menu

Film / Cast en crew / Wie moet Sam Fisher spelen?

zoeken in:
Wie vinden jullie dat Sam Fisher moet spelen in Splinter Cell: the Movie?

Ik zelf vind George Clooney,, hij lijkt erop en hij is zelf ook heel goed in zwarte humor...

Nicolas Cage!

Clooney lijkt me te oud en Cage heeft een Droopey gezicht. .
Lijkt me eerder een klusje voor Christian Bale.

Michael Ironside... uiteraard. Geeft niet dat-ie wat ouder is.

Wie is Sam Fisher

Hoofdrolspeler in Splinter Cell.

Om de een of andere reden moest ik aan Sam Fischer denken toen ik Yorick van Wageningen bij De Wereld Draait Door zag. Dus hij mag t van mij wel proberen. Ironside is toch echt té oud. Dat is niet geloofwaardig meer.

BoordAppel schreef:
Hoofdrolspeler in Splinter Cell.

.

Nu weet hij het nog niet volgens mij. .
Is de hoofdrolspeler uit het spel Splintercell waarbij een über-sneaky geheim agent missies volbrengt.
Het oorspronkelijke idee kwam van Tom Clancy. ( die ken je wel denk ik ).

zeker te weten goerge clooney hij lijkt erop zijn stem is goed en kan goed acteren.

zeker te weten goerge clooney hij lijkt erop zijn stem is goed en kan goed acteren.

james woods of al pacino

Ugh, Al is veel te oud voor zoiets.

Scratt
George Clooney of Colin Farrell
Edward Norton zou ook nog onverwacht uit de hoek kunnen komen volgens mij..

damon
Sam ??

who cares wie het gaat spelen, zo'n film gaat toch floppen.....zoals de meeste based on game movies

James Woods of Al Pacino zegt ie.. lolbroek..

Gast
geplaatst: vandaag om 07:40 uur

geplaatst: vandaag om 07:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.