon goed is om een doorbraak te maken.

neo schreef:
Een nieuwe Scorsese, met Dicaprio, Nicholson, De Niro? Wat heeft dat met dit topic te maken?

Alles

neo (crew)
De topic titel doet anders vermoeden, maar zie de werkelijke opzet in het eerste bericht.

Scorsese wordt volgens CAPIpsv gewoon nog altijd onderschat. Volgend jaar gaat hij eindelijk respect krijgen

In de categorie etc:

* China groeit verder door als filmland.

Verder heb ik geen specifieke verwachtingen. Enige wat mij momenteel binnenschiet is de nieuwe van James Wan. Zien of die kan bevestigen.

De regisseur van Saw? Daar verwacht ik juist weinig van.

Volgens mij de bedoeling van het topic een beetje onduidelijk. Kunnen we de titel niet veranderen in het 'de verwachte doorbraak' topic of zo? Hoeft niet eens 2007 te zijn.

Dead Daughters

Laat toch al een tijd op zich wachten, en ondertussen erg veel zin in de film. Zou wel eens een nieuw horror hoogtepunt kunnen worden. Ditmaal uit Rusland.

Enkele waar ik wel iets van verwacht:

*My Blueberry Nights: Kar Wai Wong met Natalie Portman,
Norah Jones, Tim Roth, Rachel Weisz...

*The Other Boleyn Girl ; Justin Chadwick met Natalie Portman, Scarlett Johansson, Eric Bana,Kristin Scott Thomas

*Funny Games: Michael Haneke met Naomi Watts, Tim Roth

*Sweeney Todd: Tim Burton met Johnny Depp, Helena Bonham arter

bebdn schreef:

jammer genoeg moeten we daar nog ongeveer een jaar op wachten...maar ik verwacht er ook behoorlijk wat van; tim burton en johnny depp samen kan nooit fout gaan.

Niki,
Volgend jaar is I could never be your woman, Hairspray en Stardust met Michelle pfeiffer uit.. Na een poosje komen er weer 3 films

bebdn schreef:

Jammer dat Burton nu een tijd niet meer verder gaat met zijn andere (eerdere) project samen met Jim Carrey, keek ik nog veel meer naar uit

lowhusky
Ik verwacht veel sequels, veel slechte films..

mijn 'want to see' lijstje voor de komende zes maanden:

* Catch a Fire (release 11 jan)
* Bobby (18 jan)
* Blood Diamond (25 jan)
* The Last King of Scotland (1 feb)
* Red Road (1 feb)
* The Prestige (8 feb)
* The Good Shepherd (15 feb)
* Goya's Ghosts (15 feb)
* The Good German (1 mrt)
* Das Leben der Anderen (1 mrt)
* Zodiac (10 mei)
* Pirates of the Caribean: At World's End (24 mei)
* Harry Potter and the Order of the Phoenix (12 jul)

Ik verwacht een goed jaar voor de actieliefhebber, aangezien er vele producties van Dolph Lundgren en Steven Seagal aankomen!

Ik verwacht vooral goede zaken voor de box-office. Shrek 3, Spiderman 3, Pirates 3 en Potter 5 zullen ervoor zorgen dat er records gaan vallen. Verder verwacht ik dat de film van Transformers ongelofelijk gaat floppen en dat zal blijken dat een film van THe Simpsons ook geen goed idee is.

Verder voorspel ik in Maart de eerste regie-Oscar voor Scorsese (The Departed) en geen Oscarnominatie voor Zwartboek (hadden we Ober maar moeten sturen).

Ober zou al helemaal geen oscarnominatie krijgen.

Nee inderdaad.

Beter iets origineels sturen dan de zoveelste oorlogsfilm

moviefreak#1 schreef:

Mag ook niet, is niet Nederlands... ja voor 1/4 ik denk dat ober wel een goed idee is, anders moeten we een beetje verliefd gaan insturen

moviefreak#1 schreef:

Maar Zwartboek heeft meer kans op een oscar dan Ober...

D-ark schreef:
(quote)

Mag ook niet, is niet Nederlands... ja voor 1/4 ik denk dat ober wel een goed idee is, anders moeten we een beetje verliefd gaan insturen

In de film is Nederlands de hoofdtaal. Volgens mij is dat het belangrijkste criterium voor een nominatie. Daarbij kunnen ze Ober niet meer inzenden want Zwartboek is al ingezonden.

Spider-Man 3 en POTC 3

Pvt. Sanders
Ik hoop zelf eigenlijk dat Barry Pepper door breekt.. Iedereen kent hem wel als Private Jackson in Saving Private Ryan.. Toch? En als reporter Joseph Galloway in We Were Soldiers..

Gast
geplaatst: vandaag om 04:53 uur

geplaatst: vandaag om 04:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.