• 12.241 nieuwsartikelen
  • 165.704 films
  • 10.702 series
  • 30.888 seizoenen
  • 623.353 acteurs
  • 194.940 gebruikers
  • 9.099.756 stemmen

Verdwenen acteurs/actrices

zoeken in:

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Waar is Paul Verhoeven gebleven. Misschien niet verdwenen, maar ook al een tijd niks meer van gehoord!

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Meen je dat nou?

Hij is in Nederland bezig met de opnames voor Zwartboek(of de voorbereidingen daarvan).

Verhoeven kwam een week geleden nog in het nieuws omdat 'ie voor de opnames een boerderij wilde opblazen maar geen toestemming kreeg van de gemeente Brabant.

Doom

• 8212 berichten
  • 1514 stemmen

Tasha de Vasconcelos

Ik vond haar nog een leuke rol hebben in Johnny English, het is ook nog is een prachtvrouw. Maar daarna geen films meer gemaakt volgens mij...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Johnny English was inderdaad haar laatste film.

Doom

• 8212 berichten
  • 1514 stemmen

Idd, vind het zonde. Ze was/is een goed actrice met een erg mooi accent.

(afbeelding)

Ze ziet er ook niet slecht uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goed kan ik haar echt niet noemen.

Doom

• 8212 berichten
  • 1514 stemmen

Naomi Watts schreef:

Goed kan ik haar echt niet noemen.

Oke, goed misschien verkeerd woord, maar er lopen vele slechtere rond met meerdere films die onder doen voor haar

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

wow! leuk ding!

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Kim Novak

...om dit vergeten topic maar weer eens leven in te blazen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Haar laatste film was Liebestraum (VS-1991) van Mike Figgis met Kevin Anderson en Bill Pullman.

Nu - op haar 72ste - zou ze paarden en lama's kweken Californië en Oregon.

Op 24 juli 2000 is in Oregon haar ganse huis afgebrand door een waarschijnlijk afgeknapte boom die op de electriciteitsleiding was gevallen.

Naar het schijnt zijn haar prachtigste herinneringen verloren gegaan met ondermeer de originele scripts van Vertigo (1958) en Picnic (1958), net zoals haar computer met haar levenslange biografie erin.

De stallingen met paarden en lama's bleven gespaard, net zoals haar echtgenoot Dr. Robert Malloy met wie ze al van in 1976 gehuwd is.

Kim Novak in 1957.

Kim Novak in 1996.

Bron: imdb.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

speedy23 schreef:

...De stallingen met paarden en lama's bleven gespaard, net zoals haar echtgenoot Dr. Robert Malloy met wie ze al van in 1976 gehuwd is.

In die volgorde vooral

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

speedy23 schreef:

Nu - op haar 72ste - zou ze paarden en lama's kweken Californië en Oregon.

Hoe doe je dat, paarden en lama's kweken?

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Lama's weet ik niet helemaal zeker maar paarden fok je.

Zoals in deze flauwe bak:

Een Twentse paardenfokker gaat met zijn paarden

naar Engeland en de douane vraagt: 'What's your occupasion?: 'I fok horses' 'Pardon?' 'Ja dat zeg ik... paorden'.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Hoe doe je dat, paarden en lama's kweken?

Hoe paren paarden of lama's denk je?

Dat heb heb met Vlaams en Nederlands. Wij hier spreken van een paardenkweker of een hondenkweker.

DRJeFF

• 604 berichten
  • 0 stemmen

Ook al een tijd niets meer vernomen van Audrey Hepburn.Komt er nog iets van haar uit zeer binnenkort ?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Komaan zeg niet zeveren. Audrey Hepburn is intussen al meer dan twaalf jaar overleden.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

speedy23 schreef:

Dat heb heb met Vlaams en Nederlands. Wij hier spreken van een paardenkweker of een hondenkweker.

In Holland noemen we dat gewoon fokken hoor. Kweken doe je in mijn optiek alleen met groenten en planten en dergelijke. Toch wel grappig, die kleine verschillen tussen het Vlaams en het Nederlands.

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

In Holland noemen we dat gewoon fokken hoor. Kweken doe je in mijn optiek alleen met groenten en planten en dergelijke. Toch wel grappig, die kleine verschillen tussen het Vlaams en het Nederlands.

Ik weet niet anders dan dat we hier ook fokker zeggen. Maar ik geloof dat dit weer een discussie is voor in het grote taaltopic.

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

Joe Pesci is opgehouden met acteren en speelt golf

Rick Moranis zie je nooit meer. Alleen een v.o. in Brother Bear...

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ik wilde Emilio Estevez zeggen, maar zie op imdb dat hij sinds 5 jaar ineens weer 2 films gemaakt heeft. De lul.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

(afbeelding)

Danny Lloyd speelde Danny Torrance in 'The Shining'. Daarna nog één onbeduidende TV-film en toen hield hij het voor gezien. Net als eenmalige filmsterretje Carrie Henn in anonimiteit opgelost en geeft nu onderwijs ergens in het midwesten.

(afbeelding)

Erg leuk vind ik dit soort verhalen.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Aileen Quinn (Annie) leek ook veelbelovend, maar wat is daar mee gebeurt!?

soom

• 24869 berichten
  • 2707 stemmen

http://bukuharian.web-log.nl/log/759677

Volgens mij staat hier wel iets over Aileen Quinn, maar je kunt nooit weten in hoeverre dit waarheid is.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11589 berichten
  • 4964 stemmen

Jonathan Taylor Thomas. Een grote belofte in de jaren negentig, nu alleen nog maar wat stemmetjes...

Mr. Eddy

• 219 berichten
  • 771 stemmen

Ik zag laatst dat Bridget Fonda sinds 6 jaar niet meer in een film speelt. Ze zal zich op het moederschap hebben gestort.

Jammer, want ik vond haar altijd wel een leuke verschijning.

Dk2008

• 10474 berichten
  • 769 stemmen

Redlop schreef:

Doris Day was ineens verdwenen.

Ze is al erg oud. Stel ik ga een Day-film bekijken, en ze gaat opeens dood....Ze acteert al jaren niet meer. De meeste films zijn maar matig. Maar van die wel de meeste gezien.

De meeste acteurs/actrices uit vervlogen jaren zijn allang vergeten hier. En ik mis een heleboel topics. Maar ga ze zelf niet openen.

Kim Novak ben ik geen liefhebber van. Dus voor mij hoeft dat topic niet.

Wel veel dezelfde net iets andere topics. Film >> Cast en crew >> Vergeten, onderschatte acteurs

Eerst wordt je vergeten en kun je vervolgens als acteur verdwijnen. Of kan je maar beter verdwijnen want je bent toch al vergeten.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Er zijn een heleboel acteurs uit de jaren 80 die je niet meer in de films ziet. Erg jammer.

Dk2008

• 10474 berichten
  • 769 stemmen

Alexander1900 schreef:

Er zijn een heleboel acteurs uit de jaren 80 die je niet meer in de films ziet..

Noem eens een aantal ?

Baggerman

• 10613 berichten
  • 8069 stemmen

Mmm, alle actrices die recentelijk met een #metoo beschuldiging kwamen?

eRCee

• 13377 berichten
  • 1933 stemmen

Is het probleem niet eerder dat we sommige acteurs veel te veel zien?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.