- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Inside the Actors Studio
Inside the Actors Studio
neo
-
- 15411 berichten
- 9715 stemmen
Heb het er vast wel eens vaker over gehad, maar een tip voor de mensen die Bravo kunnen ontvangen. Sommige shows kan je nog online bekijken zoals: laurence fishburne
En wat zitten er toch vaak briljante stukken in: Kim Basinger over ouderdom, Antonio Banderas over zijn gebrekkige engels en de problemen die dat veroorzaakte, Robin Williams met zijn Oscarparodie en zo kan ik nog wel even doorgaan Verwacht wordt eind maart Keanu Reeves, wat wel interessant kan worden
kos
-
- 46411 berichten
- 8632 stemmen
Best grappig inderdaad, was ook altijd op Canal plus.
-edit-en je verneukt de layout neo
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Sinds de hilarische persiflage van Will Ferrell (SNL) kan ik niet meer naar James Lipton kijken zonder te lachen ("In 1992, a made-for-television-film came out that changed the face of American cinema. That film, of course, is Saved by the Bell: Hawaiian Style. If you haven't seen it, do yourself a favor and see the greatest film ever, in the history of the world".)
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Het wordt heel hoog tijd dat de Inside The Actors Studio aflevering op DVD uitgebracht gaan worden. Zou een schande zijn als ze altijd zo moeilijk t pakken/krijgen zijn.
neo
-
- 15411 berichten
- 9715 stemmen
Ik snap ook niet echt waarom er slechts enkele gewoon online te bekijken zijn.