menu

Film / Cast en crew / Voor iedereen die denkt dat Jim Varney nog leeft...

zoeken in:

God damn, het is lullig dat die dood is maar, dit is wel een beetje heel erg.
Zo denken mensen nog dat dit de Jim Verney Fan Club is.

kappeuter (crew)
frats77 he

FisherKing
Ja dit is zijn beste film-shot

Mooi gevonden Narva

Zo denken mensen nog dat dit de Jim Verney Fan Club is.
Waar kan ik me opgeven?

neo (crew)
volgens mij hebben varneys films meer reacties gekregen dan alle andere slechte films bij elkaar.:)

FisherKing
Waar kan ik me opgeven?

Bij de Zombie club van Michael Jackson and Mickey Rourke

FisherKing
Jammer dat ik niet op Jim Va kan stemmen...

Oke dan. Als tribute:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.bellenet.com/images/celebs/varney/varney01.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

goh, wel 50(!) jaar geworden.
had ie ook maar niet zoveel moeten paffen

kappeuter (crew)
Nieuwe waarschuwing op cigaretten: Humphrey Bogart werd maar 58 jaar. Had 'ie maar niet zo veel moeten paffen.

film_kaza
Deze topic gaat over Jim Varney. Nu heb ik wel een vraag over hem.
Is er bewezen dat hij niet helemaal lekker in zijn hoofd was? Of is dat een roddeltje?

Men gaat twijfelen na de Ernest films

film_kaza
Ik twijfel al als ik z´n foto zie van Ernest Goes To School.

Ik wist 't al dat ie dood was

Neejo die Jim zit gewoon lekker samen met Tupac, Elvis en bob Marley op een eiland in de Stille Zuidzee feestjes te vieren toch?

film_kaza
door, hij is marsdood

Gast
geplaatst: vandaag om 02:47 uur

geplaatst: vandaag om 02:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.