menu

Film / Cast en crew / Nederlandse acteurs in Hollywood

zoeken in:
Hey film liefhebbers!

Michiel Huisman is eigenlijk al door gebroken in Hollywood, ik denk zelfs nog groter dan Femke Janssen, Sowieso dan Carice van houten en gaat denk ik Rutger Hauer evenaren of zelf wel groter wordt, hij is echt waanzinnig populair bij voor al vrouwen.En zijn amerikaans is echt accentloos! Goeie looks en breed inzetbaar.Zou hij Rutger Hauer gaan evenaren of zal hij groter worden?Zal me eigenlijk niks verbazen.

En ook vroeg ik mij af of jullie denken dat Barry Atsma ook door gaat breken in Hollywood, ik vind hem altijd opschepperig ogen, en hij is heel erg bezig met een internationale carrière te maken, terwijl zijn films niet echt succesvol zijn, na komt een vrouw bij de dokter, ook de serie Tatau speelde hij echt heel erg zwak en werd een flop.
En de leeftijd van 43 , is niet een beetje oud voor onbekende man om daar het te gaan maken in Hollywood? Sowieso vind ik zijn acteer presentaties niet heel erg goed, en speelt hij vaak zelfde soort rollen. Voor mij gevoel is zijn carrière echt op het hoogtepunt.

Wat denken jullie van nederlandse acteurs in Hollywood en van deze twee nederlandse acteurs?

kappeuter (crew)
Marwan Kenzari in film met Christian Bale - AD.nl

Nederlands acteur Marwan Kenzari heeft rollen bemachtigd in de Amerikaanse films The Promise en What Happened to Monday.

kappeuter (crew)
Weer Hollywoodrol voor Marwan Kenzari | Film | AD.nl

Hij is toegevoegd aan de cast van de remake van Murder on the Orient Express, gebaseerd op de misdaadroman van Agatha Christie die zich geheel afspeelt in een trein. Kenzari zal de rol spelen van een Franse conducteur.

Murder on the Orient Express (2017) - imdb.com

kappeuter (crew)
geplaatst:
Van Koningsbrugge speelt rol in Amerikaanse film over Pickford | AD.nl

AD schreef:
Jeroen van Koningsbrugge speelt een rol in Why Not Choose Love?, een Amerikaanse film over actrice Mary Pickford. Van Koningsbrugge heeft een kleine bijrol als de Amerikaanse filmproducent Adolph Zukor. De acteur was vorig jaar een aantal maanden in Los Angeles toen hij de scènes opnam.

Why Not Choose Love: A Mary Pickford Manifesto (2019)

geplaatst:
En Van Koningsbrugge zit ook in Spider-Man: Far From Home (piepklein rolletje weliswaar).

Lotte Verbeek timmert aardig aan de weg, met name in series.

Sylvia Hoeks zat natuurlijk in Blade Runner 2049 en The Girl in the Spider's Web.

Musicalactrice Celinde Schoenmaker had een rolletje in Rocketman.

Marwan Kenzari was de schurk Jafar in Aladdin.

geplaatst:
En Doutzen Kroes was te zien in Wonder Woman.

kappeuter (crew)
Hoe Barry Atsma internationaal doorbrak: ‘Ik ben Barry en ik ben een Nederlandse acteur’ | De Volkskrant

(betaalartikel)

De Volkskrant schreef:
Zeven jaar geleden besloot acteur Barry Atsma (46) de stap naar het buitenland te zetten. Dat heeft hem tot nu toe geen windeieren gelegd. De Volkskrant schetst in zes bedrijven het harde werk dat daarvoor nodig was.
Met het echtscheidingsdrama The Split (Christie Carmichael) van de BBC, het Duitse Bad Banks (Gabriel Fenger), en een recente episode van Tatort (Maarten Jansen) en de Amerikaanse serie The Rook (Peter Van Syoc) speelt Atsma, volkomen overtuigend mogen we ook wel zeggen, sleutelrollen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:15 uur

geplaatst: vandaag om 10:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.