menu

Film / Cast en crew / Parker & Stone (South Park)

zoeken in:
Na m'n topic over topkomiek ( ) Leslie Nielsen zou ik graag eens weten wat jullie vinden van Trey Parker & Matt Stone, van o.a. South Park, Team America, ... Vinden jullie ze twee flauwe, totaal ongrappige kereltjes of zijn het lekker gestoorde dudes waar je plat van licht van het lachen. Ik alleszins het tweede. Heb al hun werk gezien, met uitzondering van Orgazmo, maar die heb ik stiekem van internet gedownload en dat komt dus nog wel...

Chainsaw (moderator)
Ik kan meestal wel lachen om de bizarre humor van Parker en Stone. South Park (zowel de serie als de film) is gewoonweg geniaal. Team America was wel redelijk grappig en de films Orgazmo en BASEketball waren ook wel redelijk leuk.

Ze leveren vaak wel leuk werk af, maar ik kan ze toch voornamelijk waarderen om het hilarische South Park.

Heb je Alferd Packer: The Musical al gezien? Is denk ik hun hoogst gewaardeerde film. Zelf vond ik het een van hun minste...

Absoluut niet hun minste. Ik heb een paar keer onder de stoel van het lachen gelegen. Overigens zit daar ook nog "Little Bitch" uit BASEketball in Die gozer is pas echt stoer

Humor waar ik de lol niet van inzie. Te flauw, te voorspelbaar en te makkelijk scoren. Vulgair is het wel, het komt alleen niet hard aan.

Ik heb South Park nooit echt kunnen waarderen. De rest van hun werk heb ik dan ook maar niet aangeraakt. Niks voor mij.

Een geweldig gevoel voor humor. In ieder geval het soort gevoel voor humor dat ik zeer kan waarderen. Dat betekent niet dat ik alles wat ze doen geweldig vind (dat vind ik alleen van de eerste twee South Park seizoenen en de South Park film), maar ik kan er altijd wel hard om lachen.

hier kun je trouwens hun eerste, hoe zou ik het zeggen, pogingen van South Park bekijken. Waaronder ook de pilot en zo...

(Novum/AP) - Het lijkt erop dat Chef woensdagavond aan zijn einde is gekomen in de Amerikaanse animatieserie South Park. In de eerste aflevering van het tiende seizoen viel Chef van een berg op een partij rotsen, toen hij onderweg was naar de Super Adventure Club, een club die hem heeft gehersenspoeld. Hij vloog in brand en werd aangevallen door een leeuw en een beer.

De deelname van de kok in de Amerikaanse animatieserie was eerder op losse schroeven komen te staan, nadat soulzanger Isaac Hayes stopte met het inspreken van diens stem. Jerome 'Chef' McElroy is de kok op de school waarop de jongens uit South Park zitten. Hayes sprak diens stem tien jaar lang in. Hij stopte daarmee, omdat de serie volgens hem 'ongepast en beledigend' omgaat met religie.

Volgens de makers van de serie, Matt Stone en Trey Parker, was Hayes boos omdat ze in een van de afleveringen Scientology op de hak nemen. De herhaling van die aflevering werd vorige week niet uitgezonden.

Hayes heeft niet meegewerkt aan de nieuwe aflevering die woensdag is uitgezonden. Het leek erop dat de zinnen die Chef zei uit vorige afleveringen waren geknipt. In de nieuwe aflevering werd Scientology opnieuw belachelijk gemaakt. Chef zei meerdere malen dat hij de liefde wil bedrijven met kinderen van de school in South Park. De Super Adventure Club, waar Chef lid van is, maakt van mensen kindermisbruikers.

De jongens van South Park herdenken de kok in de serie als iemand die ze aan het lachen maakte, maar die de laatste tijd verkeerde keuzes had gemaakt. "Sommigen van ons zijn gekwetst, omdat hij ons in de steek heeft gelaten. We moeten niet boos op Chef zijn, maar op dat vreselijke clubje dat hem heeft gehersenspoeld."

Het blijft de vraag of Chef echt is overleden. In de laatste scène van de serie proberen leden van de Super Adventure Club de kok weer tot leven te brengen. Het is nog niet duidelijk of dat is gelukt.

Bron: Novum/AP

Gast
geplaatst: vandaag om 13:45 uur

geplaatst: vandaag om 13:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.