menu

Film / Cast en crew / Celebrity koppels

zoeken in:
Josje? Die is 23/24 ofzo.

(afbeelding)

Wel een leuk stel hoor

O ja ik zie die vrouwen van K3 altijd als van die moeders van midden 30, vandaar.

Neeeeee, die twee? Echt?!

Mazzelhobbit.

Ik weet niet of ze nu nog steeds samen zijn, maar ik vind ze zo cute samen. Google staat vol met schattige zoen-foto's.

laundromat
Seriously? Mis-match* beetje. Maar toch leuk! Hij is best leuk, maar zij is zooo fokking mooi. Ik hou van donker haar.

*OT: wie kent die aflevering dat de vrienden van Will van Will & Grace ontdekken dat-ie met een hele knapperd, Taye Diggs, heeft? Mis-match roepen ze allemaal. Lullig, maar is soms wel zo. Maar des te leuker dat het dan een stel is. Dus ook voor onze Lost-vrienden.

laundromat
Al 6 jaar volgens IMDb.

Zo schattig! Ik hoop dat ze gaan trouwen, zij zal een heel knap bruidje zijn en hij is een grappige, stoere teddybeer.

kos
w...t....f

Mijn beeld van Kate slaat ineens 180 graden om. Hoe mooi ze ook is, zo'n slechte smaak kan echt niet.

Victoria Beckham helpt Eva Longoria door scheiding heen | Starlounge - starlounge.celebs.nl.msn.com
''Vorige week bevestigde Eva Longoria dat zij en haar man Tony Parker na een huwelijk van drie jaar uit elkaar zijn. De Desperate Housewives-actrice vroeg woensdag de scheiding aan in Los Angeles. Enkele dagen later deed Tony hetzelfde in Texas.

Volgens vrienden vond Eva honderden emails en sms'jes in Tony's telefoon. Ze waren allemaal afkomstig van en gericht aan Erin Barry, de ex-vrouw van een van Tony's teamgenoten bij de San Antonio Spurs. ''

Zonde.

moviemafketel schreef:
O ja ik zie die vrouwen van K3 altijd als van die moeders van midden 30, vandaar.

Dan zie je het goed.
Karen (de roodharige ) is inmiddels 36 en moeder.
(Ik ben al erg lang goed bevriend met haar schoonouders)
Haar wederhelft is de drummer van een bekende Belgische band, en heeft als jochie zijn eerste drumlessen nog van mij gehad, maar is inmiddels tien keer beter dan ikzelf, haha.

Nomak
Misschien toch handig om namen te vermelden. Niet dat het me zoveel boeit, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wie er op die laatste foto's staan. Zijn dat bekende mensen?

Evangeline Lilly en Dominic Monoghan. O.a. bekend uit Lost. (Hij is Merry in LOTR)

Als het goed is, zijn Dominic Monaghan en Evangeline Lilly als bijna een jaar uit elkaar.

Don Dijk
Elineloves schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Respect voor die gast.

JacoBaco schreef:
Als het goed is, zijn Dominic Monaghan en Evangeline Lilly als bijna een jaar uit elkaar.

"Als het goed is" ?

Kijk, daar loopt JacoBaco.

(afbeelding)

Amity schreef:
"Als het goed is" ?

Ja, staat op wikipedia... Dominic Monaghan - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

kos
Knap staaltje 'out of your league' scoren dit. .

speranza
Lol

En dat plaatje is zeker het moment dat ze besloot bij hem weg te gaan, toen ze jou zag lopen?

kos
Dat die Hobbit hier op mag liggen geeft ons aardse stervelingen weer moed .
Dat dan weer wel.

(afbeelding)

Amity schreef:
En dat plaatje is zeker het moment dat ze besloot bij hem weg te gaan, toen ze jou zag lopen?

Klopt! Maar we zijn inmiddels uit elkaar.

speranza

speranza
Smiley bedoelt voor bericht van kos voor de duidelijkheid.

Killer-Instinct
Broer en zus in Dexter,maar getrouwd in real life

(afbeelding)

Super serie, freaky koppel.

Don Dijk
En dat kan zomaar?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:55 uur

geplaatst: vandaag om 09:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.