- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Verdwenen acteurs/actrices
Verdwenen acteurs/actrices
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Doris Day was ineens verdwenen.
(hoop niet dat ze al jaren dood is, want dan kan dit topic ook alweer op slot
)
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Van Imdb: "Doris now lives in Carmel, CA and actively works for the Doris Day Pet Foundation." Nog niet dood, dus 
Joe Pesci is ook al een tijdje foetsie, trouwens. Voor het laatst gezien in 1998 in de vierde Lethal Weapon film ...
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Chevy Chase, held, waar ben je??
Hij was zo meesterlijk in die National Lampoon films en Fletch natuurlijk, maar nu speelt hij alleen nog nu en dan in belachelijke c films..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Chevy Chase, held, waar ben je??
Hij was zo meesterlijk in die National Lampoon films en Fletch natuurlijk, maar nu speelt hij alleen nog nu en dan in belachelijke c films..
Komt samen met Naomi Watts terug in Ellie Parker.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ja waar is Joe Pesci eigenlijk gebleven 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pesci komt waarschijnlijk niet meer terug. Hij 'leeft' nu pas echt met alle tijd voor zijn gezin en zijn hobby's.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Weet iemand wat Andrew McCarthy tegenwoordig doet? Zal wel in van die ware woensdagavond films spelen of in mini-series...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Pesci komt waarschijnlijk niet meer terug. Hij 'leeft' nu pas echt met alle tijd voor zijn gezin en zijn hobby's.
Al wat ik over Pesci gevonden heb is dat hij veel golf speelt, maar anders lijkt hij als van de aardbol verdwenen.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Weet iemand wat Andrew McCarthy tegenwoordig doet? Zal wel in van die ware woensdagavond films spelen of in mini-series...
Hij speelde pas nog in een fantastische B film met Rutger Hauer..
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Getver.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Te veel geld en te weinig ambitie, vrees ik. Of VUT, zo je wil.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als je geld hebt zoals Pesci hoogstwaarschijnlijk heeft, kan ik hem niets anders dan gelijk geven. De man is 62 en heeft op zijn 55ste zijn laatste film gemaakt. Waarom zou hij nog werken als niet moet en het zich kan permiteren?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij heeft zeker gelijk. Hij heeft genoten van de showbusiness en kan zich nu bezighouden met hobby's en het belangrijkste van allemaal; hij kan zich focusen op zijn kind.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Als je geld hebt zoals Pesci hoogstwaarschijnlijk heeft, kan ik hem niets anders dan gelijk geven. De man is 62 en heeft op zijn 55ste zijn laatste film gemaakt. Waarom zou hij nog werken als niet moet en het zich kan permiteren?
Omdat hij mooie films wil maken? Okay, dat hij niet in Lethal Weapon 7 wil snap ik nog wel, maar verder vind ik het maar onzin. Laat hem gewoon mooie projecten uitkiezen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er zijn nog mensen die hun kind boven het werk zetten. Snap de reacties van onbegrip niet zo.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik snap het ook wel van Pesci, omdat hij alleen nog maar getypcast wordt als het driftig leukdoenerige mannetje. Daar krijg je ook de schijt van op den duur.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Er zijn nog mensen die hun kind boven het werk zetten.
Persoonlijk vind ik dat heel stom. Alsof een werkend persoon een slechte ouder zou zijn.
Nee, dat de goede man niet elke film wil doen, snap ik. Maar houdt hij nu de hele dag het handje vast van zijn kinderen?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nee, dat de goede man niet elke film wil doen, snap ik. Maar houdt hij nu de hele dag het handje vast van zijn kinderen?
Neen, dat doet hij zeker niet, maar nu heeft de man nog enkele jaren om van het leven te genieten en te doen waar hij zin in heeft. Is het misschien beter dan te werken tot je erbij valt? Kijk naar bijvoorbeeld Charles Bronson, die was zo afgetakelt op het laatst, dat hij niet meer wist of hij op de set stond of ergens anders.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Nog enkele jaren?! De man was 55! ben blij dat andere acteurs er anders over denken, zodat we ook goede oude acteurs kunnen zien.
Mensen die blijven werken tot ze er bij neervallen (zelfs Bronson): ik heb er groot respect voor. Acteur ben je tot je sterft. Het zijn verdorie geen ambtenaren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Persoonlijk vind ik dat heel stom. Alsof een werkend persoon een slechte ouder zou zijn.
Hij stopt niet voor niks. Genoeg geld, hij heeft hobby's wat boven film komt en heeft een kind. Hij heeft er genoeg van dus stopt hij. Het lijkt wel of het hem kwalijk wordt genomen dat hij liever golft en van het leven geniet dan dat hij films maakt.
Waarom zou hij in hemelsnaam langer door moeten gaan als hij dat niet wilt. Acteren is ook gewoon een baan dus waarom zou hij niet met pensioen mogen gaan.
ellen haan
-
- 53 berichten
- 29 stemmen
Terence hill en natuurlijk ook bud spencer. na de beroemde films die ze vroeger maakten heb ik terence hill nog 1 keer gezien in de ook inmiddels al oude film my name is nobody en daarna weg!!!! beiden. nooit meer iets van gezien.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Richard Dreyfuss, ook al iemand die bewezen heeft een fantastisch acteur te zijn maar nauwelijks meer aan de bak komt. Gelukkig heeft hij nu weer wat films op het programma staan die hem weer in de picture kunnen zetten.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Weet alleen dat ie gelijk me mij jarig is... 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Phyllis Kirk is nu 76 en speelde in de 'jaren 50' in 21 films. De bekendste daarvan is The House of Wax. Na 1957 van het grote doek verdwenen.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen

Carrie Henn speelde geweldig Newt in Aliens. Leek de opstart voor een geweldige carrière , maar het bleef daarbij.
Ze is nu, bijna 20 jaar later, lerares en heeft nog briefwisseling met Sigourney Weaver. Typische eendagsvlieg.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Weliswaar geen acteur, maar John Hughes maakte in de 'jaren 80' de ene tienerhit als regisseur na de andere. Al 14 jaar niets meer van vernomen.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Carrie Henn speelde geweldig Newt in Aliens.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Kom op joh... Gezien het verloop van de film had ze wel gelijk want ze kwamen alleen maar toen het donker was. Nou was het de hele film donker, maar dat terzijde.
The Contender
-
- 439 berichten
- 104 stemmen
Waarom zou hij in hemelsnaam langer door moeten gaan als hij dat niet wilt. Acteren is ook gewoon een baan dus waarom zou hij niet met pensioen mogen gaan.
Helemaal mee eens. Zijn films vond ik wel ok, maar hij kan net zo goed wat anders doen. En natuurlijk zijn werkende vaders geen goede vaders, maar hoezo zouden de vaders niet mogen stoppen o.a. daardoor. Vaak stoppen de moeders of gaan ze minder werken. Dus dat vind ik onzin.
En ik vind dat acteur ook een baan is. Ok het is natuurlijk anders dan een verkoper of wat dan ook..
Maarjah dan kan je ook zeggen dat je verkoper bent voor het leven.. En ik mag hopen dat ik dat toch niet word...