menu

Film / Cast en crew / Celebrity koppels

zoeken in:
Vreselijk, indeed. Maar zo staan ze ook altijd voor mij op de bank te springen hoor, YEESSS, YESSS, ELINE, I LOVE ELINE!

Dat daar mensen naar kijken .

Genoeg leuke koppels, die nu niet meer bij elkaar zijn, of waarvan de ene helft stierf..

- Michelle Williams en Heath Ledger.
- Reese Witherspoon en Jake Gyllenhaal.
- Kirsten Dunst en Jake Gyllenhaal.
- Evan Rachel Wood en Jamie Bell.

Kristen en Robert zouden imo echt een leuk stelletje zijn, ik vraag me echt af of ze nu wel of niet samen zijn. Mysterieus hoor .
- Vanessa Hudgens en iew... Zac Efron, zijn wel een leuk plaatje.

Elineloves schreef:
Maar zo staan ze ook altijd voor mij op de bank te springen hoor, YEESSS, YESSS, ELINE, I LOVE ELINE!
Lijkt me nogal logisch, je bent dan ook een hartstikke leuke, knappe en lieve meid, imo .

laundromat
Interessante combi Evan Rachel Wood en Jamie Bell, maar das allang uit! Ze is nu verloofd met Marilyn Manson. Hoewel dat ook uit-aan-uit-aan ging. Maar volgens mij zijn ze together.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.psychic101.com/remote-seduction/wp-content/uploads/2009/04/evan-rachel-wood-marilyn-manson.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Waarom? Ik snap het echt niet, hoe krijgt die engerd al die mooie vrouwen aan zijn arm?

Is vast een beest in bed..

Amity schreef:
(afbeelding)

Waarom? Ik snap het echt niet, hoe krijgt die engerd al die mooie vrouwen aan zijn arm?

Fame & fortune ' rubs off '

http://www.whosdatedwho.com/celebrities/people/dating/marilyn-manson.htm

Brix schreef:
Fame & fortune ' rubs off '

Vertel mij wat.

Amity schreef:
(afbeelding)

Wat is dat voor spook .

Geen idee wie dat is? Marilyn Manson.

Maar Evan Rachel Wood zou ik wel aan haar chocolaatjes willen likken hoor.

Chocolaatjes?

Ik denk dat Timmy ergens onder een steen leeft

Amity schreef:
Chocolaatjes?

Ik denk dat Timmy ergens onder een steen leeft

Neej hoor, gewoon in een hutje op de hei .

Amity schreef:
(afbeelding)

Ik vraag me af of hij zich niet helemaal de pleures schrikt als hij in de spiegel kijkt.

laundromat
wow: Sam Rockwell & Leslie Bibb!

wow 2: Dennis van de Ven (draadstaal/jurk!) heeft verkering met Susan Visser (gooische vrouwen/vlaamsche pot)!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://nimg.sulekha.com/others/thumbnailfull/leslie-bibb-sam-rockwell-2008-11-19-14-6-31.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ik vin haar stom

laundromat schreef:
wow 2: Dennis van de Ven (draadstaal/jurk!) heeft verkering met Susan Visser (gooische vrouwen/vlaamsche pot)!

Leuk koppel! Fijn dat Susan weer een man heeft.

laundromat
Vind ik ook Eline! Het is alweer 3 jaar geleden dat Roef overleden is...blijft k*t.

3 jaar alweer joh? Voelt alsof het een jaartje geleden was. Gaat snel zeg.

laundromat
Om ff bij acteurs uit de serie Popular (met o.a. de eerder genoemde Leslie Bibb) te blijven heb ik een scheiding te melden. En wel tussen Tammy Lynn Michaels uit Popular dus en zangeres Melissa Etheridge. Hoorde het net bij Oprah

Ik zie nu al dat het sinds april dit jaar is, nou ja. Gelukkig hebben we dit topic (:

laundromat
Ik ben geschokt!

Neil Patrick Harris aka Barney Stinson heeft verkering met David Burtka! Wat een schok! Ze krijgen samen een tweeling. Die Butrka speelt ook een rolletje in How I met your mother, Scooter, een ex van Lily

Ga toch anders tegen Barney aankijken denk ik

Doogie is homo?1

laundromat
obviously

geronimo
Erg onsmakelijk koppel imo:

Johnny de Mol en Bridget Maasland

Vreemde combi ja, lijken me niet gezellig op de koffie

laundromat
Wat?? Die hebben met elkaar? Arme Johnny!

laundromat
Ok ze daten alleen nog maar...hmm...moet ik toch maar vaker shownieuws/boulevard kijken en nu.nl' achteklap lezen (!)

Bridget is pas echt een voorbeeld van een ijskonijn. Johnny daarentegen, tsja..

Ik vind Bridget nog wel ok, maar Johnny niks. Samen vind ik het helemaal niks!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:47 uur

geplaatst: vandaag om 02:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.