- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Nederlandse acteurs in Hollywood
Nederlandse acteurs in Hollywood
boels
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hey film liefhebbers!
Michiel Huisman is eigenlijk al door gebroken in Hollywood, ik denk zelfs nog groter dan Femke Janssen, Sowieso dan Carice van houten en gaat denk ik Rutger Hauer evenaren of zelf wel groter wordt, hij is echt waanzinnig populair bij voor al vrouwen.En zijn amerikaans is echt accentloos! Goeie looks en breed inzetbaar.Zou hij Rutger Hauer gaan evenaren of zal hij groter worden?Zal me eigenlijk niks verbazen.
En ook vroeg ik mij af of jullie denken dat Barry Atsma ook door gaat breken in Hollywood, ik vind hem altijd opschepperig ogen, en hij is heel erg bezig met een internationale carrière te maken, terwijl zijn films niet echt succesvol zijn, na komt een vrouw bij de dokter, ook de serie Tatau speelde hij echt heel erg zwak en werd een flop.
En de leeftijd van 43 , is niet een beetje oud voor onbekende man om daar het te gaan maken in Hollywood? Sowieso vind ik zijn acteer presentaties niet heel erg goed, en speelt hij vaak zelfde soort rollen. Voor mij gevoel is zijn carrière echt op het hoogtepunt.
Wat denken jullie van nederlandse acteurs in Hollywood en van deze twee nederlandse acteurs?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Marwan Kenzari in film met Christian Bale - AD.nl
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Weer Hollywoodrol voor Marwan Kenzari | Film | AD.nl
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Van Koningsbrugge speelt rol in Amerikaanse film over Pickford | AD.nl
Jeroen van Koningsbrugge speelt een rol in Why Not Choose Love?, een Amerikaanse film over actrice Mary Pickford. Van Koningsbrugge heeft een kleine bijrol als de Amerikaanse filmproducent Adolph Zukor. De acteur was vorig jaar een aantal maanden in Los Angeles toen hij de scènes opnam.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
En Van Koningsbrugge zit ook in Spider-Man: Far From Home (piepklein rolletje weliswaar).
Lotte Verbeek timmert aardig aan de weg, met name in series.
Sylvia Hoeks zat natuurlijk in Blade Runner 2049 en The Girl in the Spider's Web.
Musicalactrice Celinde Schoenmaker had een rolletje in Rocketman.
Marwan Kenzari was de schurk Jafar in Aladdin.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
En Doutzen Kroes was te zien in Wonder Woman.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
(betaalartikel)
Zeven jaar geleden besloot acteur Barry Atsma (46) de stap naar het buitenland te zetten. Dat heeft hem tot nu toe geen windeieren gelegd. De Volkskrant schetst in zes bedrijven het harde werk dat daarvoor nodig was.
Met het echtscheidingsdrama The Split (Christie Carmichael) van de BBC, het Duitse Bad Banks (Gabriel Fenger), en een recente episode van Tatort (Maarten Jansen) en de Amerikaanse serie The Rook (Peter Van Syoc) speelt Atsma, volkomen overtuigend mogen we ook wel zeggen, sleutelrollen.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Een voor(op)loper 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hannah Hoekstra: Het gras in Hollywood is niet per se groener | AD.nl
Hannah Hoekstra heeft een rol in de Hollywoodproductie Charlie’s Angels, een herstart van de voormalige televisieseries en speelfilms. Haar aandeel als secretaresse Ingrid omschrijft de 32-jarige Nederlandse actrice en tweevoudig Gouden Kalfwinnares als ‘heel bescheiden’. Maar het was een bijzondere ervaring.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
In Hollywood? Die hele film is in Duitsland gedraaid!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
https://www.moviemeter.nl/series/images/photo/5000/5088.300.jpg?cb=1570470457
Leeglopen over je privéleven in de Volkskrant, daar zit niet iedereen op te wachten. Zeker niet actrice Katja Herbers (40), die met haar hoofdrol in Evil bezig is het te maken in de VS. Vraag haar liever naar haar kijk op de wereld, haar liefde voor acteren en haar grote Amerikaanse avontuur.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Doorbreken in Hollywood? Deze Nederlandse acteurs maken het helemaal | AD.nl
Betaalartikel, maar als je geluk hebt kun je 'm gratis lezen, of gebruik alternatieve link.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hollywoodrebel Katja Herbers vecht tegen de klimaatdemonen | De Volkskrant
Actrice Katja Herbers is dé ster van het Amerikaanse bovennatuurlijke drama Evil. Ze gebruikt haar roem om te strijden tegen kwaden als de opwarming van de aarde en discriminatie van vrouwen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
‘Met jou komt het wel goed, zei Harrison Ford’ | De Volkskrant
Wat zijn dit voor vragen? Naar aanleiding van Indiana Jones and the Dial of Destiny, negen dilemma’s voor acteur en sportvoeding-ondernemer Olivier Richters (33), vanwege zijn lengte (218 cm) beter bekend als de Dutch Giant.
Zie ook:
Hoe ‘The Dutch Giant’ zijn grote doorbraak beleefde met Indiana Jones: ‘Supertrots’ | Show | AD.nl
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Lotte Verbeek speelt in film met Russell Crowe en Rami Malek | RTL Nieuws - rtlnieuws.nl
Wel zonde dat ze zoveel aan haar gezicht heeft laten doen, ik herken haar gewoon niet meer.